Nr. 1779
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbą atlieka, bet formliai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau iki 15 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo ne tą arba gydymas tik pablogino situaciją
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Tokių paslaugų išviso nėra
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina tiesiog akiplėšiška
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Wifi internetas
Internetas veikė be priekaištų
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: