Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.2% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68.1% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

69.6% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.7% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

71.1% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58.8% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.4% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

88.9% Complete
4.4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

79.6% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.4% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.8% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.3% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

42.6% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.7% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

32.8% Complete
1.6

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai

Pacientų atsiliepimų nėra :(



Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi:

;