Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.1% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

73.2% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.3% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

69.1% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.4% Complete
3.9

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.1% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.3% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.4% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.9% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.2% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.8% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

38.2% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

73.7% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.8% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2019-11-04, 11:27 | 2

Viskas tvarkoje

2019-08-22, 17:33 | 5

Vaikų ligų klinikoje nėra kur įsigyti geriamo vandens.

2019-07-29, 17:29 | 11

Labai maloniai nustebino nosies ausų burnos skyrius.Slaugutės mandagios,atrodo jog žmonės dirba iš pašaukimo ,gydytojai profesionalūs.aplinka labai tvarkinga.Jaučiausi kaip privačioje ligoninėje.
Pagarba skyriaus vedėjui,kad taip puikiai organizuoja darbus.

2019-06-19, 12:05 | 1

Buvo daryta pėdos operacija. Esu maloniai nustebintas patalpų tvarka, švara, įranga ir darbo organizavimu. Palatoje puikiai veikia vėdinimo sistema, lovos naujos, valdomos elektra (galima lengvai keisti gulėjimo ar sėdėjimo padėtį), spintelės su pasukamu viršumi (pritaikytos patogiai valgyti lovoje), WC ir dušas palatoje. Seselės paslaugios, neprašomos pasiteirauja ar ko nors nereikia. Maistas geras, indai ir vežimėliai nauji uždengiami, pritaikyti tam, kad maistas būtų patiekiamas karštas. Daktaras vizitavo kelis kartus, o specialų ortopedinį batą atnešė jau sekančią dieną. Nereikėjo mokėti nė vieno euro. Nuoširdus ačiū visam personalui.

2019-05-20, 14:34 | 2

Dėkojame LSMU Neurochirugijos klinikos Galvos smegenų traumų skyriaus gydytojams ir slaugytojoms. Doc.dr R. Vilciniui už laiku ir kokybiškai suteiktą gydymą, nuoširdžiai gėrimės slaugos personalo kvalifikacija ir puikiu bendravimu, nuoširdžiu rūpesčiu. Prisiminsime Jus kaip medikus ir žmones iš didžiosios raidės.

;