Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

72.5% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

61.1% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.8% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

55.7% Complete
2.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

63.8% Complete
3.2

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.9% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

53.8% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.8% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.7% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.5% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

60.4% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.4% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

46.2% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.6% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

41.5% Complete
2.1

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2019-04-29, 13:47 | 1

Visiškas abejingumas pacientui tiek iš gydytojo o ypač iš slaugytojos pusės. Svarbiau pasišnekėti su draugėmis o ne laiku priimti žmogų .

2019-02-02, 12:13 | 1

net baisiausiam savo priešui nelinkėčiau patirti to, ką teko patirti šioje gydymo įstaigoje. Artimas žmogus buvo kančiose numarintas ... kreipsimės į auditą. Artimo žmogaus jau neprikelsi, bet gal nors kas nors bus patikrinta.

2017-10-10, 23:05 | IP: *.*.*.*

Baisu. Reanimacijos skyrius kas ten per darbuotojai? Akivaizdžiai tyčiojasi iš pacientų... stambiam žmoguibpasako, kad tu pats kaltas dėl to, kad toks esi... o tas slaugytojas Karolis... jam tikrai ne su žmonėm dirbti! Nemandagus, tyčiojasi, vaidina esantis viską mokantis ☺ baisu. Tiesiog baisu.

2017-08-03, 15:12 | IP: *.*.*.*

Gaila,kad teko kreiptis į šią gydymo įstaigą.
Didelė bioetikos spraga yra šioje ligoninėje.
Gydymo kokybė atitinka gilius sovietinius laikus.....

2017-07-31, 01:56 | 1

Baisiausias vizitas, norit mirt? Vaziuokit -numarins!

;