Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 135

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

60.3% Complete
3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

48.1% Complete
2.4

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.2% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

36.4% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75% Complete
3.8

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

39.8% Complete
2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

76.9% Complete
3.8

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

65.8% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

40.7% Complete
2

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

57.9% Complete
2.9

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.3% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

61.9% Complete
3.1

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

12.4% Complete
0.6

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.8% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

20.8% Complete
1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Druskininkų pirminės sveikatos priežiūros centras"
Pacientų atsiliepimai
2023-07-13, 01:55 | 28

Bėkit nuo gydytoju psihetru šios ystaigos.

2022-08-29, 19:12 | 1

Registratūros darbuotojos yra kažkoks vienas ir didelis apsurdas! Prisiskambini, bet pagalbos jokios. Apie prisiskambinimą į gydytojo kabinetą išvis nėra ką kalbėti. Bandau prisiskambinti TRIS dienas, dėl siuntimo kraujo tyrimams. Deja-kaip visuomet paskambinus į registratūra yra aptarnaujama nemandagiai, juolab kai skambini jau nežinia kelintą kartą per dieną ir sakai tą pačia problemą, kad seselės tel.nr. net nekviečia skambinant, tai gal sugedo ar tam yra kažkokia kita svari priežastis? Bet paklausus ką siūlo daryt, kad gauti siuntimą kraujo tyrimams, bet neįmanoma susisiekti TRIS DIENAS? Ar gali kažką dėl paciento tokiu atveju padaryt ar žmogui pačiam atvažiuot nueiti į kabinetą ar kaip? Pasigirdo atsakymas “bandyk” ir padėjo ragelį.
Nuvažiuoji į ligoninę-siunčia į polikliniką, nes šeimos gydytojai juk dirba.
O ant galo pasirodo šeimos gydytojas net poliklinikoj nebedirba, o privačiam kabinete, ko registratūroj taip pat nesakė.
Informacijos sklaida labai ištobulinta šioje įstaigoje kaip ne kartą pastebėjau, bet juokas juokais, jeigu kažkas rimto atsitinka, ką tam žmogui daryt??!
Tvarkykit sistemą ir paskatinkit žmones išeiti, kurie taip yra nepatenkinti savo darbu, kad jaučiasi akivaizdžiai net per telefono skambutį.

2020-07-13, 16:14 | 1

Absurdiška situacija aptarnaujant ligonius. Net jei užrašytas konkrečiai valandai, po vieną įeiti neleidžia. Laukia visi krūvoje ant laiptų. Kai pagaliau įėjus per tris aukštus teko sutikti viso net vienintelį pacientą.
Elektroninė registracija pas gydytojus neveikia. Telefonu neįmanoma susisiekti nei su sesute, nei su gydytoja (tarkim iš 40 skambinimo kartų skirtingu laiku, NEPAVYKO susisiekti! Gydytojų el.pašto adresai nenurodyti.

Susisiekus su registratūra, išgirstamas tik arogantiškas atsakas, kad skambinkit gydytojai. Ir kad dėl vaistų išrašymo (tęsiami tie patys vaistai), irgi reikia registruotis konsultacijai, laikų neturi registracijai.
Kaip nepagydomai sergančiam ligoniui išrašyti vaistų, kurie baigėsi, el.receptą???
Ar taip sudėtinga palengvinti ir gydytojams, ir klientams šioje situacijoje? Padarykite el.pašto adresą. Ligonis surašys ir primins gydytojai, kokių vaistų užmiršo pratęsti receptą. Susitaupys visų laikas.... Ir sveikata

2012-11-22, 13:07 | IP: 88.119.190.6

Registratorės siaubingos, jos net kalbėt nemoka.

2010-06-29, 15:51 | IP: *.*.*.*

baisiausia ,tai registratūros darbuotojos.Čia dirba laimėję konkursą" kas bjauriausio būdo"

2008-10-21, 11:27 | IP: *.*.*.*

Per daug arogantiškas ir nepagarbus registratūros darbuotojų elgesys su pacientais, eilėse prie gydytojo kabineto visiškai nepaisoma išankstinės registracijos eiliškumas, tad atėjus iš anksto nurodytu laiku tenka net keletą, o kartais ir daugiau valandų praleisti laukiant priėmimo, kraujo tyrimas nuolat imamas nenaudojant ir nekeičiant vienkartinių guminių pirštinių