Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1000

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.8% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

60.4% Complete
3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.2% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

54.7% Complete
2.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

61.3% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

46.2% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

53.1% Complete
2.7

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

66.2% Complete
3.3

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75.4% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.3% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

59.9% Complete
3

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.1% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

45.3% Complete
2.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

60.8% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34.4% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos universitetinė ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2013-01-19, 18:24 | IP: *.*.*.*

per kucias turejom bedu, kreipemes i priemima, tai netik kad nesuteike pagalbos , bet neteisingai nurode laika kada sekancia diena bus specialistas. todel, sekancia diena atvykus is rajono teko laukti dar kelias valandas.pakraupau, nes esam mokesciu moketojai ir kiekviena menesi mokama nemaza suma privalomam sveikatos draudimui, taciau nutikus bedai paslaugos negaunam. manau , kad kaltas vadovas , nes jo darbuotojai uz neatlikta pareiga nebijo prarasti darbo.

2012-12-02, 21:42 | IP: *.*.*.*

priemimo skyrius ligonines veidas, o jis ir jo kokybe baisi

2012-11-17, 13:41 | IP: *.*.*.*

Pries men greitoji su svytureliais atveze mane i ligonines priimamaji.Tai ten kazkoks kosmaras!!!As suprantu,gal nemazai pacientu,bet turetu atsizvelgt ir i ligonio sunkuma.Pasake,kad eiles reiks laukt 2,o gal 3val!Tai gerai kad buvau ne viena!Daktaras atejo mazdaug po val,normaliai net i akis nepaziurejo ir pasake,kad man nieko nera,suleido raminanciu ir isleido namo.Po keliu dienu turejau darytis galvos MRT ir ka jus manot,man buvo insultas!Aciu dievui,kad nesuparalyzavo:(Dabar gulsiuos i sk.tai matysim kokia ten prieziura.

2012-11-05, 12:25 | IP: *.*.*.*

Teko nesenai lankytis šioje įstaigoje, dėl skydliaukės. Norėčiau padėkoti pilvo ir endokrinologijos skyriaus dirbančiam persona;ui.Puikiai dirbančios, nuoširdžios seselės, slaugės.Malonūs gydytojai. Bent šis korpusas dirba tikrai be priekaištų. Maloni atmosfera. Visada atsiliepiama į ligonio poreikius, kiek tai yra ymanoma jų kompetencijoj. Ir kiek tai leidžia turimos sąlygos. Visiems dėkoju.

2012-11-03, 16:46 | IP: *.*.*.*

Mano izanga butu tokia:zmogus sunegalaves papultu i veterinarine klinika,pasijustu pilnaverciu pacientu,nei atsidures,Klaipedos Univaersitetineje ligonineje.Esu labai pasipiktinusi Kardiologinio sk.gydytoja Balachnina Jolanta,Kuri atseit gyde mano mama.Mama, po reanimacijos buvo perkelta i kard.skyriu,kuriame net nebuvo taikomas gydymas,ir zinot del ko,aisku ,kad mama gydytojai nieko nedave.Palaike 2dienas ir ismete ,kaip muse is barsciu,net nenorejo echoskopo padaryti.isleidziant is ligonines,net vaistu neisrase,kad mama,neturejo kom.vaistu knyg.Bet vaistai juk ne karve kainuoja,jei zmogus blogai jauciasi tai ka jam daryti.Gyd pasake pasiskolinsi is vyro,kur jos garantija,kad tevo vaistai tiks mamai.Ligonines israse figuruoja,kad yra israsuti Nobilet,Nolipril,Kaip Jums patinka?Siulau vyr gyd.Janusoniui,pasirupinti gerais specialistais,ir nejungti taupymo programos,pas Jus istaigoj sesutes susu tom paciom pirstinem bobutem pampersus keicia,ir su tom paciom vaistus ligoniams paduoda,o i tualeta reikia guminiu botu.

2012-10-30, 18:10 | IP: *.*.*.*

Ambulatoriniam skyriuje ant kabinetu duru jokios informacijos koks gydytojas,kada dirba.Registracija telefonu tragiska,negi universitetine nedaaugo iki inernetines registracijos.Geda.

2012-05-27, 21:14 | IP: *.*.*.*

Nieko gero negaliu parasyti,nes pasibaisejau priemimo skyriaus darbu,butent daktares terapeutes bendravimu...O dar statusas Universitetines ligonines...Gieda,kad toks poziuris i pacientus,kuriems tikrai reikia pagalbos...Ir tikrai abejoju,kad Vyr.gydytojas apie tai nezino...

2012-04-04, 11:46 | IP: *.*.*.*

GERBIAMAS LIGONINES ,VADOVE, AR NE LAIKAS IMTIS KOKIU NORS VEIKSMU KEISTI LIGONINES PASLAUGU IR PERSONALO BENDRAVIMO KOKYBE.TOKIA SLOGIA ATMOSFERA LIGONINEJE KURIA BUTENT PERSONALAS(TURIU GALVOJE CHIRURGIJOS SKYRIU).NEDUOK DIEVE TEN ATSIDURTI BE PROTEKCIJOS.BE TO LABAI PURVINAS SKYRIUS.SESLES KALBA KARIUOMENES MUSTRUOTOJO TONU.JEI" NEPEPIRAGINSI", GYDYTOJAI BURNOS NEATVERS;ZODZIU VISISKAS NESUSIPRATIMAS SITAS SKYRIUS.GELBEKIT LIGONIUS!

2012-03-20, 15:17 | IP: *.*.*.*

Gerai dirba registratūra ir laboratorijos moterys Lankausi jau geras pusmetis, teko ir skyriuje gulėti. Dauguma gydytojų, pas kuriuos teko lankytis, labai neatidūs ir paviršutiniški pacientų nusiskundimams bei bendravimas per prievartą. Pacientas mažiausiai čia gerbiamas ar reikalingas- aukščiau visko yra pats gydytojas. Aišku, toli gražu ne visi tokie, bet tie, pas kuriuos teko ir pakartotinai lankytis, pakeitus tos pačios srities specialistą - niekas nepasikeitė. Daktaras svarbiausia persona šioje įstaigoje,o ne pacientas ar jo nusiskundimai.

2012-03-12, 18:05 | IP: *.*.*.*

TURBUT NESUKLYSIU SAKYDAMA , KAD TAI PATI BAISIAUSIA GYDYMO ISTAIGA LIETUVOJE.TIEK AROGANCIJOS IR PASIPUTIMO DAR NETEKO MATYTI NIEKUR-GYDYTOJAI, JEI NESUSIMOKI, IS VIS IGNORUOJA PACIENTA, ZEMESNIS MED PERSONALAS TURI TOKIU RYSKIU DYDYBES POZYMIU, KAD PRADEDI GALVOTI , KAD ESI NE LIGONINEJ, O KOKIOJ STAGNACINEJ NOMENKLATURINEJ ISTAIGOJ.TEKO GULETI CHIRURGINIAM SKYRIUJ. SIS SKYRIUS TURETU TAPTI CHRESTOMATINIU PAVYZDZIU , KAIP MEDICINOS ISTAIGA NETURI DIRBTI.

2012-03-07, 21:49 | IP: *.*.*.*

Ligoninės personalo bendravimas su klientais nepasikeitęs nuo Tarybų laikų. Labai paplitęs kyšininkavimas. Niekas nieko nedaro kol neduodi kyšio. Išrašo reikėjo laukti dvi savaites!

2012-02-12, 22:51 | IP: *.*.*.*

Teko prieš porą metų gulėti chirurginiame skyriuje. Tą laiką prisiminsiu kaip siaubo filmą.Po operacijos palatoje gulėjome 5 išoperuotos moterys , o šešta viduriuojanti.kodel ne infekcinej ligoninej iki siol neaisku.Negana to šiuos tuštinimosi veiksmus ji atlikdavo palatoj, nes "dėmesingoji" sesute į palatą atvilko ,atsiprašau, šikpuodį. Kada pasakiau , jog tai nechigieniška pooperacinėj palatoj laikyti tokį žmogų,tuštintis reikėtų tualete, man buvo pasakyta tiek daug kaltinamųjų žodžių apie mano kietaširdiškumą, kad ir po dviejų metų po šio įvykio ramiai kalbėti negaliu.
Ir dar. Grįžus namo pajutau,kad parsivežiau "dovanų" t.y.utėlių. Va štai kokia chigiena šiame skyriuje.Labai gailiusi ,kad apie PINCETĄ nežinojau anksčiau. Būčiau parašius su pavardėmis.

2012-01-11, 16:01 | IP: *.*.*.*

Viena prasčiausių gydimo įstaigu

2011-12-02, 14:04 | IP: *.*.*.*

Kažkoks košmaras, ir tai dar vadinama UNIVERSITETINE LIGONINE??Šiurpas ima, kokia aplinka, kokios palatos, baisu. Tualetuose klozetai kiauri, viskas bėga ant žemės, kvapas palatose nepakenčiamas, nes smarvė eina iš tualetų. Dušai užsikimšę, norint nusiprausti, reikia braidyti po nusistovėjusi ir smirdantį vandenį. Vadovybe, susirūpinkit tuo kas vyksta, nes tai jau visai nejuokinga. Liftai neveikia, į septintą aukštą reikia laiptais lipti, apsurdas, tai kaip senam žmogui reikia užlipti???? O apie gydytojų darbą jau nėr ką ir sakyt, ypatingai apie kardiologa VIRKETĮ. Jis tik nugydyti, o ne pagydyti sugeba.

2011-09-22, 21:05 | IP: *.*.*.*

Pries menesi ku ligonines neurochirurginiame skyriuje gulejo mano mociute. Jai buvo atlikta operacija (nuimtas stuburo slankstelis, kuris buvo “uzlipes” ant kito). Operacija buvo atlikta sekmingai, pas skyriaus vedeja ir chirurga Bielinski. Likus vos dienai iki israsymo is ligonines jai pablogejo ir buvo nustatytas pulinis miningitas (kuris paties daktaro zodziais tariant, atsirado uzkrato metu per netvarstoma zaizda ir nekeiciamas paklodes;puliai stuburu nukeliavo iki smegenu). Ja skubiai perkele i reanimacijos palata, kurioje ja istiko dar ir insultas (!!!). Dvi savaites ji pragulejo komoje ir mire (kaip speju atliekant galvos tomografija, nes tuo metu buvo atjungti aparatai ir jai sustojo sirdis). Daktarai tepasake tiek, kad jei butu pastebeje miningita dviem dienom anksciau, butu isgelbeje jai gyvybe. O nepastebejo todel, kad buvo savaitgalis ir nebuvo daktaru. Negana to, mes praseme kad butu atliktas skrodimas, o jo niekas neatliko ir mum apie tai nebuvo pranesta. Mirties priezastis mirties liudijime buvo irasyta ne ta, nuo kurios mire mano mociute, o jos pradine diagnoze, su kuria ji buvo atvezta i ligonine (ir nuo kurios toli grazu nera mirstama). Apie infekcini uzkrata del kurio ir mire mano mociute nebuvo net uzsiminta. Beto, ligonine atidave ne visus daiktus. Keliu vertingu daiktu pasigedome…

;