Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

74.2% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

63.4% Complete
3.2

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56.7% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58.8% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

72.4% Complete
3.6

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.8% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

57.5% Complete
2.9

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

69% Complete
3.5

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.3% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

63.2% Complete
3.2

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.5% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.4% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

64.4% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

57.6% Complete
2.9

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2014-08-07, 05:29 | IP: *.*.*.*

nešvara, nusidėvejusi nuplauta patalynė, nevalomos dulkės palatose, tualetinis popierius deficitas, gydytojų grubumas.

2014-07-21, 09:44 | IP: *.*.*.*

nieko gero negaliu pasakyti "AČIŪ" ĮSTAIGAI UŽ MAN APDOVANOTĄ HIPATITĄ "B".
papuoliau gruodžio men. į žandikaulio hirurginį skyrių su danties skausmu, nieko nepadarė gero išskyrus dave liga del kurios dabar esu rizikos grupeje.

2014-07-18, 18:17 | IP: 88.118.29.175

Priėmimo skyriuje labai operatyviai suteikė konsultaciją, atliko tyrimus, labai maloniai bendravo iškart kilo pasitikėjimas įstaiga, į kurią pirmą kartą patekome. Nervų skyriuje seselės paslaugios. Nervų skyriuje ligoniams gulint palatoje darbininkai dažė sienas (kosmetinis padažymas). Palatos plaunamos turbūt kas 2 dienos, indai po pietų buvo išnešami su vakarienės indais, gydytoja nepakankamai dėmesingai gydė, manau, kad buvo galima dar pasiųsti konsultacijai pas LOR gydytoją, ligonis išleistas beveik tos pačios būklės, kurios ir atvyko.

2014-06-30, 18:00 | IP: 85.232.149.42

Chemoterapijos skyriuje dirba slaugytoja Violeta.Visada susiraukusi,viskuom nepatenkinta,nors būna pati kalta,bet visada apkaltins ligonį.Skyriuje guli sunkūs ligoniai,todėl norėtusi,kad taip akivaizdžiai nebūtų jiems rodoma,kad jie beviltiški.

2014-06-15, 12:50 | IP: 84.46.217.29

Man labai patiko J.Česiene yra lb gera:))

2014-06-14, 11:20 | IP: *.*.*.*

Puikios medicinos seserys. Nesugeba per dvi savaites buvimo stacionarūs diagnozuoti ligos. Išrašo žmogų, kenčianti didelius skausmus

2014-03-31, 16:33 | IP: *.*.*.*

Urologiniame sk. dirba švelniausia ir žmogiškiausia slaugytoja Danutė. Yra dar keletas slaugytojų, bet vardų neatsimenu. Nepraraskite to paprasto žmogiškumo, kurio kitoms labai trūksta, ypač pensijinio amžiaus sulaukusioms. Visiškai pritariu ankstesniam komentarui dėl Urologinio skyriaus. Žmonės skirstomi į simpatijas arba antipatijas, turi labai plačiai atlapoti piniginę. Nebenorėčiau patekti, bet niekada negali žinoti, kaip bus, nes liga į norus nežiūri.

2014-03-20, 06:59 | IP: *.*.*.*

Apie Urologijos skyrių: gydytojų ir med.seserų bendravimo stilius - žemiau kritikos; jei klausi ko nors, ko "neturėtum" žinoti - žiūri kaip į "nepatogų" ir įkyrų pacientą, apie savo teises informacijos gauti beveik neįmanoma.

2013-12-02, 17:04 | IP: 86.100.108.167

Labai gera įstaiga, manau geriausia vakarų lietuvoje gydytojai profesionalūs, nuoširdūs, pasiriuoše padėti.

2013-12-02, 14:39 | IP: 188.69.225.200

SIANDIEN TIK GRIZAU IS SIOS LIGONINES ENDOKRINOLOGIJOS SKYRIAUS.TEN GULEJAU 13 DIENU IR NORECIAU TARTI DIDELI ACIU VISAM APTARNAUJANCIAM PERSONALUI.O YPAC GYDANCIAI GYDYTOJAI TATJANAI OSIPENKOVAI IR SKYRIAUS VEDEJUI ANTANUI NAVICKUII UZ JU PROFESONALUMA,GERA NUOTAIKA IR RAMINANTI,MALONU ZODI.TOKIE TURETU BUTI VISI GYDYTOJAI.

2013-11-02, 15:29 | IP: 78.58.100.24

Daug ir brangių vaistų teko pirkti.Gerai,jei turi pinigų,ojei ne...Kas tada būtų buvę,nežinau

2013-09-09, 14:26 | IP: *.*.*.*

Priėmimo skyriaus darbą vertinu labai blogai. Esu kelis kartus nusivylusi jų darbu ir abejingumu pacientui. Gali visiškai sunkų ligonį išleisti į namus nesudavę net jokių vaistų. Nuvykęs pats turi nusistayti sau diagnozę ir pats gydytis,o geriausia tai iš viso nesikreipti į juos, nes pagalbos nesulauksi jokios.

2013-08-25, 22:29 | IP: *.*.*.*

atvežėm sergančią mamą,vos bepaeinančią,o priimamajam sėdinti pikta moteriškė pareiškė,ko čia atvažiavom,reikėjo kreiptis į šeimos daktarą.Mamos neguldė,pasakė dar paeina,kvėpuoja,gyvens.Po mėnesio mama mirė...kaip jum toks rūpestingumas?

2013-08-21, 20:22 | IP: *.*.*.*

BAISUS KOSMARAS 2013.O821 .atveziau savo zmona y priemimo skyriu buvome su siuntimu nuo savo seimos gyditojo,atvaziavome pries 16.00 laukeme hirurgo proktologo iki 20.00 islaike mus 4 val nezynomybeja,klausiam kodel taip ilgai ,atsakymas NIERA HIRURGO kuris gali apziureti paciente,visiskas pasibaisejimas sia ystaiga... DIDELIS PRASYMAS VADOVU ISIAISKINTI SIA SITUACIJA,atvykus hirurgui moteris buvo apziureta per 5 minutes ir paleista namo su vaistu receptais,LABAI NEGERAI SITAIP TYCIOTIS IS ZMONIU,ESAM LABAI PASIPYKTINE.......

2013-06-14, 10:16 | IP: *.*.*.*

Dirba gan profesionalūs daktarai Labai sunku užsiregistruot pas gyditojus, nekarta yra dingusi mano sveikatos kortelė. i registratūra neįmanoma prisiskambinti.

;