Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

72.8% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

66.9% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65.1% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

60.9% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.2% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.2% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

72.6% Complete
3.6

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.7% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.6% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

79.2% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.6% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

72.1% Complete
3.6

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

48.5% Complete
2.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

70.4% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

30.2% Complete
1.5

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2024-12-08, 10:16 | 3

Nuoširdžiai dėkoju odontologei Esterai Miliūnienei už profesionalumą, kruopštumą, kantrybę atsakant į visus klausimus bei patarimus ir nukreipimą į tolimesnį gydymą. Džiaugiuosi, kad dar turime tokių gydytojų, kuriems rūpi pacientas ir bandoma žvelgti į giliau esančias problemas ir jų sprendimus. Taip pat dėkoju seselei Žanai, kuri mane maloniai pasitiko, buvo tokia pat geranoriška viso vizito metu ir išlydėjo taip pat su šypsena. Tokius specialistus norisi rekomenduoti visiems.

2024-09-29, 23:34 | 1

Didžiausia padėka Rakauskaitės komandai dirbusiai skubios pagalbos skyriuje. Ypač seselei ar kas Ji, kuri mažiukui(2m) leido jaustis laimingu, skyrė savo laiką, rodė dėmesį. Visas kolektyvas super, vaikui jokio streso, nesijautė lyg būtų pas gydytojus. Anesteziologui didelė padėka, kad net sunkiausiu metu, sugeba nuraminti, pralinksminti. Visiems dirbusiems šį vakarą dideli Ačiū sako Markas❤️ geriausias apsilankymas gydymo įstaigoje????

2024-08-12, 22:35 | 3

Chirurgas darbą atliko nepriekaištingai, nėra jam priekaištų, bet pakalbėkime apie procesą t.y. patekimą pas jį, atvykus skubiai į žalgirio kliniką, nes buvome atsiųsti iš kitos įstaigos, kadangi delsti nebuvo galima nei paros, ėjome į registratūrą, atvejis skubus. Registracijos darbuotoja, negana to, kad neskuba tavęs priimti pagal eilės numeriuką (žmonių nebuvo nei vieno) bet mandagaus bendravimo nesa per gyvenimą patyrus ir susipažinusi kaip turėtų bendrauti. Sakome, kad esame atsiųsti iš odontologo klinikos skubiam atvejui, aiškina kaip be siuntimo čia jūsų niekas nepriims. Jau 19:08, siuntimo iš šeimos daktaro negausime niekaip, laukti negalime, nes pūlinys yra prie smilkinio... padėti niekuo negali, ant galo sako važiuokit į priėmimą pas mus 8 valandą gal kažkas priims, ačiū labai esančiai sesutei skubios pagalbos skyriuje, kuri nusivėdė mus į skubios pagalbos patalpas ir pasakė, kad pakvies chirurgą, nes patinimo dydį mato pati ir supranta, kad laukti negalime. Ačiū atėjusiam chirurgui ir išpjovus esantį pulinį iš išorės (rizika buvo ir atvejis guldymas į ligoninę po operacijos, dedamas drenas). Komanda tikrai puiki, na bet seka po savaitės reikia juk ištraukti siūlus ir pašalinti paliktą dar dreną, paskambinus į Žalgirį registratūrą, numetamas telefonas ir pasakoma, kad čia niekas nepadės. Ta prasme jūs rimtai, tokioje įstaigoje sugebate ne tai,kad nukreipti kur išsitraukti likusius siūlus ir dreną, tiesiog numetate telefono ragelį. Alio žmones dirbantys registratūroje, gal nustokite dirbti darbus, kuriuose neturite nei lašo empatijos, čia ne pasiteisinimas sunkūs pacientai, mažos algos ir pnš, visi susidūriame su tuo, bet jeigu neturite jokios pagarbos žmonėmis, tai eikit geriau šveist wc ir tą neapykantą ir pykti išliesite galbūt naudingiau. Esu žiauriai pikta ir suprantu, kad tokių pikžaidžių niekaip neišnaikinsi, bet skundus dėl registratūroje dirbančių personų tikrai surašysiu visur kur tik įmanoma, nes tokie žmones ten dirbti neturi.

2024-05-02, 14:52 | 5

Nuostabi patirtis, priežiūra puiki, aiškiai atsako į visus klausimus, nuramina, paaiškina, pataria. Profesionalūs gydytojai- ačiū gydytojams Justui Kelbauskiui už pirminę konsultaciją ( konsultacijos laukiau apie 2 mėnesius) ir Nerijui Stukui už atliktą protinių dantų šalinimo operaciją ( operacijos laukiau apie 1 mėnesį) ir priežiūrą po operacijos. Taip pat atskiras ačiū- visam kitam medicinos personalui su kuriuo teko susidurti- dirbate profesionaliai. Palatai trūksta remonto, tačiau viskas tvarkinga- palata dvivietė su WC, dušas atskiras visam aukštui, labai skanus ligoninės maistas- galėjau valgyti, nors ir buvo atlikta protinių dantų šalinimo operacija, pusryčiams- buvo košės, omletas, pietums-sriubos, kotletas, vištiena, plovas, vakarienei- blynai, varskes apkepas, žuvis. Ligoninėje iš viso gulėjau nuo pirmadienio iki penktadienio, pirmąją dieną tik paguldė į skyrių ir apžiūrėjo, sekančios dienos ryte atliko operaciją, slaugytojos nuolat leido vaistus, teiraudavosi kaip jaučiuosi. Pati operacija užtruko apie 1 valandą, buvo atlikta su sedacija, viskas praėjo sklandžiai.

2024-02-01, 01:56 | 1

Pakelti žinias gydytojams.ar galima po švytinimo žandykaulio/onkologija/ liesti"skųsti"žandikauli. Bendrauti su Santariškių NVI

2024-01-25, 20:26 | 2

Apgailėtina įstaiga ir tiek. Anksčiau suteikdavo skubią pagalbą. Bet dabar laikai pasikeitė. Paskambinus iš ryto registratūrai, buvo paaiškinta, kad labai stipriai skaudą dantį, nuskausminamieji nepadeda, reikia pagalbos. Tuomet mūsų buvo paklausta, kurį dantį skaudą, aš pasakiau, tikriausiai tai yra protinis (neišdygęs). Į ką registratūros darbuotoja pasakė, kad šiandien priimti negalime, yra vietū tik vasario mėn. t.y. (po 2 savaičių) Ar jus juokaujate? Kaip gyventi 2 savaites su skausmu? Pasakiau kad negalime taip ilgai laukti, nes skauda, tada darbuotaja liepe kreiptis į savo polikliniką, Man pasakius, kad ten dar ilgesnis laukimas eiles, o skauda stipriai tai dabar, į ką darbuotoja atsakė (cituoju) “O ką mes galim padaryti.” Ties tuo pokalbis buvo baigtas. Baisu ir apgailėtina….

2023-09-29, 13:42 | 1

Gydytojai kompetetingi ir pasiseka, jei po operacijos žaizdos gyja sėkmingai. Mano atveju, buvo komplikuotas žaizdos gijimas, kai mėnesį negyja - jautiesi paliktas: siunčia pas odontologą, iš ten - vėl su siuntimu į kliniką, bet vėl siunčia atgal pas odontologą. Užburtas ratas ir viena blogiausių patirčių.

2023-09-03, 04:48 | 21

Puikūs gydytojai, malonios ir paslaugios seselės. Sėkmingai atlieka sudėtingas operacijas su narkoze. Operatyviai suteikia kvalifikuotą pagalbą esant burnos ertmės žaizdoms. Rekomenduoju.
P.S. Jei vargina dantų skausmai, tuomet gali pasiūlyti tik suleisti nuskausminamųjų.

2023-07-19, 22:04 | 5

Atvykau su neapsakomu skausmu ir vyras paleido mane prie skubios pagalbos durų . Paskambinus į duris išlindo asmuo kuris man pasake ko čia skambini ? Skaityt nemoki ? Paklausiau ar čia su visais taip bendrauja pasake taip . 18:47 2023.07.19 . Pasake ko čia skambini ant visos ligonines ,važiuok į poliklinika,pasakiau jog iš ten ir atvykau ,pasake lauk 20:00h .
Man visiškai nerūpi kas parašyta ant durų kai man skauda jog negaliu kalbėti ,bet toks žmogus kuris net žmogaus vardo nevertas ,taip negali bendrauti ,dirbdamas tokį darbą reiketu pasimokyti bendravimo . Kad ir koks skausmas geriau kentėsiu ir mokėsiu trigubai kažkam negu dar karta teks man čia važiuoti .

2023-07-19, 22:04 | 5

Atvykau su neapsakomu skausmu ir vyras paleido mane prie skubios pagalbos durų . Paskambinus į duris išlindo asmuo kuris man pasake ko čia skambini ? Skaityt nemoki ? Paklausiau ar čia su visais taip bendrauja pasake taip . 18:47 2023.07.19 . Pasake ko čia skambini ant visos ligonines ,važiuok į poliklinika,pasakiau jog iš ten ir atvykau ,pasake lauk 20:00h .
Man visiškai nerūpi kas parašyta ant durų kai man skauda jog negaliu kalbėti ,bet toks žmogus kuris net žmogaus vardo nevertas ,taip negali bendrauti ,dirbdamas tokį darbą reiketu pasimokyti bendravimo . Kad ir koks skausmas geriau kentėsiu ir mokėsiu trigubai kažkam negu dar karta teks man čia važiuoti .

2023-07-19, 22:04 | 5

Atvykau su neapsakomu skausmu ir vyras paleido mane prie skubios pagalbos durų . Paskambinus į duris išlindo asmuo kuris man pasake ko čia skambini ? Skaityt nemoki ? Paklausiau ar čia su visais taip bendrauja pasake taip . 18:47 2023.07.19 . Pasake ko čia skambini ant visos ligonines ,važiuok į poliklinika,pasakiau jog iš ten ir atvykau ,pasake lauk 20:00h .
Man visiškai nerūpi kas parašyta ant durų kai man skauda jog negaliu kalbėti ,bet toks žmogus kuris net žmogaus vardo nevertas ,taip negali bendrauti ,dirbdamas tokį darbą reiketu pasimokyti bendravimo . Kad ir koks skausmas geriau kentėsiu ir mokėsiu trigubai kažkam negu dar karta teks man čia važiuoti .

2023-07-19, 22:04 | 5

Atvykau su neapsakomu skausmu ir vyras paleido mane prie skubios pagalbos durų . Paskambinus į duris išlindo asmuo kuris man pasake ko čia skambini ? Skaityt nemoki ? Paklausiau ar čia su visais taip bendrauja pasake taip . 18:47 2023.07.19 . Pasake ko čia skambini ant visos ligonines ,važiuok į poliklinika,pasakiau jog iš ten ir atvykau ,pasake lauk 20:00h .
Man visiškai nerūpi kas parašyta ant durų kai man skauda jog negaliu kalbėti ,bet toks žmogus kuris net žmogaus vardo nevertas ,taip negali bendrauti ,dirbdamas tokį darbą reiketu pasimokyti bendravimo . Kad ir koks skausmas geriau kentėsiu ir mokėsiu trigubai kažkam negu dar karta teks man čia važiuoti .

2023-07-19, 22:04 | 5

Atvykau su neapsakomu skausmu ir vyras paleido mane prie skubios pagalbos durų . Paskambinus į duris išlindo asmuo kuris man pasake ko čia skambini ? Skaityt nemoki ? Paklausiau ar čia su visais taip bendrauja pasake taip . 18:47 2023.07.19 . Pasake ko čia skambini ant visos ligonines ,važiuok į poliklinika,pasakiau jog iš ten ir atvykau ,pasake lauk 20:00h .
Man visiškai nerūpi kas parašyta ant durų kai man skauda jog negaliu kalbėti ,bet toks žmogus kuris net žmogaus vardo nevertas ,taip negali bendrauti ,dirbdamas tokį darbą reiketu pasimokyti bendravimo . Kad ir koks skausmas geriau kentėsiu ir mokėsiu trigubai kažkam negu dar karta teks man čia važiuoti .

2023-05-02, 11:31 | 834

Labai nepatinka tai kad į registratūra dasiskambinti neimanoma nuo 8 ryto skambinta 82 kartus vis uzimta, jau ne sakant kad jau 6 men nuo rugsejo niekaip negalių užsiregistruoti išrauti danties vaikštau su skausmu. Baisu kas darosi o registratūroje dar ir kalba ne mandagiai vis kažko ne patenkinti.

2023-04-28, 02:54 | 3

Aptarnavimas puikus, malonus bendravimas, gydytojai puikiai atlieka savo darbą, puikūs specialistai. Maistas geras, patalpos tvarkingos. Ačiū visiems kurie rūpinosi. Ačiū šitai klinikai.

2023-04-28, 01:08 | 1

2023-04-19 d buvau operuota gerb. gyd Jurgitos Povilaitytės ,padedant anesteziologui Vladislavui Staševskiui .Operavo apatinio žandikaulio tarpdantinę didžiulę cystą .Siaubas ,kaip bijojau ...Tačiau viskas pavyko nuostabiausiai .Dėl to esu be galo dėkinga medikams už jų kruopščią ir tokią atsakingą chirurginę intervenciją Palata šviesi su balkonu ,valoma kas dieną .esu dėkinga bendrosios praktikos slaugytojai Vidutei ,slaugos administratorei už nuoširdumą ,rūpestį ,tokias mielas ir padrąsinančias šypsenas .Maistas priderintas tokiems ligoniams kaip, kad aš buvau Nesuprantu kam ten buvo blogai .Pagaliau yra ligoniams skirtas šaldytuvas ,mikrobanginė krosnelė .arbatinis .Ten juk ligoninė, o ne 5 žvaigždučių viešbutis prie Adrijos jūros ...DĖKUI VISIEMS

2023-03-18, 14:12 | 2

Nuostabiausi atsiliepimai apie šią kliniką ir apie visus gydytojus, rezidentus bei chirurgus. Šiandien keliauju namo po 3 protinių dantų šalinimo ir net nesinori iš čia išvykti - slaugytojos be galo malonios, rūpinasi, klausia ar neskauda, ar dar vaistų nereikia, gydytojai apsilanko po kelis kartus per dieną net į palatą, kasdien nusiveda į procedūrinį - apžiūrėti kaip gyja. Maistas be galo skanus, maistingas, nieko netrūksta. Palatos super, su balkonais, lovos patogios. O ir pati operacija prabėgo per valandėlę laiko, visa operacinės aura ir visi gydytojai ten be galo geros nuotaikos, su humoro jausmu, iškart išbaido visas baimes. Tad tiems, kam čia buvo blogai, ar gydytojai ant jūsų "rėkė", norėčiau sužinoti ką reikėjo tiek padaryti, kad išvesti visus čia esančius nuostabius žmones iš kantrybės. :) o didžiausias ačiū chirurgui Andriui Talijūnui, už viską :)
P.S. Jei dar kada Dulkys kesinsis prijungti Žalgirio kliniką prie Santaros klinikų, praneškit, protestuosim kartu, už šitą, mielą širdžiai, kliniką :D

2023-02-27, 22:54 | 1

Nerekomenduoju žalgirio ligoninės! Guldo dieną prieš protinių dantų šalinimą, nors jokių tyrimų, nieko nereikia darytis. Tyrimai yra daromi savo poliklinikoje prieš savaitę. Man paskambino ir pasakė, kad galiu atvykti anksčiau nustatytos datos, nes atsilaisvino vieta. Tiesiog guli dieną be prasmės. Pusryčių ir pietų negauni. Nuo 20h negali valgyti ir gerti iki pat operacijos. Atsikėliau 7h ryto, kadangi nebuvau informuota visai apie operacijos laiką. Iš ryto niekas neateina, neinformuoja. Maisto iš ryto negauni, kadangi negali valgyti, bet ir nepalieka, nors vėliau galėtum pasišildyti ir suvalgyti. Nuo 20h vakaro iki 16h buvau nei gerus, nei valgius ir laukiau kol pakvies į operaciją! Laikai nėra paskirstyti, todėl guli ir lauki. Jau buvau persigalvojusi visai darytis dantų šalinimo operacijos, galvojau atsisakysiu ir važiuosiu namo! Vėliau ateina ir praneša, kad nespėja ir operacija bus tik kitą dieną. Išeina dvi dienas prabūni be prasmės! Ir dar pralauki alkanas ir ištroškęs nuo vakaro!
Pagal skaitytus atsiliepimus greičiausiai yra ir gerų palatų, mano atvėju nepasisekė ir su palata. Viskas sena, sienos subyrėjusios, viena rozetė ant dviejų pacientų, yra dar viena, tačiau neveikianti(dar reikia mokėti parinkti pakrovėjus, kadangi rozetės sovietinių laikų). Šviesos nėra, tik gali įsijungti lempą virš galvos. Vienintėlis pliusas tai yra seselės, kurios po operacijos rūpinasi, mandagiai bendrauja ir tai, kad tualetas yra palatoje, nereikia eiti į bendrą. Taip pat chirurgai savo srities specialistai, labai viską mandagiai prieš operaciją paaiškino, nuramino ir padarė viską neskaudžiai. Viskas kita tai tikras kankinimasis, tikrai čia daugiau negrįžčiau ir nerekomenduočiau kitiems!

2022-12-15, 10:59 | 12

Likau labai nusivylusi būtinąja pagalba. Atvykau naktį nėščia, su aštriu danties skausmu ir išgirdau "mes konsultacijų neteikiame, galime tik nuskausminti, laukite ryto ir kreipkitės į polikliniką". Nerekomenduoju šios įstaigos, jei anksčiau galima buvo gauti efektyvią pagalbą, dabar geriausiu atveju suleis vaistų nuo skausmo...

2022-11-21, 12:20 | 2

Gydytojas Mindaugas Vaiciunas ,seseles buvo man kaip stebuklas siais laikais .Gavau profesionalia pagalba ,labai aiskias rekomendacijas gydymui ir labai geranoriska ir malonu bendravima .Gavau konsultacija ta pacia diena kai mane uzregistravo puiki registratore Tatjana.Ji pasirupino kad gauciau konsultacija kuo anksciau ir laiku galeciau grizti i Druskininkus kur ir gyvenu Labai aciu gydytojui ir visam personalui uz malonu aptarnavima

2022-06-03, 15:52 | 2

Tragedija.

2022-05-21, 01:15 | 7

Dėkoju visam Žalgirio ligoninės personalui už rūpestį, malonų bendravimą, supratingumą!

2022-05-04, 16:03 | 4

Visiška betvarkė visur.

2022-04-27, 12:45 | 3

Tiek konsultacinis vizitas pas burnos chirurgą, tiek pati operacija ir pooperacinė priežiūra buvo puiki, esu dėkinga gydytojams ir seselėms

2021-11-12, 13:37 | 1

2021.11.12 skambinau į žalgirio klinika, ištino žandikaulis, pūliai iš dsnties,paprašiau, kad už pinigus apžiūrėtų, nemaloni adminsitratorė pasakė, reikia tik siuntimo, tai man kyla klausimas, jeigu žmogui blogai tai be siuntimo nepateksi? Graudu, Žalgirio klinikos NEREKOMENDUOJU

2021-11-03, 12:23 | 9

Norėčiau kartu su Žalgirio klinikos administracija pasidžiaugti jūsų darbuotoja - med. registratore Rūta. Ji puikiai atspindi klinikos gerą vardą - dalykiška, rūpestinga, laikosi savo žodžio, moka suprasti pacientą. Linkiu Rūtai visokeriopos sėkmės. Su pagarba, Irena. 2021-11-03.

2021-09-02, 22:43 | 1

Nerekomenduoju šios klinikos. Nuo skaudančio danties prasidėjo uždegimas. Pakilo labai aukšta temperatūra. Įvardinau, kur skauda pasakė, kad čia skaudėti negali. Jokio rentgeno nepadarė, nors šeimos gydytoja sakė būtina. Gydytojas nebuvo atidus, išrašė receptą kuris pradeda galioti po 7 dienų... Tiek gydytojas, tiek gydytoja nemandagūs. Po 3 dienų dar problema neišspręsta. Verčiau kreipkitės į privačias klinikas, nei čia. Esu labai nusivylęs.

2021-08-28, 03:09 | 2

Dėkoju Žalgirio klinikų kolektyvui - dantų šalinimo operacija praėjo be komplikacijų, visi bendravo labai maloniai, seselės rūpinosi dar labiau negu nuosava močiutė. :) Maistas skanus, skausmo minimaliai, po paros perkėlė į gražią, naują palatą, gydymą gavau nemokamai - tiesiog vien pozityvios patirtys šiose klinikose, net nesitikėjau, kad taip gerai įmanoma.

2021-08-14, 12:56 | 3

Tiesiog norėjau padėkoti visai komandai ir personalui - gydytojos, seselės ir slaugės visi darbuotojai buvo tiesiog nuostabūs žmonės, viskas buvo aukščiausio lygio, profesionaliai ir maloniai. Tvarkinga švari palata, skanus maistas ir profesionalus ir malonus gydymas ir slaugymas. Iš nedidelių minusų, kurie visiškai nesusiję su gydymu, galiu tik paminėt kad nebuvo wifi interneto, ir kad už lango nuolat ir triukšmingai pjovė žolę, o visa kita: gydymas, slaugymas ir maitinimas buvo tiesiog 10 balų. Nuoširdus ačiū visai komandai ir sėkmės!

2021-06-12, 19:15 | 2

2021.06.12 dirbusi priėmimo slaugytoja peržengė visas ribas ,nekultūringa,pikta .

2021-04-01, 23:11 | 7

Nuoširdžiai dėkoju visam kolektyvui, nuo personalo pasitinkančio prie įėjimų į kliniką iki operaciją atlikusių medikų, už rūpestingai atliktą darbą.
Kolektyvas mandagus, profesionalus. Šiuo pandeminiu laikotarpiu jautėmės klinikoje saugiai.

Dėkojame, rekomenduoju ieškant kokybiškų paslaugų.

2021-03-26, 11:48 | 3

Žalgirio klinika - aukščiausio lygio klinika

2021-03-15, 17:38 | 1

Žalgirio klinikoje man buvo atlikta operacija, visas personalas be galo malonus, paslaugus. Seselės šypsosi, nuramina, pasistengia skaudančius vaistus leisti kuo lėčiau, kad raumuo nespazmuotų, paaiškina viską kantriai, ryte stengiasi nežadinti, kai reikia į kateterį suleisti vaistus. Maistas be priekaištų, naminis, sotus, skanus, pritaikytas valgyti po operacijos. Virėjos taip pat labai malonios. Gydytojai profesionalūs - kai reikia, nuramina, pajuokauja, o kai reikia - perspėja apie galimas pasekmes, nepraleidžia smulkmenų pro pirštus. Atliekamos procedūros, žinoma, ne pačios maloniausios, bet gydytojai maksimaliai stengėsi, kad jokio diskomforto nejausčiau. :) Buvau be galo patenkinta viskuo, o gulėjau visą savaitę. Yra tekę gulėti ir privačioje ligoninėje, tai patirtis Žalgiryje man visiškai niekuo nenusileido nuo privataus centro. Dėkui visam kolektyvui, pati geriausia patirtis.

2021-01-09, 17:59 | 1

Šūdžiai ir savanaudžiai. Bausti ir boikotuoti šitą nelegalią kontorą. Savus suskiepijo pažeisdami ir karantino sąlygas ir skiepijimo tvarką.

2020-12-16, 21:06 | 33

Geri gydytojai ir sesutes. Man patiko. Reikia zinoti pas koki gydytoja eini

2020-10-09, 16:23 | 3

Šiandien atvezem skubios pagalbos 1,5 metuku vaika, ji prieme ir apziurejo labai greit, maloniai ir profesionaliai. Likome labai patenkinti uz greita ir profesionalia skubia pagalba .

2020-06-10, 09:20 | 3

Jaunas malonus gydytojas peržiūrėjęs tyrimus, kuriuos greitai ir patogiai gavau vienoje vietoje, paskyrė veido operaciją. Laukdamas eilėje registruotis operacijai patyriau déjà vu, kai pacientę atlydėjęs vyras, akivaizdžiai pasinaudodamas pažintimi, telefonu išsikvietė docentą, su kuriuo matomai iš anksto buvo susitarta, kad jis tą pacientę priims ir apžiūrės be eilės. Kai pažįstamojo iškviestas docentas atėjo ir be eilės pasikvietė apžiūrėti tą pacientę, buvau labai nepatenkintas ta iš sovietmečio atpažįstama situacija, kai kažkas yra lygesnis už kitus. Visgi, į tą patį kabinetą ir aš buvau tuo pat metu pakviestas paraleliai [jame dvi nedidelės susietos patalpos - gydytojo ir procedūrų] - mane priėmė kitas, jaunas gydytojas, o minėtas docentas gretimoje patalpoje konsultavo tą be eilės priimtą pacientę. Jaunajam gydytojui LABAI ATIDŽIAI peržiūrėjus mano traumos nuotraukas kilo dvejonių, ar tikrai būtina man daryti operaciją, ir jis kreipėsi patarimo į greta esantį docentą [galbūt, jo mokytoją?], kuris vos užmetęs akį į nuotraukas ir uždavęs man vos porą klausimų, konstatavo, kad nėra prasmės daryti operaciją, kuri gali ir nepavykti [užspausto nervo išlaisvinimas po traumos]. Ką tik laukdamas koridoriuje ir patyręs tą sovietinį déjà vu bei probėgšmomis docento pakomentuotą mano traumą, pasipiktinau tokiu grubiu, kaip man tuomet atrodė, to docento vertinimu ir komentaru. Visgi, jaunasis gydytojas, man pageidaujant, registravo mane operacijai po savaitės ar dviejų [db jau nebeprisimenu], bet visą to vizito metu išgirstą informaciją įsidėmėjau ir, kai atėjo laikas vykti operuotis, susirinkau ne tik daiktus, bet ir mintis: visų pirma, dar kartą pasitikslinti, ar ta operacija man tikrai būtina? Atvykęs operacijai į Žalgirio kliniką būtent tą klausimą [ir dvejonę] tame pačiame kabinete uždaviau dar kartą. Be to paties jauno [labai nuoširdaus ir atidaus] gydytojo buvo ir kita, vyresnio amžiaus gydytoja, kuri išklausiusi mano dvejones ir susipažinusi su mano traumos istorija, priėmė labai išmintingą sprendimą - kad galutinai nuspręstų trijų gydytojų konsiliumas - ir į kabinetą iškvietė dar vieną - vidutinio amžiaus - specialistą, kurio komentaras buvo toks eiliniam pacientui suprantamas, detalus ir konkretus, kad aš nedvejodamas atsisakiau operacijos, kuriai jau buvau visiškai nusiteikęs (nes turėjau analogišką ankstesnių metų patirtį, kai po traumos užspaustą veido nervą jau buvo tekę operuoti). Šiandien esu sveikas [po minėtos veido traumos] - man TOS operacijos tikrai nereikėjo, - dabar tikrai aišku, kad tas "sovietinis", mane papiktinęs [grubus] docentas buvo teisus [nerūpestingai, kaip man tuomet atrodė, užmetęs akį], todėl linkėčiau PASITIKĖTI GYDYTOJAIS ir nesipiktinti, kai geras savo srities specialistas nesugeba subtiliai komunikuoti su savo pacientais. Absoliuiti dauguma mūsų gydytojų yra PUIKŪS, PASIAUKOJANTYS ir ITIN SĄŽININGI mūsų bendrapiliečiai, didelė dalis LT populiacijos jiems neprolygsta savo sąžiningumu ir pilietiškumu. Prašau, nevarykime ant gydytojų!

2020-02-26, 22:36 | 1

Labas vakaras. Zinokit esu labai nusiviles jusu darbuotojom. Tai ivyko 2020-02-26 po 20h. Atvykes su patinusia dantiena ir astriu danties skausmu. Laukiau eileje virs 1h 30min, sulaukes savo eiles turejau eiti pas gydytoją bet labai nagla moteris uzlindo be eiles ir prisiprase jusu darbuotoju, kad primtu be eilės jos vyra, nors kiti zmones sedejo lauke irgi su dantu skausmais. Cia tikrai nera sąžiningas pacientu aptarnavimas. As jusu klinika skaiciau labai rimta, savo artimiesiems ir draugams sakydavau,jei kazkokios problemos iskiltu kreiptis i zalgirio klinika, bet po sio vakaro apsilankymo esu tikrai nustebes nesaziningu jusu darbu..

2020-01-29, 22:42 | 1

Gydytojas odontologas Deivydas Blažys ir jo asistentė man atliko protinio danties šalinimo operaciją. Buvo rūpestingi, kruopščiai ir profesionaliai atliko savo darbą. Visiems nuoširdžiai rekomenduoju.

2019-11-29, 09:39 | 1

Noriu papasakoti apie pacientų priėmimus konsultacinėje registratūroje atvykus su ūmiu skausmu. Kreipiausi į savo polikliniką su ūmiu protinio danties skausmu, poliklinikoje apžiūrėjo ir nustatė, kad vietoje rauti negali, nes per daug sudėtinga, komplikacijų rovimui nėra, dantis tiesiog dygsta, dėl visa ko - išrašė antibiotikų, nukreipė į Žalgirio polikliniką. Paskambinus į Žalgirio konsultacinę registratūrą darbuotoja mane informavo, kad kitą dieną nuo 7:30 galiu atvykti į konsultacinę registratūrą su siuntimu ir kitais reikalingais dokumentais, palaukti "gyvoje" eilėje pas chirurgą ir būsiu priimta. Sekančią dieną atvykau į Žalgirio polikliniką, registratūroje man pasakė, kad tai, ką man sakė telefonu yra nesamonė ir arčiausias vizitas yra sausio mėnesiui (primenu - ūmus skausmas, užgulta ausis, nuo gerklės skausmo sunku ryti net seiles, apie normalų maistą nėra kalbos). Registratūroje darbuotoja nustatė mano skausmo lygį iš akies
-jums net nesutinus veido sritis, reikės laukti iki sausio, jei skauda, kodėl nevažiavot su greitąja?
Bet man dar kartą priminus apie skausmą - nusprendė pasiteirauti pas chirurgą, ar jis galėtų mane priimti. Luktelėjau kol prasidės chirurgo darbo valandos, registratūros darbuotoja nuėjo pas daktarą su mano siuntimu ir daktaras iš siuntimo nusprendė, kad manęs priimti nereikia. Nurodė gerti antibiotikus bent 5 d. ir atvykti tada (uždegimo nėra, pūliavimo tai pat, dantis dygsta, reikia rauti arba bent jau prapjauti, kad atleistų skausmą). Registratūros darbuotoja atkartoja, ką perdavė jai daktaras ir pasakius jai, kad aš negaliu laukti, nes man tikrai labai skauda ji pasiūlo išsikviesti greitąją ir važiuoti per priėmimo skyrių.
Nesuprantu elementarių dalykų, kodėl registratūroje darbuotojos skirtingai informuoja pacientus? Kodėl registratūros darbuotojos nustatinėja deagnozes ir skausmo stiprumą? Kodėl daktaras manęs net neapžiūrėjo ir išsiuntė namo? Kodėl stovėdama poliklinikoj, kurioje už sienos yra ir ligoninė aš turiu kviestis greitąją pagalbą, kad mane aptarnautų? Ar šioje vietoje taip naudojami mokesčių mokėtojų pinigai?
Pastebėjimui: prieš metus lankiausi Žalgirio poliklinikoje, daktaras pasiūlė atsiskaityti už paslaugas kabinete grynais.

2019-09-09, 07:55 | 1

Tuo metu buvau pasimetusi ir iš skausmo nesupratau kas vyksta . Esmė tokia ,tikiuosi kas nors iš administracijos atkreips dėmesį į vidaus tvarką . Atvykau iš Utenos primamajo į Žalgirio klinikos primamajį naktį t.y iš rugpjūčio 31-1 . Kreipiausi dėl begalinio skausmo ,žando sutinimo, negalėjau normaliai išsižioti , kalbėti ir esu po 4 neišdygusiu protiniu dantų šalinimo . Operacija buvo praėjusį +-3 savaitės . Gydytoja Augustė Manelytė priėmusi mane net nesiruošė išklausyti kaip jaučiuosi , pakėlusi toną liepė patylėti ir paklausyti jos . Tai gi gavau nuskausminamujų ir pasakymą jog tvarkykis dantis o ne ieškok problemų ,draugas sėdėdamas už durų taip pat pakraupo nuo tokio bendravimo . Šiai dienai t.y nuo Rugsėjo 4 iki dabar vaikštau pas chirurgą pulių šalinimui drėnų pagalba . Nei vienas abejingai apart šios klinikos gydytojos manęs nepaleido su šia problema , pasakydamas jog tvarkykis dantis .Viso to man atidavė siuntimą su aprašų dėl ko atvikau . Realiai situacija buvo beviltiška . Per tą naktį gavau didelę vaistų dozę ,namuose ,Utenos priėmime bei Žalgirio skubos klinikoje . Nebuvo pasiteirauta nei ką geriau ,nei ar leido kas nuskausminamųjų . Prie viso to esu nėščia . Ir toks požiūris į savo darbą ,bei pacientą kuris prašo pagalbos o gauna antausį. Tiesiog man tuo metu buvo šokas o išėjusi verkiau nes likau beviltiškoje situacijoje . Ačiū už dėmesį ir tikiuosi valdžia šios įstaigos padarys išvadas ,ant sienos kabinete kabėjo daug gydytojams nurodymu kaip elgtis ,bet ne vieną pažeidė su manimi .

2019-02-22, 14:22 | 21

Lankiausi keletą kartų, teko palaukti iki 15min. Gydytojai - patikimi profesionalai, sesutės rūpestingos, registratūroje bendrauja maloniai, darbuotojos linkusios padėti. Eilės didelės, bet jei esate suinteresuoti greičiau patekti pas specialistus - skambinkite kasdien ir klauskite ar kas nors neatsisakė vizito ir neatsirado laisva vieta arba stebėkite sergu.lt puslapyje esančius laisvus vizitus. Palatos šviesios, tvarkingos, puikiai veikė WiFi, trūko tik dušo kabinos. Maitinimas geras, porcijos ne mažos. Pastatė galėtų būti kavinė ar valgykla. Trumpai - puiki gydymo įstaiga Lietuvos mastu. Turint siuntimus visos paslaugos nemokamos.

2018-12-14, 13:32 | 2

Įstaigą rekomenduoju, profesionaliai atliktas darbas, tačiau galbūt dėl pacientų gausybės trūksta dėmesio ir iškyla komunikacijos problemų. Būtų paprasčiau, jei po operacijos pacientas turėtų atmintinę kaip elgtis.

2018-12-11, 08:22 | 1

Nemandagus ir pikti darbuotojai.

2018-12-05, 09:02 | 4

AČIŪ vedėjai I. Martusevičiūtei už profesionaliai atliktą darbą, operacinės darbuotojoms už šiltą atmosferą, slaugytojoms už puikią priežiūrą!
L. Raskova

2018-08-09, 21:38 | 25

Kaip vieša įstaiga puiki, vienoje vietoje daug aukštos kvalifikacijos odontologijos specialistų. Eilės kaip ir visur Lietuvoje.. tenka laukti konsultacijų kelis mėnesius. Tačiau kiek teko laukti - nenusivylėme. Daug jaunų specialistų, teikiančių geros kokybės paslaugas.
Rekomenduojame

2018-03-03, 17:42 | 2

Šalinau 4 protinius dantis pas gydytoją Vaičiūną. Viskas buvo atlikta labai profesionaliai. Seselės raip.pat buvo visad malonios. Ačiū

2017-11-15, 17:20 | 3

Ligoninės personalą vertinu 100 iš 100, tiek gydytojus, tiek seseles. Maistas (nors ir keista) labai skanus ir gan didelės porcijos. Gydytoja ir seselės labai rūpestingos. Tik su palata man nelabai pasisiekė, tačiau žinau, kad kitos suremontuotos ir tvarkingesnės.
O vat poliklinikos registratūros darbuotojoms 1 iš 100!!! Peržengia visas įmanomas ribas, vos ne šaukia ant pacientų, šmeižia, juokiasi į akis, klausia kodėl siuntimas blogai parašytas atseit pacientas pats sau jį rašo. Kompetencijos nulis, pagarbos sergantiems taip pat. Su 3 darbuotojom teko susidurti, ir visos nachališkos ir naglos, elementarių dalykų paklausi - jos nežino, sako eikit ten ar kitur paklauskit. Visko esu mačius, bet tokio naglumo dar paieškoti reikia. Informuoja atvirkščiai nei parašyta Žalgirio klinikos internetinėje svetainėje. Įvertina ar reikia žmogui skubiosios pagalbos "iš akies". Man pasakė kad gerai atrodau, nepakankamai patinus, todėl galite užsirašyti vizitui po dviejų mėnesių. Po valandos jau nualpau nuo skausko tiesiai klinikoje. Vat tokios šaunios moteriškės dirba registratūroje. Su jomis reikia bendraut lygiai taip pat kaip ir jos, nes kitaip jausites kaltu kad kreipiatės pagalbos.

2017-09-25, 12:53 | IP: 93.125.107.11

Per pastaruosius metus teko pora kartų susidurti su šios įstaigos medikais - ekstra ir planinis atvejai. Abiem atvejais medikai atliko darbą profesionaliai, kitų darbuotojų elgesys taip pat nustebino nuoširdumu ir atsidavimu darbui. Viena geriausių LT ligoninių, kur požiūris į pacientą yra tinkamas. Gal tik priekaištą dėl palatų turėčiau, kurios jau prašosi remonto.

2017-09-14, 23:03 | IP: *.*.*.*

Siaubingas aptarnavimas registratūroje..
Žmogus atėjo pagalbos, nes lb skaudėjo dantis.pradėjo viskas pulioti..parodė siuntima o jo net nepriėmė joks daktaras..
Registraturos darbotoja su nepatenkinta fizionomija pasiūlė ateit kita diena nes šiandien niekas nebepriims nors tu mirk toj poliklinikoj.
Aš siūlau reg.darbotojom nepatenkintom eit lauk iš to darbo ir surast kita darba kuris patiktu ir jos būtų patenkintos..