Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3116

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.9% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.6% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67.1% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

63.8% Complete
3.2

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.5% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

77.3% Complete
3.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84.2% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

65.9% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

55.2% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

65.7% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

71.2% Complete
3.6

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75.9% Complete
3.8

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

24.7% Complete
1.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.8% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

80.2% Complete
4

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2021-05-01, 22:32 | 1

Esu labai patenkinta odontologės Valinskienės darbu, atliko sudėtingą darbą ir jokių skausmų ar komplikacijų. Viską išsamiai paaiškina, įspėja.

2020-12-03, 23:59 | 3

Patiko odontologės Eiprilės Meškuotės aptarnavimas. Operatyviai, greitai sutvarkė mano pensininkės dantų problemą. Dirba nuoširdžiai, profesionaliai., rūpestinga, dirba greitai. Aptarnauja labai maloniai. Pensininkė Emilija Garbonienė.

2020-03-26, 10:47 | 1

Gydytoja I. Bertulienė visada įdėmiai išklauso nusiskundimų, rūpestingai paskiria gydymą ar siuntimą į kitas gydymo įstaigas. Esu labai dėkingas Jai.

2019-01-02, 18:16 | 4

Registraturos darbuotojos labai rupeatingos,malonios,kantrios,empatiskos. Pagarbus,zmogiskas poziuris i pacienta.
Darba atlieka netik formaliai,isiklauso i paciento poreikius. Norejau uzsiregistruoti pas gydytoja,bet kaip tycia nebuvo laiko,butu reikeje laukti 1.5 menesio(!). Registraturoje pasiule palikti savo telefono numeri,taip ir padariau. Ir kagi-socialiai atsakingas pacientas pranese,kad neatvyks,taigi,registratoriu deka patekau pas gydytoja dar ta pacia savaite.
Didelis Ačiū Jums!
Gaila,kad tiek daug blogu atsiliepimu,ir nesuprantama-nieko panasaus patirti neteko.

2012-02-16, 11:11 | IP: 89.116.126.49

maloni aplinka ir dirbantys žmonės, kur visada norisi sugrįžti