Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2019

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

62% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

60.8% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

65.6% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

68% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

67.6% Complete
3.4

Ä®staiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.8% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

62.7% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.7% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

74.8% Complete
3.7

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.4% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.9% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

69% Complete
3.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

50.4% Complete
2.5

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Nacionalinis vėžio institutas"
Pacientų atsiliepimai
2018-10-30, 06:53 | 1

Kvietemes gretaja pagalba,nuveze I onkologini sekmadieni vakare,paciente skundesi baisiais skausmais iki alpimo..pilvo srityje,naktine pamaina 2018 10 28 dienos nuostabus,labai paslaugus,mandagus,gydytoja nuostabi,tik nepamenu pavardes..Taciau isausus rytui,prasidejo skausmu priezastis ieskojimas,tire rendgenu,echoskopu,kai paprasiau,dejo kompiuterines tomografijos ne nepasiule padaryti,nes paciente trecios B stadijos gimdos vezys..neva niekas nieko nerado ir israse ja namo,beje net nuskausminamuju neisrase jauna daktare..ir Dar ja alpstancia vakar 3.00val dienos isleido namo ,nors kalbejau su gydytoja telefonu,informavau,kad negaliu jos paiimt.Taciau vistiek viena be palydos be nieko, ja israse ir alpstanti ji su taxi kazkaip grizo aciu dievui,gyva..Taciau toliau namuose merdi nuo vakar israsymo ir Dar be nuskausminamujuskausmo gydytoja onkologini ligoni pasiule Nospos!!!!...as soke,kad onkologiniai ligoniai taip paleidziami,ir uz tai niekas neatsako...siaubas.

2018-05-08, 14:13 | 4

Nacionalinis vėžio institutas yra pasirengęs suteikti žmogui reikiamą pagalbą. Labai gerai, kad vietoje galima atlikti tyrimus, operaciją ir gydymą po operacijos, taip pat priežiūrą po gydymo. Įstaiga turi naujos įrangos, tačiau gana dažnai pasitaiko būtinosios įrangos (spindulinio gydymo aparato) gedimų, nors problemas stengiamasi išspręsti. Įstaigoje dirbantys gydytojai yra savo srities profesionalai, tačiau dėl laiko stokos nepajėgia pasikalbėti su kiekvienu pacientu, todėl skiria jiems minimaliai laiko. Slaugės yra malonios ir rūpinasi pacientais. Palatos yra pritaikytos būtiniausioms reikmėms, tačiau tualetu ir dušu nėra patogu ir malonu naudotis. Yra galimybė išeiti į lauką, tačiau erdvė nėra didelė. Aplink įsikūrę greitojo maisto ir apatinio trikotažo kioskai įstaigai žavesio nepriduoda.

2018-03-29, 14:50 | 1

Bėdos ir ligos ateina netikėtai. Taip nutiko ir man. Likimo skirtą diagnozę "vėžys" išgirdau urologo kabinete. Tačiau brolių Viliaus ir Pauliaus Bosų padrąsinami žodžiai ir laiku nustatyta diagnozė neleido pulti į neviltį. Po sėkmingai atliktų operacijų, grįžau į normalų gyvenimą.

Už profesionaliai atliktas operacijas, priežiūrą ir konsultacijas nuoširdžiai dėkoju chirurgui-urologui Pauliui Bosui, onkologinio skyriaus vedėjui Albertui Uliui, bendrosios ir abdominalinės chirurgijos skyriaus vedėjui Eugenijui Stratilatovui.

Atskirai didelį Ačiū taip pat noriu tarti šių skyrių slaugos darbuotojoms, už jų šypsenas ir palaikymą

Pagarbiai,

buvęs pacientas iš Kauno Arvydas Katulis

2017-05-27, 22:14 | IP: *.*.*.*

biurokratine istaiga, kurioje ligonis absoliutus nulis, nemokesi nieko negausi, jokio zmogiskumo, atjautos, tokia istaiga is visos reikia uzdaryti, reklama tik ir matyt turi kazkoki uznugaro stipru

2017-05-02, 01:28 | 2

Mano gydytojas Renatas Aškinis pats mieliausias,atsidavęs,geras,malonus gydytojas

;