Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.7% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

69.1% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71.6% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.1% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.1% Complete
3.8

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

61.6% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

76.6% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

89.4% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

81.2% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

87.3% Complete
4.4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

79.6% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

79.2% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

42.5% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

66.7% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

35.2% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-02-22, 14:22 | 2

Lankiausi keletą kartų, teko palaukti iki 15min. Gydytojai - patikimi profesionalai, sesutės rūpestingos, registratūroje bendrauja maloniai, darbuotojos linkusios padėti. Eilės didelės, bet jei esate suinteresuoti greičiau patekti pas specialistus - skambinkite kasdien ir klauskite ar kas nors neatsisakė vizito ir neatsirado laisva vieta arba stebėkite sergu.lt puslapyje esančius laisvus vizitus. Palatos šviesios, tvarkingos, puikiai veikė WiFi, trūko tik dušo kabinos. Maitinimas geras, porcijos ne mažos. Pastatė galėtų būti kavinė ar valgykla. Trumpai - puiki gydymo įstaiga Lietuvos mastu. Turint siuntimus visos paslaugos nemokamos.

2018-12-14, 13:32 | 2

Įstaigą rekomenduoju, profesionaliai atliktas darbas, tačiau galbūt dėl pacientų gausybės trūksta dėmesio ir iškyla komunikacijos problemų. Būtų paprasčiau, jei po operacijos pacientas turėtų atmintinę kaip elgtis.

2018-12-11, 08:22 | 1

Nemandagus ir pikti darbuotojai.

2018-12-05, 09:02 | 3

AČIŪ vedėjai I. Martusevičiūtei už profesionaliai atliktą darbą, operacinės darbuotojoms už šiltą atmosferą, slaugytojoms už puikią priežiūrą!
L. Raskova

2018-08-09, 21:38 | 8

Kaip vieša įstaiga puiki, vienoje vietoje daug aukštos kvalifikacijos odontologijos specialistų. Eilės kaip ir visur Lietuvoje.. tenka laukti konsultacijų kelis mėnesius. Tačiau kiek teko laukti - nenusivylėme. Daug jaunų specialistų, teikiančių geros kokybės paslaugas.
Rekomenduojame

2018-03-03, 17:42 | 2

Šalinau 4 protinius dantis pas gydytoją Vaičiūną. Viskas buvo atlikta labai profesionaliai. Seselės raip.pat buvo visad malonios. Ačiū

2017-11-15, 17:20 | 3

Ligoninės personalą vertinu 100 iš 100, tiek gydytojus, tiek seseles. Maistas (nors ir keista) labai skanus ir gan didelės porcijos. Gydytoja ir seselės labai rūpestingos. Tik su palata man nelabai pasisiekė, tačiau žinau, kad kitos suremontuotos ir tvarkingesnės.
O vat poliklinikos registratūros darbuotojoms 1 iš 100!!! Peržengia visas įmanomas ribas, vos ne šaukia ant pacientų, šmeižia, juokiasi į akis, klausia kodėl siuntimas blogai parašytas atseit pacientas pats sau jį rašo. Kompetencijos nulis, pagarbos sergantiems taip pat. Su 3 darbuotojom teko susidurti, ir visos nachališkos ir naglos, elementarių dalykų paklausi - jos nežino, sako eikit ten ar kitur paklauskit. Visko esu mačius, bet tokio naglumo dar paieškoti reikia. Informuoja atvirkščiai nei parašyta Žalgirio klinikos internetinėje svetainėje. Įvertina ar reikia žmogui skubiosios pagalbos "iš akies". Man pasakė kad gerai atrodau, nepakankamai patinus, todėl galite užsirašyti vizitui po dviejų mėnesių. Po valandos jau nualpau nuo skausko tiesiai klinikoje. Vat tokios šaunios moteriškės dirba registratūroje. Su jomis reikia bendraut lygiai taip pat kaip ir jos, nes kitaip jausites kaltu kad kreipiatės pagalbos.

2017-09-25, 12:53 | IP: 93.125.107.11

Per pastaruosius metus teko pora kartų susidurti su šios įstaigos medikais - ekstra ir planinis atvejai. Abiem atvejais medikai atliko darbą profesionaliai, kitų darbuotojų elgesys taip pat nustebino nuoširdumu ir atsidavimu darbui. Viena geriausių LT ligoninių, kur požiūris į pacientą yra tinkamas. Gal tik priekaištą dėl palatų turėčiau, kurios jau prašosi remonto.

2017-09-14, 23:03 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2017-08-17, 14:58 | 6

Gydytojai super profesionalai, labai gerai ir greitai atlieka savo darba, visas personalas labai malonus ir paslaugus, padrasina ir nuramina. Protinius dantis pasalino be priekaistu. Tiesa, kaikurios palatos sovietu laiku, bet yra ir labai graziu.

2017-08-16, 19:07 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
2017-03-14, 22:01 | 1

Gydytojų kompetencija labai aukšta, visas personalas yra dėmesingas, rūpestingas ir malonus. Valdžiažmogiai turėtų skirti didesnį finansavimą įstaigos sutvarkymui, nes kai kurios palatos tiesiog kvepia giliu giliu sovietmečiu.

2017-01-13, 23:28 | 4

Norime padėkoti anesteziologui Jonui Makauskui už puikiai atliktą darbą tiek prieš operaciją, tiek operacijos metu! Džiaugiamės, kad atvykome operuotis iš Mažeikių į šią kliniką, veido ir žandikaulių chirurgijos skyrių. Čia tvyro ypatingai gera aura ir atmosfera. Neįtikėtinai nuostabus visas personalas, nuostabių seselių šypsenos ir pagalba, malonus bendravimas su ligoniu. Ačiū Jums visiems. Stanislava.

2017-01-13, 23:04 | 4

Norime padėkoti gydytojai Jurgitai Povilaitytei! Gydytoja, kuri tikrai laikosi Hipokrato priesaikos, yra verta didelės pagarbos. Nėra žodžių jai padėkoti už atsakingą ir malonų bendravimą su ligoniu, bei atliktą darbą. AČIŪ dar kartą! Mažeikiai.

2016-07-15, 15:03 | 18

Teko savaitgalio metu dėl staigaus danties skausmo atvykti į šią įstaigą. Gal mano lūkesčiai yra neproporcingi realybei, nes lankausi tik privačiose odontologų klinikose, bet įspūdis kurį paliko Žalgirio klinika yra kraupus.
1. Registratūroje sėdėjo ne kompetentingas vyriškis (gal apsaugos darbuotojas koks?), kuris paklausus, kur čia eiti su skaudančiu dantimi nurodė eiti ne į tą pusę.
2. Kai labai skauda gali būti nuo to skausmo apdujęs, todėl nėra lengva orientuotis šioje klinikoje, o personalas nepasisiūlo palydėti per koridorius iki reikiamo kabineto, nors pacientų ir darbo nėra.
3. Atradus kabinetą kur turi budėti gydytojas pasirodo, kad jis užrakintas ir nieko nėra. Na ką suradau seselę ir ji praneša, kad gydytoja tuoj bus ir eina ieškoti gydytojos. Gydytoja, mano manymu, užsiima kažkokia su darbu nesusijusia veikla, nes tik po kurio laiko apsireiškia lyg niekur nieko ir paklausus kodėl tiek reikia laukti tik kažką neaiškiai sumurma.
4. Apžiūros metu savo veiksmais išsiliejo savo nepasitenkinimą, kad išviso atėjau pas ją. Labai grubiai klibino skaudantį dantį ir į prašymą, kad skauda tik pasakė, kad kentėčiau.
Galiausiai aš neapsikenčiau ir tiesiog išėjau iš kabineto, nes negalėjau pakęsti tokio pasityčiojimo iš paciento. Vaistinėje pirkau vaistų ir laukiau pirmadienio.
Žalgirio klinikoje dirba daug gerų profesionalų, bet tikrai ne savaitgaliais, todėl jeigu ne darbo metu kažkas atsitiko ten geriau neiti.

;