Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.5% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

67.7% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

69.5% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.6% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71% Complete
3.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

59.5% Complete
3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.7% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

89.1% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.4% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.6% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77.1% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.4% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

42.5% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.6% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

33.9% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2019-11-29, 09:39 | 1

Noriu papasakoti apie pacientų priėmimus konsultacinėje registratūroje atvykus su ūmiu skausmu. Kreipiausi į savo polikliniką su ūmiu protinio danties skausmu, poliklinikoje apžiūrėjo ir nustatė, kad vietoje rauti negali, nes per daug sudėtinga, komplikacijų rovimui nėra, dantis tiesiog dygsta, dėl visa ko - išrašė antibiotikų, nukreipė į Žalgirio polikliniką. Paskambinus į Žalgirio konsultacinę registratūrą darbuotoja mane informavo, kad kitą dieną nuo 7:30 galiu atvykti į konsultacinę registratūrą su siuntimu ir kitais reikalingais dokumentais, palaukti "gyvoje" eilėje pas chirurgą ir būsiu priimta. Sekančią dieną atvykau į Žalgirio polikliniką, registratūroje man pasakė, kad tai, ką man sakė telefonu yra nesamonė ir arčiausias vizitas yra sausio mėnesiui (primenu - ūmus skausmas, užgulta ausis, nuo gerklės skausmo sunku ryti net seiles, apie normalų maistą nėra kalbos). Registratūroje darbuotoja nustatė mano skausmo lygį iš akies
-jums net nesutinus veido sritis, reikės laukti iki sausio, jei skauda, kodėl nevažiavot su greitąja?
Bet man dar kartą priminus apie skausmą - nusprendė pasiteirauti pas chirurgą, ar jis galėtų mane priimti. Luktelėjau kol prasidės chirurgo darbo valandos, registratūros darbuotoja nuėjo pas daktarą su mano siuntimu ir daktaras iš siuntimo nusprendė, kad manęs priimti nereikia. Nurodė gerti antibiotikus bent 5 d. ir atvykti tada (uždegimo nėra, pūliavimo tai pat, dantis dygsta, reikia rauti arba bent jau prapjauti, kad atleistų skausmą). Registratūros darbuotoja atkartoja, ką perdavė jai daktaras ir pasakius jai, kad aš negaliu laukti, nes man tikrai labai skauda ji pasiūlo išsikviesti greitąją ir važiuoti per priėmimo skyrių.
Nesuprantu elementarių dalykų, kodėl registratūroje darbuotojos skirtingai informuoja pacientus? Kodėl registratūros darbuotojos nustatinėja deagnozes ir skausmo stiprumą? Kodėl daktaras manęs net neapžiūrėjo ir išsiuntė namo? Kodėl stovėdama poliklinikoj, kurioje už sienos yra ir ligoninė aš turiu kviestis greitąją pagalbą, kad mane aptarnautų? Ar šioje vietoje taip naudojami mokesčių mokėtojų pinigai?
Pastebėjimui: prieš metus lankiausi Žalgirio poliklinikoje, daktaras pasiūlė atsiskaityti už paslaugas kabinete grynais.

2019-09-09, 07:55 | 1

Tuo metu buvau pasimetusi ir iš skausmo nesupratau kas vyksta . Esmė tokia ,tikiuosi kas nors iš administracijos atkreips dėmesį į vidaus tvarką . Atvykau iš Utenos primamajo į Žalgirio klinikos primamajį naktį t.y iš rugpjūčio 31-1 . Kreipiausi dėl begalinio skausmo ,žando sutinimo, negalėjau normaliai išsižioti , kalbėti ir esu po 4 neišdygusiu protiniu dantų šalinimo . Operacija buvo praėjusį +-3 savaitės . Gydytoja Augustė Manelytė priėmusi mane net nesiruošė išklausyti kaip jaučiuosi , pakėlusi toną liepė patylėti ir paklausyti jos . Tai gi gavau nuskausminamujų ir pasakymą jog tvarkykis dantis o ne ieškok problemų ,draugas sėdėdamas už durų taip pat pakraupo nuo tokio bendravimo . Šiai dienai t.y nuo Rugsėjo 4 iki dabar vaikštau pas chirurgą pulių šalinimui drėnų pagalba . Nei vienas abejingai apart šios klinikos gydytojos manęs nepaleido su šia problema , pasakydamas jog tvarkykis dantis .Viso to man atidavė siuntimą su aprašų dėl ko atvikau . Realiai situacija buvo beviltiška . Per tą naktį gavau didelę vaistų dozę ,namuose ,Utenos priėmime bei Žalgirio skubos klinikoje . Nebuvo pasiteirauta nei ką geriau ,nei ar leido kas nuskausminamųjų . Prie viso to esu nėščia . Ir toks požiūris į savo darbą ,bei pacientą kuris prašo pagalbos o gauna antausį. Tiesiog man tuo metu buvo šokas o išėjusi verkiau nes likau beviltiškoje situacijoje . Ačiū už dėmesį ir tikiuosi valdžia šios įstaigos padarys išvadas ,ant sienos kabinete kabėjo daug gydytojams nurodymu kaip elgtis ,bet ne vieną pažeidė su manimi .

2019-02-22, 14:22 | 2

Lankiausi keletą kartų, teko palaukti iki 15min. Gydytojai - patikimi profesionalai, sesutės rūpestingos, registratūroje bendrauja maloniai, darbuotojos linkusios padėti. Eilės didelės, bet jei esate suinteresuoti greičiau patekti pas specialistus - skambinkite kasdien ir klauskite ar kas nors neatsisakė vizito ir neatsirado laisva vieta arba stebėkite sergu.lt puslapyje esančius laisvus vizitus. Palatos šviesios, tvarkingos, puikiai veikė WiFi, trūko tik dušo kabinos. Maitinimas geras, porcijos ne mažos. Pastatė galėtų būti kavinė ar valgykla. Trumpai - puiki gydymo įstaiga Lietuvos mastu. Turint siuntimus visos paslaugos nemokamos.

2018-12-14, 13:32 | 2

Įstaigą rekomenduoju, profesionaliai atliktas darbas, tačiau galbūt dėl pacientų gausybės trūksta dėmesio ir iškyla komunikacijos problemų. Būtų paprasčiau, jei po operacijos pacientas turėtų atmintinę kaip elgtis.

2018-12-11, 08:22 | 1

Nemandagus ir pikti darbuotojai.

;