Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.9% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.5% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.3% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

62.1% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.5% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

53.4% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.4% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.5% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.5% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.1% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.2% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.5% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

36.2% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2016-04-20, 15:31 | IP: *.*.*.*

Aš pacientas. Norėčiau paprašyt (manau, ne aš vienas). Gerbiami kolegos (ligoniai), vertinkit gydytojus tik kai jau gydotės ilgesnį laiką ir kai turit su kuo sulyginti (pvz. du tos pačios spec. gydytojus). O jei apsilankėt vieną ar du kartus, ir patiko ar nepatiko, gal nerašykit. O tai klaidinate naujokus. Teko skaityti blogų komentarų ant labai gerų gydytojų ir atvirkščiai.

2016-03-24, 13:30 | IP: *.*.*.*

Nu atsiprasant .. Dvi savaites bandau prisiskambinti i registratura, registracija internetu neveikia( o tiek pinigu sukista i sistema). Bandai skambinti- isijungia autoatsakiklis kuris tau numusineja telefono saskaita. Kad uzsirasyti belieka vaziuoti i pacia ligonine- su vaiku mazu vaziuoti ir laukti tiek laiko. Laukiau eilej virs valandos, registraturoj darbuotojos neskuba, net ne visos dirba.. O stai kaip atrodo eile 07:30 prie registraturos, sergantys ir seni zmones sala ir laukia tokioj eilej, gi ne is gero gyvenimo jie cia lankos- o yra ligoti. Pasibaisetina

2016-03-13, 12:21 | IP: *.*.*.*

tūksta švaros,trūksta aptarnaujančio personalo.

2016-02-23, 21:44 | IP: 85.232.154.72

Priemime kiek buvau is karto prieme ir pagulde i ligonine. Nereikejo laukti. Palatos irengtos gerai, nusiskundimu neturiu. Gydytojai profesionalus. Dauguma slaugytoju labai malonios.

2016-02-16, 12:49 | IP: 78.61.77.55

Esu labai patenkintas akių ligų Nr. 2 skyriaus vedėjos Jurgitos Juotkienės atlikta akies lešiuko atstatymo operacija bei skyriaus darbuotojų darbu.

;