Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.9% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.5% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.3% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

62.1% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.5% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

53.4% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.4% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.5% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.5% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.1% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.2% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.5% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

36.2% Complete
1.8

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2015-04-14, 16:05 | IP: *.*.*.*

nėra Ši ligoninė dirba ne dėl ligonių gerovės, ligoniai jiems statistiniai vienetai,
Per savaitę neateina vizituoti gydytojas nei karto pas gulinčius pacientus, tik dokumentus varto ir daro paskyrimus, savaitgaliais net budinčio daktaro skyriuose nėra

2015-04-10, 12:22 | IP: *.*.*.*

Laba diena.Susidūriau su ne labai malonia situacija.Prieš viena mėnesi mane buvo užregistravę pas endoskopuotoja Klaipėdos universitetinėje ligoninėje.Kaip yra žinoma ne galima prieš ta procedūra nei valgyti nei gerti.Talonas buvo 10 valanda.Aš atvykau 9:30 i registratūra laukiau ten apie 15 minučių, po to nuėjau i 5 aukšta i pačia ligonine ir 9:48 aš jau sėdėjau prie kabineto.Atėjo kaip supratau daktare paėmę mano kortele ir įšėjo. Pirmyn atgal vaikščiojo gydytojai įeis i kabinetą paims kaž ką ir išeis.Ir taip jau buvo 10:10, Na tiek to galvoju maža kas.Pradėjo rinktis kiti žmones ir aš jau sėdėjau ne be viena o mūsu buvo 5.Vėl kaž kas įėjo ir nieko ne pasakęs įšėjo.O gerti tai norisi ypač kai yra sloga.O tu lauki sėdi.Ir taip aš sedėjau iki 10:25 kai jau nervai ir neišlaikę.Morališkai buvau psiruošusi, atėjau linksma, įšėjau pikta ir be nieko.Gerai, mes visi esam žmones.Bet kam yra duodamas talonas?Ir jeigu yra kaž kokiu neatidėliotinu reikalu galima gi pasakyti, kad taip ir taip reikės luktelėti, o ne su tokiais veidais vaiščioti piktais.Ir dar karta supranti kad niekas nesiskaito.Atėjai sėdėk, ir nerupi turi tu taloną neturi sedek ir lauk, kol tave pakvies.Tik žinau po šito viena kad i šita ligonine daugiau ne eisiu. Nes tvarkos ten nėra ir nebus.Pasamdytu žmogų kuris kontroliuotu darba, gal ir tvarka atsirastu.

2015-03-26, 21:51 | IP: *.*.*.*

Baisus personalas jokio mandagumo jokio mokėjimo bendravimo su pacientais ar jų šeimos nariais. Lb prasta patirtis net gėda už jus man pačiai. Žodžiai kaip ,,laba diena,, ,,ačiū,, ,,kuo galėčiau padeti,, ,,prašom,, tikrai nepakenktu ir reiketu juos mokyti bendravimo įgūdžiu !!!!!!

2015-02-02, 14:28 | IP: *.*.*.*

Neseniai teko gyditis šioje ligoninėje plaučių uždegimą. Personalas (gydytojai, slaugytojos ir "slaugutės"...) labai dėmesingi, atsakingi, šiltai bendraujantys, žmogiški.
tikėjausi prastesnio maisto, tačiau jis buvo skanus (ypač sriubos :D ) turiu vienintelį nusiskundimą - budavo daug triukųmo ypač dienos metu: grindų plovimo prietaisas kas rytą, visi tie vezimai....dėl vienos tabletės padavimo tris kartus atvaziuodavo su didžiausiu tarškančiu vežimu irgi tris kartus.... o kur dar antibiotiku leidimas, lašinės ir kt...

2015-01-16, 15:51 | IP: *.*.*.*

Cia viskas blogai..nuo priėmimo skyriaus iki .....morgo..

;