Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1242

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

75.7% Complete
3.8

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

70.5% Complete
3.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

71.8% Complete
3.6

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

74.5% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

73.1% Complete
3.7

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

65.9% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

69.2% Complete
3.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

85.2% Complete
4.3

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.6% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80.5% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

78.7% Complete
3.9

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.8% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

39.1% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

81.5% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

53.5% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus universiteto ligoninė Santaros klinikos"
Pacientų atsiliepimai
2016-12-19, 15:42 | 1

Esu labai nepatenkinta vaikų klinikomis ir skubios pagalbos skyriumi. Pirmas įvikis buvo kai užregistravau savo vaiką per internetą(nes prisiskambinti yra neįmanoma) pas Lor gyditoja. Diena prieš dar gavau patvirtinančią žinutę, dėl vizito. Atėjus tai dienai nuėjau į registratūra ir man tada pasakė, kad ši gyditoja jau dvi savaites nebedirba. Ir sakė laukti su vaiku gyva eile.. beabejo niekas užleisto nenorėjau tai galiausiai išėjau.. sekantis atvejis. Kai atvežiau vaiką naktį (2 metai ir 4 mėn) į skubios pagalbos skyrių. Nes jam kilo ištisai temperatūra iki 39,5 laipsnių. Padarius tyrima kraujo CRB buvo 17,0. Kraujo tyrimas prastas. Tai mum jie pasiūlė tik mušti temperatūrą ir gerti skysčius gyditi kosulį. Tikėdama,kad čia viskas praeis. Laukiau vaikui tik blogyn. Po kelių dienų patekau pas savo šeimos gyditoją. Mums išsivystė bronchitas ir be antibijotikų neapsieisim. Tam buvo galima užkirsti kelia jei būtų buve žiūrima rimtai. Tokia temperatūra iš niekur neišlenda.

2016-12-15, 00:45 | IP: *.*.*.*

Santariskiu 4- vaiku infekcinis skyrius - BAISU!!! Nesvaru, i palatas guldo su skirtingais simptomais, atvaziavom su vemimu, isvaziavom su visa puokste ligu, sesutes nemalonios, neatsakineja i klausimus, nepritaikytas skyrius su mazais vaikais (1 metuku), daktare sabina Karosiene - nemaloni, sypsosi dirbtine sypsena, nedavus kysio israsa numeta po nosim be jokio paaiskinimo.

2015-07-11, 10:30 | IP: *.*.*.*

Skyriuje viskas puiku, gydytojai malonūs, seselės labai mylinčios vaikus, malonios ir paslaugios. Baisesnio priėmimo nemanau, kad galima išvis kur nors dar rasti!!!! Kol priims visuomet reikti laukti ilgiau nei valsnda, būna net ilgiau nei dvi val. Apžiūrinėja atmestinai. Nerašo kompensuojamų vaistų knygelėje, nes atseit priėmimas neturi lipdukų į kompensuojamų vaistų knygelę įklijuoti ir rašo paprastus receptus. O po to mes yurim ieškoti kokio nors būdinčio gydytojo, kad mums perrašytų receptą į knygelę, nes vis dėl to vaistai tikrai labai brangiai kainuoja.

2014-09-10, 13:41 | IP: *.*.*.*

Tik toks, kad tai vienintelė vieta, kur gali atvežti vaiką 24/7, nors tai neužtikrins, kad apžiūrintis gydytojas nustatys bent artimą tikrai pirminę diagnozę - mums suklydo ir paguldė visiškai be reikalo. Ačiū už privačią palatą, įrenkite daugiau ir iš tų pinigų remontuokite įstaigą! Nepritaikyta įstaiga kūdykiams ir vaikams tik pradėjusiems vaikščioti, nėra kur jų pervystyti, nei kur pamigdyti. Vaikui geležies stoka - nėra tinkamo maitinimo ir nėra sąlygų pagaminti pačiai. Visada skuba guldyt į infekcinį skyrių. Dulkės ir netvarka kėlė siaubą. Seselėms reik priminti dezinfekuoti rankas. Į liftą netelpa vežimėlis. IR KAIP MAN NUEITI PAVALGYTI. O gydytojai tikrai ne visi draugiški ir etiški/informatyvūs. Dažnai tenka patiems juos kviestis.

2014-05-31, 16:35 | IP: *.*.*.*

Antisanitarija!!! Vaiku infekciniu ligu skyriuje palatos naplauna kas dien, prieziura kosmariska, pacientai guldomi kartu su skirtingomis lygomis, diagozem,… slaugydytojai nemoka pastatyti laselymes is pirma karto, kai nepavykstapradeda juoktis garsu… KOSMARAS!

;