Nr. 246
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau iki 15 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Tokių paslaugų išviso nėra
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina atitiko paslaugos kokybę
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė be priekaištų
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: