Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3116

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.3% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

59.7% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

69.1% Complete
3.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.3% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.2% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

79.6% Complete
4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85.4% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.7% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

57.8% Complete
2.9

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

68.9% Complete
3.4

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

74.4% Complete
3.7

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.8% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

28.4% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.2% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

82% Complete
4.1

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2021-07-30, 16:35 | 4

Lankiausi šioje įstaigoje daugiau nei 10m. Kol neturėjau šeimos viskas buvo, nėštumas buvo prižiūrimas tragiškai. Santariškėse atvykus gimdymui priėmime buvo šokiruoti gydytojai, kad kortele neužpildyta. Bendravimas malonus, bet sakyčiau viskas vykdoma atsainiai. Su vaikais labai nepatogu, nuolatos siuntimai. Ir šiaip nu realiai lūžus kojai, ir atsinesus ortopedini įtaisą, sesutės pirma kart tokį matė nežinojo ką daryt.

Perėjus į Antakalnio poliklinika likau maloniai nustebinta. Viskas daug geriau, patogiau ir profesionaliau. Tikrai rekomenduoju pirmiau rinktis Antakalnio poliklinika vietoj šios.

2021-07-30, 16:35 | 4

Lankiausi šioje įstaigoje daugiau nei 10m. Kol neturėjau šeimos viskas buvo, nėštumas buvo prižiūrimas tragiškai. Santariškėse atvykus gimdymui priėmime buvo šokiruoti gydytojai, kad kortele neužpildyta. Bendravimas malonus, bet sakyčiau viskas vykdoma atsainiai. Su vaikais labai nepatogu, nuolatos siuntimai. Ir šiaip nu realiai lūžus kojai, ir atsinesus ortopedini įtaisą, sesutės pirma kart tokį matė nežinojo ką daryt.

Perėjus į Antakalnio poliklinika likau maloniai nustebinta. Viskas daug geriau, patogiau ir profesionaliau. Tikrai rekomenduoju pirmiau rinktis Antakalnio poliklinika vietoj šios. O jei dvejojat, tai iš bandykit

2021-05-01, 22:32 | 1

Esu labai patenkinta odontologės Valinskienės darbu, atliko sudėtingą darbą ir jokių skausmų ar komplikacijų. Viską išsamiai paaiškina, įspėja.

2020-12-03, 23:59 | 3

Patiko odontologės Eiprilės Meškuotės aptarnavimas. Operatyviai, greitai sutvarkė mano pensininkės dantų problemą. Dirba nuoširdžiai, profesionaliai., rūpestinga, dirba greitai. Aptarnauja labai maloniai. Pensininkė Emilija Garbonienė.

2020-03-26, 10:47 | 1

Gydytoja I. Bertulienė visada įdėmiai išklauso nusiskundimų, rūpestingai paskiria gydymą ar siuntimą į kitas gydymo įstaigas. Esu labai dėkingas Jai.

2020-02-13, 07:46 | 2

Šioje klinikoje lankiausi pas odontologę Valinskienę Vilmą. NEREKOMENDUOJU niekam. Istorija tokia, kad buvo reikalingas danties nervų gydymas. Pilnai sutvarkius dantį mažiau nei po mėnesio dantis vėl užpūliavo, veidas užtino ( vienu žodžiu - komplikacijos), vėl kreipiausi pas odontologę, kad tvarkytų situaciją, po to kai dantis buvo išgydytas ( daktarės nuomone) ir ji planavo dantį pliombuoti nuėjau pasikonsultuoti į kitą kliniką, o ten man pasakė ir parodė kad dantis užgydytas neteisingai ir reikia gydyti iš naujo. Danties pergydymas kainuoja brangiau nei gydymas. Nukentėjau tiek finansiskai, tiek fiziskai tiek emociškai. Tad žmonės pasimokykit iš svetimų klaidų, patikėkit savo dantis tik rimtiem specialistam.

2019-01-02, 18:16 | 4

Registraturos darbuotojos labai rupeatingos,malonios,kantrios,empatiskos. Pagarbus,zmogiskas poziuris i pacienta.
Darba atlieka netik formaliai,isiklauso i paciento poreikius. Norejau uzsiregistruoti pas gydytoja,bet kaip tycia nebuvo laiko,butu reikeje laukti 1.5 menesio(!). Registraturoje pasiule palikti savo telefono numeri,taip ir padariau. Ir kagi-socialiai atsakingas pacientas pranese,kad neatvyks,taigi,registratoriu deka patekau pas gydytoja dar ta pacia savaite.
Didelis Ačiū Jums!
Gaila,kad tiek daug blogu atsiliepimu,ir nesuprantama-nieko panasaus patirti neteko.

2018-12-07, 06:42 | 1

Na su tokia registratūros darbuotoja dar neteko susidurti. Esu daug bendravęs su įvairaus rango ir statuso žmonėmis bet su tokia erogancija, nepagarba bei pašaipa susiduriu pirmą kartą. Kaip suprantu iš kitų atsiliepimų šiai klinikai tai įprasta ir vadovams ar savininkams tai visai nerūpi. Labai gailiuosi, kad kažkiek laiko aš bei mano šeimo buvome šios klinikos klientais, nes jie neverti nei vieno už mūsų gydymą gauto cento.

2018-08-08, 14:42 | 3

Nerekomenduoju šios klinikos, nes ji nevertina savo pacientų. Registratorės bendrauja grubiai, nemandagiai, nevengia kaltinančių replikų. Prastai vadovaujama - trūksta personalo, neatsižvelgiama į tavo situaciją.

2017-08-23, 09:58 | IP: *.*.*.*

Registratūros darbuotojos demonstravo nekompetenciją. Yra tekę su ašarom dėl skausmų pilve prašyti būti priimtai be registracijos(kas turėtų būti užtikrinta), tačiau teko išeiti ir būti pakviestai iš stotelės atgal, nes 'atsirado vieta'. Registratorės bendrauja iš aukšto.

2017-02-27, 12:33 | 1

Taigi niekam nelinkiu gydytis šioje įstaigoje, viskas prasidėjo man sunegalavus atvykau pirmadienį, simptomai buvo tokie, jog skaudėjo gerklę labai, temperatūra laikėsi 37,7, 37,2, jaučiausi prastai, mane mušė karštis, atvykusi pas savo šeimos gydytoją M.Bružienę, ji apžiūrėjo per kelias minutes, ir tiesiog skyrė purškalą į gerklę ir biuletenį iki trečiadienio, mano būklė negerėjo laikėsi tokia pati, atvykusi trečiadienį, tiesiog pasakė, kad pratęs biuletenį iki penktadienio ir jokio papildomo gydymo neskirs, trečiadienio vakarą prasidėjo papildomi simptomai tokie kaip pilvo maudimas/skausmas, būklė negerėjo temperatūra laikėsi, atvykusi penktadienį pasakiau, jog gerklės skausmas tikrai sumažėjo, tačiau juntamas pilvo maudimas, pasakiau, jog jaučiuosi prastai, temperatūra laikosi, mane muša karštis, labai prakaituoju, man buvo atsakyta, jog tokia temperatūra gali laikytis iki mėnėsio?? Manau tai nėra normalu, jei jau aš jaučiu, jog mane vargina mieguistumas,karščio mušimas bendras silpnumas, pabrėžiu kad tyrimai nebuvo jokie atlikti iki pat penktadienio, nors logiškai mastant, reikėjo juos atlikti manau, jau kai tik atvykau pirmadienį, tačiau tik penktadienį buvo atliktas kraujo tyrimas, kuris buvo geras, ir man buvo pasakyta, jog biuletenis pratestas nebus, nes nėra tam pagrindo, nors pabrėžiau, jog turiu temperatūros ir jaučiuosi prastai, pamatavusi kabinete, temperatūra buvo taip pat 37, taigi, tačiau pabrėžus,jog man maudžia pilva buvau išsiųsta į VŠĮ klinikinės ligoninės priimamajį, kur buvo atlikti papildomi kraujo tyrimai, šlapimo tyrimai, ir apžiūrėto chirurgo, su atsakymais grįžau tą pačią dieną, kadangi jaučiausi prastai, ir norėjau, jog gydytoja pažiūrėtų, dėja atvykus apie 16.20 min., buvo pasakyta, jog gydytojos nebėra ir ji yra išėjusi, nors darbo laikas parašytas iki 17.30, išvada ne tik negana to, jog nebuvo atsižvelgta į mano pasakymus, jog jaučiausi prastai, tyrimai atlikti išvis tik penktadienį, tačiau nėra laikomasi net nustatyto laiko pacientų priiėmimui, galbūt tikėjosi, kad prastai jaučiantis žmogus laiktų iki pirmadienio, kuomet jau kadangi nėra pratestas biuletenis reikėtų su tokia savijauta keliauti į darbą? ABSURDAS visiškas. Taigi, su tais tyrimais likau nieko nepešusi, grįžusi namo nusiunčiau tyrimo rezultatus brolio draugei medikei kuri juos pasižiūrėjo, ir pasakė, jog šlapimo tyrimas yra labai blogas, todėl reikia kreiptis į gydytoją, džiaugiuosi, jog nedelsiau ir nedelsiant kreipiausi į privatų kabinėtą, kuriame mane išssamiai apžiūrėjo, atliko dar visus pakartotinius tyrimus, ir buvo diagnozuota, jog nuo gripo negydymo, kadangi jokie vaistai normalūs nebuvo paskirti, išssivystė infekcija kuri pateko į šlapimo takus ir beveik inkstus, buvau apšalusi, kaip šitaip galima, taigi tikrai nerekomenduoju šios tikrai nekompetetingos įstaigos.

2016-08-10, 11:14 | IP: *.*.*.*

Registratūros merginos mandagios. patekti galima be eilių. bėda tik kad ten dirba tik šeimos gydytojai ir odontologė. Odontologė nemandagi. Šeimos gydytojas paviršutiniškas, atsisakė duoti siuntimą pas specialistą, net nepažvelgęs į ligos istoriją. Gavau tik antro vizito metu po ilgų ir betikslių diskusijų apie nieką. Dėl to tenka keisti gydymo įstaigą

2013-02-05, 12:36 | IP: *.*.*.*

Susisiekimas viešuoju transportu su gydymo įstaiga tikrai labai geras. Man patinka ten dirbantys gydytojai odontologai. Kainos net ir neprisirašius tikrai yra prieinamos ir net sakyčiau nebrangios. Esant prastai paciento būklei visuomet greičiau pakliūnama pas gydytoją (TAČIAU TAI REIKIA SUDERINTI TELEFONU, O NE TIESIAI VAŽIUOTI IR LAUKTI): jei karščiuojama ar vargina skausmas ir pasiskambini iš ryto, papasakoji situaciją, tai pas gydytoją užrašo tą pačią dieną po pietų, blogiausiu atveju kitos dienos ryte (bet taip dar nėra buvę). Man šios įstaigos didžiausias pliusas ir yra esant blogos būklės greitas patekimas pas gydytoją. Tačiau, kaip minėjau, tai reikia derinti telefonu. Automobilių parkavimo aikštelė labai maža, galima sakyti, kad jos net nėra. Kai kurie gydytojai tikrai baisūs: nebuvo mano gydytojos, atėjau pas kitą, tai man pasiūlė apie gydymą pasiskaityti koridoriuje lentoje iškabintame lankstinuke (kurio net nebuvo), liepė nusipirkti receptinių vaistų, bet recepto neišrašė, net ant lapuko neparašė pavadinimo. Tačiau savo gydytoja aš esu labai patenkinta ir tikrai jos į jokį kitą gydytoją nekeisčiau.

2012-11-08, 17:27 | IP: *.*.*.*

Turi tik vieną gerą gydytoją. Šeimos gydytoja keitėsi keletą kartu.

2012-02-16, 11:11 | IP: 89.116.126.49

maloni aplinka ir dirbantys žmonės, kur visada norisi sugrįžti

2011-08-16, 20:16 | IP: *.*.*.*

Šeimos gydytojai gana profesionalūs, tačiau administracijos darbu labai nusivyliau. Jokios etikos ar paprasčiausio žmogiškumo. Net su didžiausiais skausmais gydytojo konsultacijos tenka laukti savaitę, jokia kita išeitis nebuvo pasiūlyta, nebent išsikviesti greitąją kai jau bus visai blogai.

2011-07-07, 19:16 | IP: *.*.*.*

Registratorės tai tikras siaubas...

2009-12-06, 18:10 | IP: *.*.*.*

Registruotis į šią gydymo įstaigą tikrai nerekomenduočiau - joje dirba tik šeimos gydytojai, iš kurių, beje, vos viena maloni; registratorės visiškai neišmano darbo etiketo.

2008-07-16, 18:47 | IP: *.*.*.*

Dirba viena labai miela mergina registratūroje Šeimos gydytoja nesivargino dirbti savo darbo, labai lengva ranka į kairę ir dešinę dalino siuntimus.

Odontologes darbas atmestinis - dantų gydymo kurso metu (ėjau keturis kartus) prasidėjo dantenų uždegimas, o ji to uždegimo net nepastebėjo, o parodžius pirštu į ištinusią danteną numojo, jog greičiausiai būsiu susižeidusi.