Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 699

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

81.3% Complete
4.1

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

46.2% Complete
2.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

60.9% Complete
3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

72.2% Complete
3.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

65.8% Complete
3.3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

38.1% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

61.9% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

60.9% Complete
3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57.6% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

53.4% Complete
2.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

51.9% Complete
2.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.2% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

43.8% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

82.9% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

39.4% Complete
2

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2022-08-17, 09:11 | 1

Labai nusivylusi jūsų paslaugomis kaip ligoninės. Jaunuolis norėdamas gauti pirmos pagalbos nuo saulės smūgio visą valandą buvo vėjojamas nuo vieno skyriaus prie kito, nes sutrukdėme ponioms ilsėtis. Priėmimo skyriui pareiškė kad negali aptarnauti, nes covidas, teko išeiti ir kviestis greitąją, deja nelogiška, kad greitoji būtų atvažiavusi į priėmimą, todėl paskambino, kad mus priimtų pirmos pagalbos seselės. Užėjus likom nustebinti, nes tokio darbuotojų elgesio nesitikėjom, lyg atrodo per mažai algos gauna tai reikia ant kažko išsilieti. Uždarė į izoliatorių, apšaukė dar ir išsijuokė. Reikalavo pasiskambinti šeimos gydytojui ir pasikonsultuoti, skambinti į registratūra, nes nieko jie daugiau negalėjo padėti. Išvijo mus is priėmimo skyriaus ėjome iki registratūros ten pasakė, kad mūsų šeimos gydytojas Vilniuje, ką mes žinojome, ir kad priėmimo skyriui turėjo suteikti pagalbos, o toliau vykti į Vilnių ir ten tvarkytis patiems reikalus, žodžiu pagalbos negavom niekur, nes Vilniuje registruoti, o pirmos pagalbos nesuteikė, sakė išrašys sąskaitą kitaip, nors mokesčiai mokami visiem vienodi. Juk pirmos pagalbos skyrius neveltui ir vadinasi kad suteikti pirmąją pagalbą. Nesugebėjo net piršto pajudinti, jau bent lašeline suleidę būtų. Kažkoks paradas Molėtų ligoninė, nuo sovietmečio pakitimų nematyt...

2022-03-23, 11:22 | 1

Nuoširdžiausia padėka ir didžiausia pareiga Molėtų ligoninės Covid skyriaus medikams ir visam personalui. Papuoliau pas savo darbą puikiai išmanančius gydytojus. Tvarka, rimtis, supratimas ir užuojauta. Ačiū Jums, visiems sveikatos!

2022-02-04, 08:30 | 1

Gulėjau kovid skyriuje Molėtuose .Buvau nustebinta seselių ir slaugytojų rūpestingumu. Noriu joms tikrai padėkoti už kantrybę ir gera širdi. Gydytojos taip pat labai buvo geros ir rūpestingos. AČIŪ

2021-05-01, 18:55 | 8

GYDYTOJAS RATIUKAS SVAJŪNAS ATVYKUS Į PRIĖMIMO NESISKUBINO MANĘS APŽIŪRĖTI NORS DIEGĖ ŠONUS,NEMATAVO SPAUDIMO ATVYKUS,PASIŠALINO KAIP GYDYTOJAS RYTE IR NEKLAUSĖ NET AR MAN PO LAŠALINĖS NEVAIGSTA GALVA NEĮVERTINO KAD BUVO AUKŠTAS KRAUJOSPŪDIS-160-90 KITA GYDYTOJA JUOKĖSI ATRODĖ KAD AŠ ESU JUOKINGA PACIENTĖ IR DAR TEKO PAČIAI PRAŠYTI PRIEŠ IŠLEIDŽIANT KAD PATIKRINTŲ SPAUDIMĄ PAREIGŲ NEATLIKIMAS VERTINČIAU

2020-05-27, 06:47 | 1

Nuoširdžiai dėkojame 2020 m. gegužės 16-17 d. Molėtų ligoninėje dirbusiam priimamojo personalui – gydytojai Rūtai Mačiulytei, slaugytojai Vaidai Žukauskienei, padėjėjai Zitai Klimienei, laborantei Virginijai Latvienei, intensyvaus gydymo skyriaus slaugytojai Rūtai Symanovič, gydytojui Ryšard Šostko –už tiksliai nustatytą diagnozę, suteiktą skubią, kvalifikuotą pagalbą Vl. Terleckui, už išgelbėtą gyvybę! Dėkingos žmona Regina, dukra Jūratė.

2017-05-08, 17:19 | IP: *.*.*.*

Tenka apsilankyti šioje ligoninėje, nes turime sodybą, tai vis kas atsitinka. Bet paskutinis apsilankymas tiesiog pritrenkė. Tėvukas nukrito nuo motociklo ir susižalojo ranką, buvo plėštinė žaizda plaštakoj. Nuvažiavom į priėmimo skyrių. Tai jį nuvedė pas chirurgą, į ligoninę, į bendrą eilę pasodino. Kadangi be užrašymo, tai paskutinis :) Sėdi jis, dejuoja, kraujo bala prilašėjus. Aišku, niekas neužleidžia ir net į kalbas nesileidžia, visi prie durų susirikiavo, kad tas be eilės neužlįstų. Atėjo jo eilė, išėjo iš kabinėto sesutė ir sako: dabar gydytojui pietų pertrauka. Aš jau bliaut pradėjau, sakau - priimkit mano tėvą, jis čia nukraujuos, jam skauda žiauriai. Tai gydytojas iš kabineto: aš neatsisakau priimti, man tiesiog pietų pertrauka.
Priėmė, ranką sutvarkė, bet požiūris... Skubi pagalba per 1,5 valandos? Tai gal jūs iš karto skelbimą pasikabinkit, kad tie, kuriems reikia skubios pagalbos, važiuokite tiesiai į Utena ar Vilnių.

2012-04-13, 04:52 | IP: 188.69.226.140

Gydytojai daro ką gali, stengiasi padėti. Labai bloga būklė palatų, kai kas atremontuota, labai mažai aparatūros, tik būtiniausia. Specialistai praktiškai tik atvažiuojantys.

2012-04-10, 13:41 | IP: *.*.*.*

Pagaliau kažkas pradėjo rūpintis ne tik savo alga, bet ir ligonine. nors tai ne visiems patinka, todėl pilama daug purvo ant dabartinės direktorės. Visi žiūri į ją pro padidinamąjį stiklą. Kodėl niekas nesidomėjo prieš L.Daukienę dirbusio direktorius veikla? Kodėl tada niekam nerūpėjo, kad ligoninė lenda į milijonines skolas? O kai išlipo iš jų, tada visi kabinėjasi.

2012-03-22, 15:18 | IP: *.*.*.*

mollėtų ligoninėje pasveiksi ar išgyvensi sirgdamas sudėtingesne liga jei bus tau nuo dievo skirta gyventi nes gydytojais SAUGŪNAS nesugebėjo nustatyti insulto mano artimajam neskirė jokio gydymo per išeines 2 d ko pasekoje būklė tapo kritinė kol pirmad neurolog nustatė ligą neduok dieve papulti pas tokį bud.gyd. tai įvyko 2007m.dabar vadinamasis specialistas dirba UTENOJE6

2009-11-17, 07:52 | IP: *.*.*.*

Ačiū Dievui, jau žada greit uždaryt Nėra ką pasakyt. Nori numirt - važiuok į Molėtų ligoninę. Vien iš mūsų šeimos mirė 3 žmonės. Tiksliau pasakyt nužudė per neatsargumą. Vienam plaučius užpylė statydami kateterį, kitą rado po ligoninės langais po 6 valandų (čia iš psichiatrijos skyriaus) kai buvo 5-am aukšte ir t.t. Ojau apie sulaužytas kojas rankas, kurias paskui reikia taisyt Vilniuj tai ir kalbėt nereikia... Vienu žodžiu ne veltui visam rajone vadina B O J N I A...