Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1002

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

82.2% Complete
4.1

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.6% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.3% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.2% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

62.9% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.2% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

83.8% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.3% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

86.3% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.5% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84.6% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

58.2% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.1% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34.5% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos jūrininkų ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2013-05-14, 17:39 | IP: *.*.*.*

Graži, tvarkinga, erdvi, gera įranga. Personalas panašus į robotus,susireikšminęs, vienodai elgiasi ir su matančiais ir nematančiais, senais ir jaunais, girdinčiais ir kurčiais- toks darbas nenormalus, nes jei ligonis neprimato, neišgirsta ar nepajėgia nušliaušti pavalgyti, tai jo paties problema. Žodis, paslaugumas nekainuoja, bet gydo. Čia tokio gydymo nesulauksi.

2013-04-28, 11:39 | IP: 62.80.241.220

Dekoju visam kardijo hirurgijos skyriaus kolektyvui ir ypac gyd.Kidrai uz gydyma ir prieziura.Bukite sveiki ir laimingi. Genrieta Zvigaitiene.

2013-04-22, 19:47 | IP: 77.79.57.19

lABAI ŠVARI LIGONINĖ PERSONALAS LABAI GERAS IR NUOŠIRDUS. AŠ GULEJAU KARDIOLOGINIAM SKYRIUI TARIU AČIŪ VISAM PERSONALUI BŪKITE LAIMINGOS.STASĖ SKYRIENĖ

2013-03-22, 22:43 | IP: *.*.*.*

grubesnes ir tokios vulgarios slaugytojos kaip VIDA kardiochirurginiame skyriuje dar neteko sutikti!!!!KAIP GALIMA LEISTI DIRBTI TOKIOMS SU ZMONEMIS...

2013-03-20, 13:49 | IP: *.*.*.*

Neimanoma gauti talonu pas gydytoja, registarturoje pasako kada bus dalinami talonai, o atejus tai valandai pasako, kad jau isdalinti.

2013-03-01, 00:16 | IP: 151.32.60.154

Labai gera istaiga ir pats geriausias skyrius ginekologinis ,o poto geriausia vyriausia slaugytoja Angele Musijenkiene.sekmes! nera

2013-02-11, 10:22 | IP: *.*.*.*

Dar syk abai pasigailėjau,kai tėvelį atvežė į jūrininkų ligoninę. Mano tėtis labai sunkus ligonis. Iš poliklinikos kardiologo su greitąja atvežė dėl sunkios būklės ir jam turėjo būti suteikta EXTRA pagalba. Tačiau priimamajam praleidom apie 1,5 val. Priimamojo personalo abejingumas pribloškė. Galiausia po ilgų tiradų,tėtis buvo patalpintas į reikiamą skyrių, kur pagydžius bronchitą,po 6 dienų paleistas gydytis ambulatoriškai.
Prieš metus (2012m.) sunkios būklės buvo atvežtas į priimamąjį,patalpintas įstebėjimo palatą, iš kurios po keletos valandų ( su infarktu ir cukurmi 25 m/mol)išmestas LAUK su potekste kažkokios seselės" tokie turi dienas baigti namuose,o ne ligoninei miritngumą kelti"...Tą syk KUL kardiologai turėjao daug darbo,bet išgelbėjo mano tėčio gyvbę.

2013-02-06, 22:49 | IP: 82.135.210.67

profesionalai.

2013-01-23, 14:36 | IP: 86.100.133.19

Tai beveik vienintelė ligoninė, kurioje gydantis gali būti ramus, kad gydymo metu negausi kraujo užkrėtimo. Slaugytojos dirba švariai ir neina su vienom pirštinėm per visą skyrių kaip kitose ligoninėse. Aplinka sutvarkyta, jauku.

2012-12-22, 11:50 | IP: *.*.*.*

gruodžio 19 d.2012m. paskambinau į ambulatiriją telefonu 846491111, buvo apie 11 val. turedama visus tyrimus norėjau gauti paskutinę gydytojo neurologo koncultaciją, todėl paklausiau , kada jis dirbs. šiuo telefonu buvo atsakyta, kad gydytojas priima kasdien nuo 14-15. atvykau tuo laikau pralaukiau valandą tik niekas nepasirodė.kai grįžau į ambulatoriją sužinoti kas nutiko, man pasakė kad gydytojas šiandien nedirba> tada paklausiau , kodėl teikia netikslią informaciją, nes tai sudarė man daug problemų- teko atsiprašyti iš darbo , važiuoti iš šilutės rajono, panelė atsakė, kad visiem pasitaiko suklysti.panašu, kad ligoninėj vyksta negeri nekontoliuojami dalykai, o pacientas nereikalingas dirgiklis, trukdantis pradėti švęsti kalėdas prieš 5 dienas.

2012-12-18, 10:11 | IP: *.*.*.*

Jukingiausia sioje istaigoje tai, kad kai kurie gydytojai manosi esa dievais. Ar tik nereiketu jiems pasitikrinti sveikatos , del asmenybes susidvejinimo . o istaigos vadovui palinkeciau ismokti vertinti ne tik kitu, bet ir savo elgesi ir ismokti kalbeti argumentu kalba.

2012-11-26, 18:48 | IP: *.*.*.*

Su tokiu registraturos darbu neteko susidurti nei vienoje Lietuvos ar uzsienio ligonineje.Turint isankstine registracija prie registraturos duru praleidome valanda laiko, nes dirbo viena darbuotoja (kur kitos buvo -neaisku) kuri pirmiausia registravo zmones telefonu, o tik po to laukiancius uz duru. Neplanuotai pralaukus valanda laiko kol uzsiregistravome, zinoma pavelavome pas savo gydytoja. Pareiskus nepasitenkinima del ju darbo kokybes, jos labai nemandagiai mums paaiskino, kad nieko padeti negali ir vaziuokit namo.Reiskia mes atvykome is kito miesto vien tam, kad pastovetumem uz registraturos duru, kol sios ponios teiksis uzregistruoti.Daugelis laukianciu pacientu buvo nepatenkinti tokia tvarka, ir kyla klausimas tai kam reikalinga isankstine registracija, ar kad sukurti papildomas darbo vietas.

2012-11-14, 18:07 | IP: 78.62.191.110

Aciu puikiam priemimo skyriaus personalui ir jaunai gydytojai, kuri nors po tyrimu paleido namo, viska isaiskino, paskyre vaistus. Tikrai negailejo laiko nei apziurai, nei bendravimui su pacientu (gal ir del to, kad buvo savaitgalis).
Galbut, jei butu daugiau tokiu gydytoju, zmones geriau zinotu apie savo ligas ir jaustusi drasesni. Nuosirdus ACIU puikiausiai Klaipedos ligoninei!

2012-09-20, 21:42 | IP: *.*.*.*

nėra iš priėmimo skyriaus, pralaukę 3val., kol kas teiksis suteikt informacijos, atliks kraujo tyrimus, buvome išvaryti, nors turėjome ekstra siuntimą iš ligoninės į aukštesnio lygio ligoninę guldymui ir ištyrimui. Per 3val. nesugebėjo surasti reikalingo gydytojo, sugebėjo pradanginti siuntimą, kol surado kortelę... kenčiau labai stiprius skausmus,temperatūra... artimieji matė, kaip šlapimo tyr.net nepasiėmė ištyrimui... grubi budinti gydytoja (jeigu taip ją galima pavadinti) pasiūlė atvažiuoti kitą dieną, nes daktaro "nerado". jeigu dar nenumiriau,vadinasi ir per naktį nenumirsiu, nes kas tos 12 valandų reiškia,vietų nėra...

2012-06-21, 21:32 | IP: *.*.*.*

Siaubingas elgesys su zmogumi, grubios seseles, neduok dieve dar ten patekti. I 17 procedurini kabineta pirmame aukste nepatariu niekam apsilankyti, siaubas kazkoks. Zmogus esi izeidinejamas, nors atejai tik tyrimu priduoti. Nesugebama net paprasto kraujo tyrimo padaryti. Siaubas

;