Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.8% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

69% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

70.1% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.3% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.4% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.3% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.9% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

89.3% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.2% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.4% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

77% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.9% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.1% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.9% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

35.1% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2020-02-26, 22:36 | 1

Labas vakaras. Zinokit esu labai nusiviles jusu darbuotojom. Tai ivyko 2020-02-26 po 20h. Atvykes su patinusia dantiena ir astriu danties skausmu. Laukiau eileje virs 1h 30min, sulaukes savo eiles turejau eiti pas gydytoją bet labai nagla moteris uzlindo be eiles ir prisiprase jusu darbuotoju, kad primtu be eilės jos vyra, nors kiti zmones sedejo lauke irgi su dantu skausmais. Cia tikrai nera sąžiningas pacientu aptarnavimas. As jusu klinika skaiciau labai rimta, savo artimiesiems ir draugams sakydavau,jei kazkokios problemos iskiltu kreiptis i zalgirio klinika, bet po sio vakaro apsilankymo esu tikrai nustebes nesaziningu jusu darbu..

2020-01-29, 22:42 | 1

Gydytojas odontologas Deivydas Blažys ir jo asistentė man atliko protinio danties šalinimo operaciją. Buvo rūpestingi, kruopščiai ir profesionaliai atliko savo darbą. Visiems nuoširdžiai rekomenduoju.

2019-11-29, 09:39 | 1

Noriu papasakoti apie pacientų priėmimus konsultacinėje registratūroje atvykus su ūmiu skausmu. Kreipiausi į savo polikliniką su ūmiu protinio danties skausmu, poliklinikoje apžiūrėjo ir nustatė, kad vietoje rauti negali, nes per daug sudėtinga, komplikacijų rovimui nėra, dantis tiesiog dygsta, dėl visa ko - išrašė antibiotikų, nukreipė į Žalgirio polikliniką. Paskambinus į Žalgirio konsultacinę registratūrą darbuotoja mane informavo, kad kitą dieną nuo 7:30 galiu atvykti į konsultacinę registratūrą su siuntimu ir kitais reikalingais dokumentais, palaukti "gyvoje" eilėje pas chirurgą ir būsiu priimta. Sekančią dieną atvykau į Žalgirio polikliniką, registratūroje man pasakė, kad tai, ką man sakė telefonu yra nesamonė ir arčiausias vizitas yra sausio mėnesiui (primenu - ūmus skausmas, užgulta ausis, nuo gerklės skausmo sunku ryti net seiles, apie normalų maistą nėra kalbos). Registratūroje darbuotoja nustatė mano skausmo lygį iš akies
-jums net nesutinus veido sritis, reikės laukti iki sausio, jei skauda, kodėl nevažiavot su greitąja?
Bet man dar kartą priminus apie skausmą - nusprendė pasiteirauti pas chirurgą, ar jis galėtų mane priimti. Luktelėjau kol prasidės chirurgo darbo valandos, registratūros darbuotoja nuėjo pas daktarą su mano siuntimu ir daktaras iš siuntimo nusprendė, kad manęs priimti nereikia. Nurodė gerti antibiotikus bent 5 d. ir atvykti tada (uždegimo nėra, pūliavimo tai pat, dantis dygsta, reikia rauti arba bent jau prapjauti, kad atleistų skausmą). Registratūros darbuotoja atkartoja, ką perdavė jai daktaras ir pasakius jai, kad aš negaliu laukti, nes man tikrai labai skauda ji pasiūlo išsikviesti greitąją ir važiuoti per priėmimo skyrių.
Nesuprantu elementarių dalykų, kodėl registratūroje darbuotojos skirtingai informuoja pacientus? Kodėl registratūros darbuotojos nustatinėja deagnozes ir skausmo stiprumą? Kodėl daktaras manęs net neapžiūrėjo ir išsiuntė namo? Kodėl stovėdama poliklinikoj, kurioje už sienos yra ir ligoninė aš turiu kviestis greitąją pagalbą, kad mane aptarnautų? Ar šioje vietoje taip naudojami mokesčių mokėtojų pinigai?
Pastebėjimui: prieš metus lankiausi Žalgirio poliklinikoje, daktaras pasiūlė atsiskaityti už paslaugas kabinete grynais.

2019-09-09, 07:55 | 1

Tuo metu buvau pasimetusi ir iš skausmo nesupratau kas vyksta . Esmė tokia ,tikiuosi kas nors iš administracijos atkreips dėmesį į vidaus tvarką . Atvykau iš Utenos primamajo į Žalgirio klinikos primamajį naktį t.y iš rugpjūčio 31-1 . Kreipiausi dėl begalinio skausmo ,žando sutinimo, negalėjau normaliai išsižioti , kalbėti ir esu po 4 neišdygusiu protiniu dantų šalinimo . Operacija buvo praėjusį +-3 savaitės . Gydytoja Augustė Manelytė priėmusi mane net nesiruošė išklausyti kaip jaučiuosi , pakėlusi toną liepė patylėti ir paklausyti jos . Tai gi gavau nuskausminamujų ir pasakymą jog tvarkykis dantis o ne ieškok problemų ,draugas sėdėdamas už durų taip pat pakraupo nuo tokio bendravimo . Šiai dienai t.y nuo Rugsėjo 4 iki dabar vaikštau pas chirurgą pulių šalinimui drėnų pagalba . Nei vienas abejingai apart šios klinikos gydytojos manęs nepaleido su šia problema , pasakydamas jog tvarkykis dantis .Viso to man atidavė siuntimą su aprašų dėl ko atvikau . Realiai situacija buvo beviltiška . Per tą naktį gavau didelę vaistų dozę ,namuose ,Utenos priėmime bei Žalgirio skubos klinikoje . Nebuvo pasiteirauta nei ką geriau ,nei ar leido kas nuskausminamųjų . Prie viso to esu nėščia . Ir toks požiūris į savo darbą ,bei pacientą kuris prašo pagalbos o gauna antausį. Tiesiog man tuo metu buvo šokas o išėjusi verkiau nes likau beviltiškoje situacijoje . Ačiū už dėmesį ir tikiuosi valdžia šios įstaigos padarys išvadas ,ant sienos kabinete kabėjo daug gydytojams nurodymu kaip elgtis ,bet ne vieną pažeidė su manimi .

2019-02-22, 14:22 | 4

Lankiausi keletą kartų, teko palaukti iki 15min. Gydytojai - patikimi profesionalai, sesutės rūpestingos, registratūroje bendrauja maloniai, darbuotojos linkusios padėti. Eilės didelės, bet jei esate suinteresuoti greičiau patekti pas specialistus - skambinkite kasdien ir klauskite ar kas nors neatsisakė vizito ir neatsirado laisva vieta arba stebėkite sergu.lt puslapyje esančius laisvus vizitus. Palatos šviesios, tvarkingos, puikiai veikė WiFi, trūko tik dušo kabinos. Maitinimas geras, porcijos ne mažos. Pastatė galėtų būti kavinė ar valgykla. Trumpai - puiki gydymo įstaiga Lietuvos mastu. Turint siuntimus visos paslaugos nemokamos.

2018-12-14, 13:32 | 2

Įstaigą rekomenduoju, profesionaliai atliktas darbas, tačiau galbūt dėl pacientų gausybės trūksta dėmesio ir iškyla komunikacijos problemų. Būtų paprasčiau, jei po operacijos pacientas turėtų atmintinę kaip elgtis.

2018-12-11, 08:22 | 1

Nemandagus ir pikti darbuotojai.

2018-12-05, 09:02 | 3

AČIŪ vedėjai I. Martusevičiūtei už profesionaliai atliktą darbą, operacinės darbuotojoms už šiltą atmosferą, slaugytojoms už puikią priežiūrą!
L. Raskova

2018-08-09, 21:38 | 15

Kaip vieša įstaiga puiki, vienoje vietoje daug aukštos kvalifikacijos odontologijos specialistų. Eilės kaip ir visur Lietuvoje.. tenka laukti konsultacijų kelis mėnesius. Tačiau kiek teko laukti - nenusivylėme. Daug jaunų specialistų, teikiančių geros kokybės paslaugas.
Rekomenduojame

2018-03-03, 17:42 | 2

Šalinau 4 protinius dantis pas gydytoją Vaičiūną. Viskas buvo atlikta labai profesionaliai. Seselės raip.pat buvo visad malonios. Ačiū

2017-11-15, 17:20 | 3

Ligoninės personalą vertinu 100 iš 100, tiek gydytojus, tiek seseles. Maistas (nors ir keista) labai skanus ir gan didelės porcijos. Gydytoja ir seselės labai rūpestingos. Tik su palata man nelabai pasisiekė, tačiau žinau, kad kitos suremontuotos ir tvarkingesnės.
O vat poliklinikos registratūros darbuotojoms 1 iš 100!!! Peržengia visas įmanomas ribas, vos ne šaukia ant pacientų, šmeižia, juokiasi į akis, klausia kodėl siuntimas blogai parašytas atseit pacientas pats sau jį rašo. Kompetencijos nulis, pagarbos sergantiems taip pat. Su 3 darbuotojom teko susidurti, ir visos nachališkos ir naglos, elementarių dalykų paklausi - jos nežino, sako eikit ten ar kitur paklauskit. Visko esu mačius, bet tokio naglumo dar paieškoti reikia. Informuoja atvirkščiai nei parašyta Žalgirio klinikos internetinėje svetainėje. Įvertina ar reikia žmogui skubiosios pagalbos "iš akies". Man pasakė kad gerai atrodau, nepakankamai patinus, todėl galite užsirašyti vizitui po dviejų mėnesių. Po valandos jau nualpau nuo skausko tiesiai klinikoje. Vat tokios šaunios moteriškės dirba registratūroje. Su jomis reikia bendraut lygiai taip pat kaip ir jos, nes kitaip jausites kaltu kad kreipiatės pagalbos.

2017-09-25, 12:53 | IP: 93.125.107.11

Per pastaruosius metus teko pora kartų susidurti su šios įstaigos medikais - ekstra ir planinis atvejai. Abiem atvejais medikai atliko darbą profesionaliai, kitų darbuotojų elgesys taip pat nustebino nuoširdumu ir atsidavimu darbui. Viena geriausių LT ligoninių, kur požiūris į pacientą yra tinkamas. Gal tik priekaištą dėl palatų turėčiau, kurios jau prašosi remonto.

2017-09-14, 23:03 | IP: *.*.*.*

Siaubingas aptarnavimas registratūroje..
Žmogus atėjo pagalbos, nes lb skaudėjo dantis.pradėjo viskas pulioti..parodė siuntima o jo net nepriėmė joks daktaras..
Registraturos darbotoja su nepatenkinta fizionomija pasiūlė ateit kita diena nes šiandien niekas nebepriims nors tu mirk toj poliklinikoj.
Aš siūlau reg.darbotojom nepatenkintom eit lauk iš to darbo ir surast kita darba kuris patiktu ir jos būtų patenkintos..

2017-08-17, 14:58 | 8

Gydytojai super profesionalai, labai gerai ir greitai atlieka savo darba, visas personalas labai malonus ir paslaugus, padrasina ir nuramina. Protinius dantis pasalino be priekaistu. Tiesa, kaikurios palatos sovietu laiku, bet yra ir labai graziu.

2017-08-16, 19:07 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduotina įstaiga. Jeigu tik įmanoma, eikite į kitą odontologijos kliniką, ar tai būtų privati ar ne. Žalgirio klinikos registratorės tyčiojasi iš žmonių, neregistruoja tam tikriems gydytojams mėnesių mėnesiais negali vien užsirašyti pas gydytoją, o ką jau kalbėti apie priėjimą, kuris būtų po kelių mėnesių. Jie niekad neturi gydytojų grafikų. Jau keli siuntimai nuėjo veltui vien dėlto, kad niekaip per mėnesį negalima buvo užsirašyti į šią "įstaigą". Kai paaiškini situaciją, registratorės tik juokiasi ir sako, kad "taip būti negali". Nors akivaizdžiai tas vyksta. Norint skambintis telefonu - misija neįmanoma, nes beveik niekada niekas nekelia ragelio, kai galiausiai pakelia, pasako nugvildentą atsakymą: "skambinkite kitą mėnesį, kad užrašytume dar kitam mėnesiui, nes dabar neturime gydytojo grafiko." Tragikomedija!

;