Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.9% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.5% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.3% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

62.1% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.5% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

53.4% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.4% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.5% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.5% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.1% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.2% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.5% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

36.2% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2017-07-31, 01:56 | 1

Baisiausias vizitas, norit mirt? Vaziuokit -numarins!

2017-06-18, 14:46 | 25

nesuprantama, kodėl šitoje įstaigoje už viską reikia mokėti, įskaitant paprasčiausius tyrimus ir antibiotikus, onkologiniams ligoniams reikia mokėti už skysčius, kateterius ir panašiai

2017-05-27, 21:53 | IP: *.*.*.*

baisu, kaip tokia istaiga dar veikia, traumalogai uz operacijas tiesiogiai pasako kiek moketi, gydytojai israsant is ligonines neatiduoda jokiu israsu, nepaaiskina, chemoterapiniams ligoniams uz kiekviena papildoma kateteri ar net manitolio infuzija reikia primoketi, bet koki stipresni antibiotika reikia pirkti patiems, buna atveju kai skyriuose!nebuna svarbiu vaistu, tokiu kaip atikoagulinatu, zodziu, zmogus viska perka!pats - bet rezultato jokio, israso net tokius, kurie nepaeina savo kojomis, priemime gydo tik rezidentai, kurie neksiria jokiu laboratoriniu tyrimu, baisu!!!

2017-05-25, 17:54 | 2

Naudojausi dienos chirurgijos paslaugomis

2017-05-22, 22:07 | 3

Man tai ši įstaiga atitolusi nuo nuo tokių įstaigų kaip "Kardiolita' ...šviesmečiais.Paslaugas,registraciją reiktų vertinti minuso ženklu, tai kažkokia carinė įstaiga...

;