Reitingas
Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.1% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

73.2% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.3% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

69.1% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.2% Complete
3.9

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

70.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.4% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

82.9% Complete
4.1

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

81.9% Complete
4.1

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

73.1% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

76.8% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

38.1% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

73.6% Complete
3.7

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

54.3% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninė Kauno klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2017-10-05, 21:56 | IP: *.*.*.*

Pasityčiojimas iš žmonių... atvažiavau su baisiais skausmais skrandžio duobutėje likau net neapžiūrėta ir pasityčiojo kad žmonės narkotikus vartoja nuo skausmų ir šiaip man reik vengt šių skausmų o kaip reik pačiai prisigalvoti... išėjau iš klinikų su skausmais net neapžiūrėta o išjuokta...

2017-10-04, 14:43 | IP: 85.206.29.185

Esu nustebinta ligoninės švara, tvarka, darbuotojų profesionalumu, nuoširdumu ir draugiškumu.

2017-09-21, 20:23 | IP: 212.12.198.91

manau galima cia rasti pagalbos...

2017-09-05, 12:36 | IP: *.*.*.*

Nerekimebduoju

2017-08-11, 02:59 | IP: 85.232.128.54

Apie veido ir žandikaulio chirurgijos skyrių bei reumatologinį tik geri atsiliepimai. Taip pat norėčiau pagirti ir gydytojus - rezidentus, kurie dirba tikrai daug ir deja po tokių sunkiausių, ilgiausiai trunkančių mokslų už nedidelę algą, bet dirba nuoširdžiai, visad stengiasi padėti kuo gali.
Beje, galėtu būti wifi internetas pacientams skyriuose.

2017-07-04, 13:23 | 2

Odos ir venerinių ligų skyriuje, tiesiog pavargau laukti, skirtas laikas buvo 16 val., o 17 val. dar prieš mane buvo du žmonės. Atrodo tik gydytojai dirba - o kiti žmonės turi laiko praleisti kelias valandas Klinikose.
Jei negalite priimti - neskirkite laiko, mes irgi žmonės.

2017-06-23, 21:34 | 2

Didžiausia pagarba ir padėkastuburo neurocjirurgijos skyriui,ypač doc. Ambrozaičiui. Ir vism kolektyvui už profesionumą, geranoriškumą, atjautą. Visidirba klegialiai, puikiai organizuotas darbas. AČIŪ,SUDIDŽIULE PAGARBA

2017-06-23, 16:58 | 10

Kadangi ligonine labai didele, sunku bendrai ivertinti, nes vieni skyriai dirba gerai, kiti atmestinai. Kalbant apie skyrius, kuriuose man teko lankytis - viskas gerai, bet akuserijos skyrius stipriai nuvyle. Kalbant apie prieziura pries gimdyma ir po gimdymo esu patenkinta, nes lankesi seseles, o dauguma ju geros, supratingos. Bet prisiminus gimdymo skyriu... visas personalas aptarnaves mane gimdykloje buvo arogantiskas, tiesiai sviesiai i akis pasiepiantis, gydytojai dirbo neatsakingai, pridare daug klaidu, del kurios turejau cezario pjuvi ir dukra turi randu. Akivaizdziai norejo pinigu, bet po tokiu klaidu, tokio arogantiskumo apie pinigus jiems tik pasvajoti. Gimdykloje vienintele sanitare buvo supratinga ir atliko savo darba netrukdydama ir nepasiepdama, kaip tai dare seseles/akuseres. Kuo aukstesnes pareigos, tuo daugiau arogancijos ir atmestino darbo.

2017-06-08, 17:11 | IP: *.*.*.*

Naujagimiui palanki ligoninė? Formalus pavadinimas.. Jei gimusi vaika gydytojas teikiasi apziureti tik sekanti ryta, nors 3 kartus kreipiausi i akuseres kad butu iskviestas gydytojas naujagimio apziurai.. Akuseres tiek uzverstos darbu, kad is vienos gimdyklos laksto i kita kaip isproteje.. Gydytoja is vis i gimdyma nei atejo nei pries tai apziurejo.. o mamoms po gimdymo tik temperatura pamatuoja.. Zodziu norit kad jus ziuretu mokekit pinigelius, nes prieziura baisiau negu baisi.. Tik noriu akuserem po gimdymo padekoti kad labiau ziuri kad misinuko nereiktu ir taisykliu laikytis "naujagimiui palankiai ligoninei" , o ne kaip mama ir vaikas jauciasi ir kad jiems pagalbos reikia.. Zodziu mielosios arba tarkites ir mokekit pinigus arba bekit jei galit kuo toliau!!!

2017-06-04, 18:09 | IP: *.*.*.*

Nedavus kysio mano manymu gydymo nera. Paklausiau patarimo ir rimtas ligas gydomes santariskese, visai kitas lygis ir atsidekojimas kitoks. Ilgai ir as netikejau. Pradedant nuo registraturos ir baigiant gydytojais.

2017-05-28, 00:56 | IP: 77.219.227.76

esu pasibaisėjusi Onkologijos chemoterapijos seselių ir vyr. slaugytojų darbu, nenorėčiau ten daugiau patekti

2017-05-17, 15:27 | 1

Vakar 2017-05-16 buvome priversti apsilankyti Kauno klinikų, Vaikų skubios pagalbos skyriuje. Nors situacija buvo ne iš linksmiausių, likome sužavėti personalo požiūriu, darbo organizavimu ir įrengta infrastruktūra. Visuose etapuose nuo priėmimo iki išleidimo namo pagalba buvo organizuota labai sklandžiai. Ačiū už pagalbą, nuoširdumą ir supratimą.

2017-05-09, 01:41 | IP: *.*.*.*

isviso su zmonem elgemasi kaip su siukslem, as apsalus buvau kaip pamaciau kas ten dirba nesuprantu kaip gali taip elgtis su besilaukenciom mamytem, visos susiraukusios vaiksto, viena Akušere mano sese daune isvadino, siendiena, mano sesuo gimdo o artimuju net uzduru neliedzia isprase is ligonines nes tipo lankimo valandos baigesi bet nesvarbu kad mums sake budinti kuri budejo iki astuoniu valandu vakaro galesim per visa nakti but kol ji pagymdis, bet kaip atejo kita budinti tai jai istatimai per valanda pasikiete, per tas keturias dienas kurias praliedo mano sesuo tuosia klinikuose tai ja taip zemino ja gazdino pakviestavo akusere kad ja patikrintu tai ji atsistojus juokesi ir sako gal jau baiksi meluoti kad tau skauda, o kaip mano sese pasake kad nenori kad tikrintu ta akusere, tai atejo kita ir patikrinus ja ant aparato ir pamate kad jai tikrai sarimei kad 7minutes, jau turejau tokiu minciu kad iskviesti zurnalistus nes negalima taip elgtis,zinokit as apsalus esu, (dar cia nieko parasyciau viska bet pasilaikysiu sau )

2017-05-07, 23:14 | IP: 90.134.11.225

Akusiariniame skyriuje dirba labai nemaloni rubininke visada susiraukus pimta ir nepatenkinta. Tokia tamsiais plaukais kare kirpimo

2017-04-30, 14:56 | IP: 82.135.205.153

Chirurgas Latkauskas operatyviai ir profesionaliai atliko operaciją.

;