Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1242

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.7% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.5% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71.8% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

74.5% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.1% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.9% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.2% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.6% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.5% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.7% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.8% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.1% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

81.5% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

53.5% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2017-09-30, 18:50 | IP: 193.219.87.70

Gulejau sunkudikiu infekciniam skyriu deja neturejomkas atvesti man maisto nes vyras isvazeves o atrimuju nera kazkodel maisto taip ir negavau tai 2 dienas buvau be maisto gerai kad sausainiu turejau.

2017-07-07, 19:25 | IP: 83.176.225.172

Kūdikių skyriuje seselės nemoka skaityti epikrizės, neperduoda informacijos gydytojui ir to pasekoje buna bereikalingas apsilankymas pas gydytoją. Nors bendravo maloniai, bet trūksta profesionalumo ir žinių. Labai gaila, kad tokioje vietoje dirba žmonės, kurie neturi reikiamu savybių darbui su kūdikiais ir jų tėvais.

2017-04-13, 18:04 | IP: 193.219.163.163

Į šią ligoninę kiek važiavau, tiek gavau visus atsakymus į klausimus dėl ligos, grįždavau su pagerėjusia sveikata. Tiksliai diagnozavo ligą, paskyrė tinkamą gydymą (o to nesugebėjo mano atveju nei Klaipėdos, nei Kauno gydytojai). Esu labai dėkinga čia dirbantiems medikams.

2017-02-03, 15:22 | IP: 89.116.238.57

Labai skaudu ir net pasimeti, kai atvyksti vaiko planinei operacijai ir sužinai, kad operuos visai ne tas chirurgas, pas kurį buvo konsultacija, su kuriuo buvo aptariamos visos alternatyvos ir pasiprašai, kad jis ir operuotų (nes yra tokia pasirinkimo galimybė). Paklausius, kodėl pakeistas chirurgas - teatsako, iš po naktinės tikrai neoperuos... tai kam tada tos datos, tie vizitai, galimybė rinktis ir pan.
Ir dar, prieš užsirašant planinei operacijai, konsultacijos metu sutinki tik su pilnu tonzilių pašalinimu, o atvykus, kitas chirurgas pasako, kad užrašytas "pakirpimas"...
Ir dar, gal čia mums tik taip "sekėsi", priėmime pildant dokumentus, pažymėjau, kad nepageidauju, kad dalyvautų studentai, tai jauna priėmimo skyriaus darbuotoja, sako: oi, nežinau, turit sutikti... tačiau aš kategoriškai atsisakiau, tada ji paklausė kitos priėmimo skyriaus darbuotojos, o ji jai atsakė: ne jai čia spręsti (t.y. man), sprendžia skyriaus vedėjas... tai kam reikalinga tokia grafa tame Jūsų dokumente...

2016-12-19, 15:42 | 1

Esu labai nepatenkinta vaikų klinikomis ir skubios pagalbos skyriumi. Pirmas įvikis buvo kai užregistravau savo vaiką per internetą(nes prisiskambinti yra neįmanoma) pas Lor gyditoja. Diena prieš dar gavau patvirtinančią žinutę, dėl vizito. Atėjus tai dienai nuėjau į registratūra ir man tada pasakė, kad ši gyditoja jau dvi savaites nebedirba. Ir sakė laukti su vaiku gyva eile.. beabejo niekas užleisto nenorėjau tai galiausiai išėjau.. sekantis atvejis. Kai atvežiau vaiką naktį (2 metai ir 4 mėn) į skubios pagalbos skyrių. Nes jam kilo ištisai temperatūra iki 39,5 laipsnių. Padarius tyrima kraujo CRB buvo 17,0. Kraujo tyrimas prastas. Tai mum jie pasiūlė tik mušti temperatūrą ir gerti skysčius gyditi kosulį. Tikėdama,kad čia viskas praeis. Laukiau vaikui tik blogyn. Po kelių dienų patekau pas savo šeimos gyditoją. Mums išsivystė bronchitas ir be antibijotikų neapsieisim. Tam buvo galima užkirsti kelia jei būtų buve žiūrima rimtai. Tokia temperatūra iš niekur neišlenda.

;