Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73.5% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

62.8% Complete
3.1

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

56% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

58% Complete
2.9

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

69.7% Complete
3.5

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

49.6% Complete
2.5

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

56.4% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.2% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.6% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

73.7% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

62.3% Complete
3.1

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.1% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

49.1% Complete
2.5

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

63.6% Complete
3.2

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

53.7% Complete
2.7

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2016-05-26, 08:08 | IP: *.*.*.*

Nieko gero... reiketu vadova keisti.

2016-05-10, 10:47 | IP: *.*.*.*

Pasibaiseje ambulatorinio korpuso visa bendra tvarka. Sakykite,gydytojai,kaip pas jus patekti,jeigu duota diena neimanoma prisiskambinti i registratura, atvykus ta pacia diena, valandos begyje ir prastovejus ilgiausioje eileje daugiau nei valanda (beje,zmogus po operacijos), yra pareiskiama, kad talonu nebera, nes apskritai gydytojai per menesi 2 ar 3tedave, tai kame reikalas, apskritai,kam ir tuos 2talonus duoti,jeigu eilinis zmogus ju negaus? Mes atvyke is kito miesto, stebejom, kaip prie tel.budinti registratore, cirskiant tel., paprasciausiai jo nekele, patys, budami vietoje, bandeme prisiskambinti. Sitoje ligonineje yra daugiau negu betvarke, lygis krites (jis ir nebuvo aukstas), kad nebera, kur kristi. Ta pacia diena mus prieme kita istaiga ir be jokiu eiliu.

2016-04-20, 15:31 | IP: *.*.*.*

Aš pacientas. Norėčiau paprašyt (manau, ne aš vienas). Gerbiami kolegos (ligoniai), vertinkit gydytojus tik kai jau gydotės ilgesnį laiką ir kai turit su kuo sulyginti (pvz. du tos pačios spec. gydytojus). O jei apsilankėt vieną ar du kartus, ir patiko ar nepatiko, gal nerašykit. O tai klaidinate naujokus. Teko skaityti blogų komentarų ant labai gerų gydytojų ir atvirkščiai.

2016-03-24, 13:30 | IP: *.*.*.*

Nu atsiprasant .. Dvi savaites bandau prisiskambinti i registratura, registracija internetu neveikia( o tiek pinigu sukista i sistema). Bandai skambinti- isijungia autoatsakiklis kuris tau numusineja telefono saskaita. Kad uzsirasyti belieka vaziuoti i pacia ligonine- su vaiku mazu vaziuoti ir laukti tiek laiko. Laukiau eilej virs valandos, registraturoj darbuotojos neskuba, net ne visos dirba.. O stai kaip atrodo eile 07:30 prie registraturos, sergantys ir seni zmones sala ir laukia tokioj eilej, gi ne is gero gyvenimo jie cia lankos- o yra ligoti. Pasibaisetina

2016-03-13, 12:21 | IP: *.*.*.*

tūksta švaros,trūksta aptarnaujančio personalo.

2015-07-27, 09:14 | IP: *.*.*.*

Istaigoje dirba didesniaja dalimi, labai arogantiski medikai, snairuojantys tik i paciento kisene. Lyginant su kitomis miesto ligoninimes si kraupiausia.

2015-06-17, 16:21 | IP: *.*.*.*

Teko gulėti ligoninėje.Priežiūra puiki, aukšto lygio specialistai. Konsultacijų poliklinikoje yra specialistų, kurie neturėtų dirbti universitetinėje ligoninėje. Žinių daktarai turi daugiau negu reikia, bet kam jos reikalingos, jei su pacientu nebendrauji, o tik per atstumą nustatinėji diagnozę.Kraujo tyrimo laboratorijoje į pacientą kreipiamasi 'TU".

2015-04-14, 16:05 | IP: *.*.*.*

nėra Ši ligoninė dirba ne dėl ligonių gerovės, ligoniai jiems statistiniai vienetai,
Per savaitę neateina vizituoti gydytojas nei karto pas gulinčius pacientus, tik dokumentus varto ir daro paskyrimus, savaitgaliais net budinčio daktaro skyriuose nėra

2015-04-10, 12:22 | IP: *.*.*.*

Laba diena.Susidūriau su ne labai malonia situacija.Prieš viena mėnesi mane buvo užregistravę pas endoskopuotoja Klaipėdos universitetinėje ligoninėje.Kaip yra žinoma ne galima prieš ta procedūra nei valgyti nei gerti.Talonas buvo 10 valanda.Aš atvykau 9:30 i registratūra laukiau ten apie 15 minučių, po to nuėjau i 5 aukšta i pačia ligonine ir 9:48 aš jau sėdėjau prie kabineto.Atėjo kaip supratau daktare paėmę mano kortele ir įšėjo. Pirmyn atgal vaikščiojo gydytojai įeis i kabinetą paims kaž ką ir išeis.Ir taip jau buvo 10:10, Na tiek to galvoju maža kas.Pradėjo rinktis kiti žmones ir aš jau sėdėjau ne be viena o mūsu buvo 5.Vėl kaž kas įėjo ir nieko ne pasakęs įšėjo.O gerti tai norisi ypač kai yra sloga.O tu lauki sėdi.Ir taip aš sedėjau iki 10:25 kai jau nervai ir neišlaikę.Morališkai buvau psiruošusi, atėjau linksma, įšėjau pikta ir be nieko.Gerai, mes visi esam žmones.Bet kam yra duodamas talonas?Ir jeigu yra kaž kokiu neatidėliotinu reikalu galima gi pasakyti, kad taip ir taip reikės luktelėti, o ne su tokiais veidais vaiščioti piktais.Ir dar karta supranti kad niekas nesiskaito.Atėjai sėdėk, ir nerupi turi tu taloną neturi sedek ir lauk, kol tave pakvies.Tik žinau po šito viena kad i šita ligonine daugiau ne eisiu. Nes tvarkos ten nėra ir nebus.Pasamdytu žmogų kuris kontroliuotu darba, gal ir tvarka atsirastu.

2015-03-26, 21:51 | IP: *.*.*.*

Baisus personalas jokio mandagumo jokio mokėjimo bendravimo su pacientais ar jų šeimos nariais. Lb prasta patirtis net gėda už jus man pačiai. Žodžiai kaip ,,laba diena,, ,,ačiū,, ,,kuo galėčiau padeti,, ,,prašom,, tikrai nepakenktu ir reiketu juos mokyti bendravimo įgūdžiu !!!!!!

2015-02-02, 14:28 | IP: *.*.*.*

Neseniai teko gyditis šioje ligoninėje plaučių uždegimą. Personalas (gydytojai, slaugytojos ir "slaugutės"...) labai dėmesingi, atsakingi, šiltai bendraujantys, žmogiški.
tikėjausi prastesnio maisto, tačiau jis buvo skanus (ypač sriubos :D ) turiu vienintelį nusiskundimą - budavo daug triukųmo ypač dienos metu: grindų plovimo prietaisas kas rytą, visi tie vezimai....dėl vienos tabletės padavimo tris kartus atvaziuodavo su didžiausiu tarškančiu vežimu irgi tris kartus.... o kur dar antibiotiku leidimas, lašinės ir kt...

2015-01-16, 15:51 | IP: *.*.*.*

Cia viskas blogai..nuo priėmimo skyriaus iki .....morgo..

2014-12-21, 22:21 | IP: *.*.*.*

Nėra. Didžiulis nusivylimas šia ligonine. Įspūdžiai iš Insultų ir Pulmunologinio skyrių.
Kai mamą paguldė į insultų skyrių, teko kasdien matyti personalo darbinę "virtuvę". Dirba kaip robotai, naktiniuose budėjimuose trūksta darbuotojų, kenčia ligoniai. Ligoniai praktiškai visi gulintys, o jų slauga - pasityčiojimas iš bejėgio žmogaus, jo orumo žeminimas. Slaugytojų ir slaugių tarpusavio bendravimas, tarsi nepraustaburnių turgaus bobų. Skyriuje sauskelnes, visas slaugos priemones privalu nusipirkti.
Būkite budrūs, šiame skyriuje darbuotojos pasisavina iš ligonių sauskelnes ir uždeda tiems ligoniams, kurie neturi iš ko nusipirkti. O pats baisiausias ir nežmoniškiausias įspūdis ligonio ir artimųjų atžvilgiu pasiliko iš pulmunologinio skyriaus. Skyriaus vedėjas tikras monstras, tą patį galime pasakyti ir apie slaugytojas ir slauges. Kaip sakoma žuvis genda nuo galvos.... Mamą paguldė su plaučių uždegimu, beje, pasak skyriaus gydytojos, nebaigtu gydyti Insultų skyriuje, iš kurio mamą išrašė pats skyriaus vedėjas H. Kazlauskas. Nuo pirmos dienos, net nepaklausus ar mes būsime pajėgūs įpirkti, skyriaus vedėjas prirašė mamai antibiotikus, Ringerio tirpalą lašinimui ir pakišo pasirašyti tuščią neužpildytą lapą, tipo, kad nereikšiu jokių priekaištų dėl vaistų pirkimo.Tai čia tiesioginės ligos- plaučių uždegimo gydymui reikėjo pirktis vaistus. Negana to, šiuos antibiotikus ir tirpalą lašinimui buvo privalu pirkti visą dviejų savaičių gydymo kursą, receptus kaskart atrasdavome palatoje ant spintutės. O kur dar slaugos priemonės, sauskelnės, kurias, beja šio skyriaus slaugytojos taip pat nusisavindavo. Teko girdėti, kad slaugytojos perpardavinėja sauskelnes pigiau nei vaistinėje. Žodžiu šis skyrius mamai suteikė tik lovą, šlykštų maistą, kurio normos savaitgaliais per pus būdavo mažesnės. O suma sumarum, antibiotikai , lašinimo tirpalas kainavo 1100 Lt., sauskelnės "Seni", storiausios, apsoliučiai visos slaugos priemonės dar 500 Lt. Ir tai už 2 savaites. Šioje ligoninėje gydytis tikra prabanga, o personalas tikras košmaras. Ant vienos rankos pirštų buvo galima suskaičiuoti puikias, savo darbą išmanančias slaugytojas. Kas, beje, labai, labai liūdina. O šioms moterims didelis ačiū.

2014-11-16, 16:38 | IP: *.*.*.*

Šią seną ir apgriuvusią ligoninę reikia nugriauti nes ten nėra nei gydytojų nei slaugytojų toks jausmas kad ten su žmonėmis elgiasi kaip su gyvuliais nerūpi žmogaus sveikata nei kiek, kokia procedūra beatliktų visos su blogomis pasekmėmis dirba pagrinde studentai patyrusių gydytojų nerasi, geriau i tokią įstaigą net nesikreipti...

2014-10-03, 13:37 | IP: *.*.*.*

Nieko gero parašyti negaliu. Visi pikti, toks jausmas, kad pacientas ateina ne į valst.gyd.įstaigą, o privačiai i namus pas gydytojus ir med.personalą, visi tik permeta atsakomybę, kai laiku nenustatytos diagnozės "dėka" paciento būklė žymiai pablogėja, ypač kai žmogus yra pagyvenęs ir neturi tam tikrų "ryšių". Priežiūros skirtumas tarp paprastų ir pacientais su "ryšiais" -akivaizdus. Baisu. Neduok Dieve ten atsidurti. Suprantama, kad jų darbas yra labai sunkus, bet, kaip sakoma, kas ko mokėsi....bet žmogiškumas ir atsakomybė turi būti pas visus. Sveikatos visiems.

;