Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 283

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.5% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75% Complete
3.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

50.5% Complete
2.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

100% Complete
5

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

87.5% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

100% Complete
5

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75% Complete
3.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.5% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

100% Complete
5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.5% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2022-12-12, 23:22 | 1

Noriu pasakyti komplimentą Šatrijos odontologijos klinikai.
Mano žmonai šią naktį pradėjo labai skaudėti paskutinį dantį. Ryte bandė patekti į dvi privačias klinikas, bet šios nedirbo.
Tada nuvažiavo į valdišką polikliniką, ten padarė rentgeno nuotrauką, pasakė, kad po dantimi yra pūlinys, bet traukti dantį atsisakė, nes jiems pasirodė, kad dantis skilęs. Matomai, nenorėjo vargintis. Pasiuntė į Žalgirio kliniką.
Žalgirio klinikoje taip pat atsisakė traukti, nes jie teikia tik skubiąją pagalbą, o traukimas, anot jų, tai planinė, nežiūrint, kad skausmas atsirado ūmiai. Liepė laukti, nes dirba tik vienas gydytojas, o eilė didelė.
Palaukusi kelias valandas ji išėjo ir nuvyko į Šatrijos odontologijos kliniką. Ten chirurgas Marijus Leketas, pažiūrėjęs rentgeno nuotrauką tik nusijuokė - jokio skilimo nėra. Jis per 5 min ištraukė tą dantį be jokių baimių ir atsikalbinėjimų.
Taigi, po visos dienos klaidžiojimų, nežmoniško skausmo ir saujos vaistų, problema buvo išspręsta nedelsiant.
Pagarba jaunam ir ryžtingam klinikos kolektyvui.