Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1230

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

76.4% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.7% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

70.1% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

65.7% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.8% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

58% Complete
2.9

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75.3% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

88.1% Complete
4.4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

78.9% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

82% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.9% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.9% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

41.8% Complete
2.1

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

67.3% Complete
3.4

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

36% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "VILNIAUS UNIVERSITETO LIGONINĖS ŽALGIRIO KLINIKA"
Pacientų atsiliepimai
2021-01-09, 15:59 | 1

Šūdžiai ir savanaudžiai. Bausti ir boikotuoti šitą nelegalią kontorą. Savus suskiepijo pažeisdami ir karantino sąlygas ir skiepijimo tvarką.

2020-02-26, 20:36 | 1

Labas vakaras. Zinokit esu labai nusiviles jusu darbuotojom. Tai ivyko 2020-02-26 po 20h. Atvykes su patinusia dantiena ir astriu danties skausmu. Laukiau eileje virs 1h 30min, sulaukes savo eiles turejau eiti pas gydytoją bet labai nagla moteris uzlindo be eiles ir prisiprase jusu darbuotoju, kad primtu be eilės jos vyra, nors kiti zmones sedejo lauke irgi su dantu skausmais. Cia tikrai nera sąžiningas pacientu aptarnavimas. As jusu klinika skaiciau labai rimta, savo artimiesiems ir draugams sakydavau,jei kazkokios problemos iskiltu kreiptis i zalgirio klinika, bet po sio vakaro apsilankymo esu tikrai nustebes nesaziningu jusu darbu..

2019-11-29, 07:39 | 1

Noriu papasakoti apie pacientų priėmimus konsultacinėje registratūroje atvykus su ūmiu skausmu. Kreipiausi į savo polikliniką su ūmiu protinio danties skausmu, poliklinikoje apžiūrėjo ir nustatė, kad vietoje rauti negali, nes per daug sudėtinga, komplikacijų rovimui nėra, dantis tiesiog dygsta, dėl visa ko - išrašė antibiotikų, nukreipė į Žalgirio polikliniką. Paskambinus į Žalgirio konsultacinę registratūrą darbuotoja mane informavo, kad kitą dieną nuo 7:30 galiu atvykti į konsultacinę registratūrą su siuntimu ir kitais reikalingais dokumentais, palaukti "gyvoje" eilėje pas chirurgą ir būsiu priimta. Sekančią dieną atvykau į Žalgirio polikliniką, registratūroje man pasakė, kad tai, ką man sakė telefonu yra nesamonė ir arčiausias vizitas yra sausio mėnesiui (primenu - ūmus skausmas, užgulta ausis, nuo gerklės skausmo sunku ryti net seiles, apie normalų maistą nėra kalbos). Registratūroje darbuotoja nustatė mano skausmo lygį iš akies
-jums net nesutinus veido sritis, reikės laukti iki sausio, jei skauda, kodėl nevažiavot su greitąja?
Bet man dar kartą priminus apie skausmą - nusprendė pasiteirauti pas chirurgą, ar jis galėtų mane priimti. Luktelėjau kol prasidės chirurgo darbo valandos, registratūros darbuotoja nuėjo pas daktarą su mano siuntimu ir daktaras iš siuntimo nusprendė, kad manęs priimti nereikia. Nurodė gerti antibiotikus bent 5 d. ir atvykti tada (uždegimo nėra, pūliavimo tai pat, dantis dygsta, reikia rauti arba bent jau prapjauti, kad atleistų skausmą). Registratūros darbuotoja atkartoja, ką perdavė jai daktaras ir pasakius jai, kad aš negaliu laukti, nes man tikrai labai skauda ji pasiūlo išsikviesti greitąją ir važiuoti per priėmimo skyrių.
Nesuprantu elementarių dalykų, kodėl registratūroje darbuotojos skirtingai informuoja pacientus? Kodėl registratūros darbuotojos nustatinėja deagnozes ir skausmo stiprumą? Kodėl daktaras manęs net neapžiūrėjo ir išsiuntė namo? Kodėl stovėdama poliklinikoj, kurioje už sienos yra ir ligoninė aš turiu kviestis greitąją pagalbą, kad mane aptarnautų? Ar šioje vietoje taip naudojami mokesčių mokėtojų pinigai?
Pastebėjimui: prieš metus lankiausi Žalgirio poliklinikoje, daktaras pasiūlė atsiskaityti už paslaugas kabinete grynais.

2019-09-09, 04:55 | 1

Tuo metu buvau pasimetusi ir iš skausmo nesupratau kas vyksta . Esmė tokia ,tikiuosi kas nors iš administracijos atkreips dėmesį į vidaus tvarką . Atvykau iš Utenos primamajo į Žalgirio klinikos primamajį naktį t.y iš rugpjūčio 31-1 . Kreipiausi dėl begalinio skausmo ,žando sutinimo, negalėjau normaliai išsižioti , kalbėti ir esu po 4 neišdygusiu protiniu dantų šalinimo . Operacija buvo praėjusį +-3 savaitės . Gydytoja Augustė Manelytė priėmusi mane net nesiruošė išklausyti kaip jaučiuosi , pakėlusi toną liepė patylėti ir paklausyti jos . Tai gi gavau nuskausminamujų ir pasakymą jog tvarkykis dantis o ne ieškok problemų ,draugas sėdėdamas už durų taip pat pakraupo nuo tokio bendravimo . Šiai dienai t.y nuo Rugsėjo 4 iki dabar vaikštau pas chirurgą pulių šalinimui drėnų pagalba . Nei vienas abejingai apart šios klinikos gydytojos manęs nepaleido su šia problema , pasakydamas jog tvarkykis dantis .Viso to man atidavė siuntimą su aprašų dėl ko atvikau . Realiai situacija buvo beviltiška . Per tą naktį gavau didelę vaistų dozę ,namuose ,Utenos priėmime bei Žalgirio skubos klinikoje . Nebuvo pasiteirauta nei ką geriau ,nei ar leido kas nuskausminamųjų . Prie viso to esu nėščia . Ir toks požiūris į savo darbą ,bei pacientą kuris prašo pagalbos o gauna antausį. Tiesiog man tuo metu buvo šokas o išėjusi verkiau nes likau beviltiškoje situacijoje . Ačiū už dėmesį ir tikiuosi valdžia šios įstaigos padarys išvadas ,ant sienos kabinete kabėjo daug gydytojams nurodymu kaip elgtis ,bet ne vieną pažeidė su manimi .

2018-12-11, 06:22 | 1

Nemandagus ir pikti darbuotojai.

2017-09-14, 20:03 | IP: *.*.*.*

Siaubingas aptarnavimas registratūroje..
Žmogus atėjo pagalbos, nes lb skaudėjo dantis.pradėjo viskas pulioti..parodė siuntima o jo net nepriėmė joks daktaras..
Registraturos darbotoja su nepatenkinta fizionomija pasiūlė ateit kita diena nes šiandien niekas nebepriims nors tu mirk toj poliklinikoj.
Aš siūlau reg.darbotojom nepatenkintom eit lauk iš to darbo ir surast kita darba kuris patiktu ir jos būtų patenkintos..

2017-08-16, 16:07 | IP: *.*.*.*

Nerekomenduotina įstaiga. Jeigu tik įmanoma, eikite į kitą odontologijos kliniką, ar tai būtų privati ar ne. Žalgirio klinikos registratorės tyčiojasi iš žmonių, neregistruoja tam tikriems gydytojams mėnesių mėnesiais negali vien užsirašyti pas gydytoją, o ką jau kalbėti apie priėjimą, kuris būtų po kelių mėnesių. Jie niekad neturi gydytojų grafikų. Jau keli siuntimai nuėjo veltui vien dėlto, kad niekaip per mėnesį negalima buvo užsirašyti į šią "įstaigą". Kai paaiškini situaciją, registratorės tik juokiasi ir sako, kad "taip būti negali". Nors akivaizdžiai tas vyksta. Norint skambintis telefonu - misija neįmanoma, nes beveik niekada niekas nekelia ragelio, kai galiausiai pakelia, pasako nugvildentą atsakymą: "skambinkite kitą mėnesį, kad užrašytume dar kitam mėnesiui, nes dabar neturime gydytojo grafiko." Tragikomedija!

2016-07-15, 12:03 | 21

Teko savaitgalio metu dėl staigaus danties skausmo atvykti į šią įstaigą. Gal mano lūkesčiai yra neproporcingi realybei, nes lankausi tik privačiose odontologų klinikose, bet įspūdis kurį paliko Žalgirio klinika yra kraupus.
1. Registratūroje sėdėjo ne kompetentingas vyriškis (gal apsaugos darbuotojas koks?), kuris paklausus, kur čia eiti su skaudančiu dantimi nurodė eiti ne į tą pusę.
2. Kai labai skauda gali būti nuo to skausmo apdujęs, todėl nėra lengva orientuotis šioje klinikoje, o personalas nepasisiūlo palydėti per koridorius iki reikiamo kabineto, nors pacientų ir darbo nėra.
3. Atradus kabinetą kur turi budėti gydytojas pasirodo, kad jis užrakintas ir nieko nėra. Na ką suradau seselę ir ji praneša, kad gydytoja tuoj bus ir eina ieškoti gydytojos. Gydytoja, mano manymu, užsiima kažkokia su darbu nesusijusia veikla, nes tik po kurio laiko apsireiškia lyg niekur nieko ir paklausus kodėl tiek reikia laukti tik kažką neaiškiai sumurma.
4. Apžiūros metu savo veiksmais išsiliejo savo nepasitenkinimą, kad išviso atėjau pas ją. Labai grubiai klibino skaudantį dantį ir į prašymą, kad skauda tik pasakė, kad kentėčiau.
Galiausiai aš neapsikenčiau ir tiesiog išėjau iš kabineto, nes negalėjau pakęsti tokio pasityčiojimo iš paciento. Vaistinėje pirkau vaistų ir laukiau pirmadienio.
Žalgirio klinikoje dirba daug gerų profesionalų, bet tikrai ne savaitgaliais, todėl jeigu ne darbo metu kažkas atsitiko ten geriau neiti.

2012-11-05, 18:01 | IP: *.*.*.*

2.5 valandos sedėjau prie kabineto su aštru skausmu ir siūntimu. Gydytojos pagalbos taip ir negavau. Seselė paaiškino, kad reikės laukti iki 7 valandos!!!!! pabėgau į privatį kliniką.

Ačiū visiems darbuotojams!!

2010-11-02, 12:39 | IP: *.*.*.*

vilioja pasitikėti gydytojų "laipsniai" šalia pavardės .

2010-03-30, 13:30 | IP: *.*.*.*

Žmones nevažiuokit į Žalgirio ligoninę, arba gerai apgalvokit besirinkdami gydytoją pas ką kreipsites.

2008-07-18, 11:10 | IP: *.*.*.*

profesionalai. tai svarbiausia registraturos darbuotojos galetu buti malonesnes. jos sudaro pirma nuomone.manau tikrai nepersitempia dirbdamos, atsakomybe irgi nera didele palyginus su daktarais. tai gal bent jau galetu sypsotis:)

2008-06-05, 06:49 | IP: *.*.*.*

Daktarai ismano savo darba. Vidurinis personalas turetu pasimokyti etikos su pacientais, ypatingai registratores.

2008-04-28, 12:30 | IP: *.*.*.*

Na nezinau, raso kad gydykla nemokama, bet uz konsultacija turi moketi, ir dar eileje laukti. tai tada ir uzduodi sauklausima- tai ne privati, bet mokama, o aptarnavimas kaip tarybiniais laikais?

2008-04-15, 13:11 | IP: *.*.*.*

Daug specialistų ir paslaugų vienoje vietoje. Beprotiškos eilės. Registracija 1-2 mėn. į priekį.

2008-03-11, 10:36 | IP: *.*.*.*

nereikia ilgai laukti eilėje, kai turi talonėlį Gydytojai labai kategoriški, nežiūri visiškai į pacientų lūkesčius bei jausmus.
Dažnai renka procedūras nepasitarę dėl kainos - juk poliklinikoje viskas labai brangu [nors rašo, kad dirbantieji gauna nemokamą gydymą - nemokama tik konsultacija su gydytojo siuntimu]
Per daug pasikėlę ir vaidinantys labai išmanančius. Labai mėgsta pasišaipyti iš kitų gydytojų darbo [plombos prastai visos įdėtos ir t.t.], nors paprašius rekomendacijos savame rajone pasiūlo.......tą patį gydytoją, kuris dėjo plombas [aišku, jiems nesakiau, kas dėjo].
Svarbiausia - iš paciento kuo daugiau pinigėlių išpešti [čia aš kalbu apie polikliniką - ligoninėje nesu buvusi]

2007-11-27, 14:23 | IP: *.*.*.*

Tenka ilgai laukti konsultacijos

2007-05-11, 11:34 | IP: *.*.*.*

Svarbiausia, kad geri specialistai, ismanantys savo darba, be to, patiko operaciniu irengimas (siuolaikine tehnika), o palatos... kaip ir daugumoj ligoniniu... bet, manau, jog sienu spalva komplikaciju nesukels ;) Liko tik graziausi prisiminimai. Tiesa pasakius is slaugos personalo tikejausi daugiau nuosirdumo...

2007-01-26, 00:08 | IP: *.*.*.*

Kad dirba profesionalai-neabejoju, manau, tikrai galima pasitikėti, savo darbą atlieka gerai Bendravimas su pacientais galėtų būti mandagesnis, na, bet juk čia ne privati klinika...

;