Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1002

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

82.2% Complete
4.1

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

73.6% Complete
3.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

73.3% Complete
3.7

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

80.2% Complete
4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

62.9% Complete
3.1

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.2% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

83.8% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

76.3% Complete
3.8

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

86.3% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.5% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84.6% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

58.2% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

72.1% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34.5% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Klaipėdos jūrininkų ligoninė"
Pacientų atsiliepimai
2015-01-30, 09:00 | IP: *.*.*.*

Labai blogai -0 balo vertinu Jūrininkų ligoninės registratūros darbo sistemą, bet ne pačias darbuotojas.
Labai blogas susisiekimas telefonu. Jei yra trūkumas isteikite dar kelis numerius kaip yra vaikų ligoninės konsultacinėje poliklinykoje, o ne taip kad skmbini iš dviejų telefonų į du esamus numerius ir neprisiskambini 30 min. Tai būtų vienas nepasitenkinimas. Kitas, kam yra elektroninė registracijos sistema jei ja niegali niekaip prisiregistruoti pas reikiamą gydytoją? Labai prašau nekankinkite savo personalo nepatenkintais pacientais.
Pasistenkite pagerinti jiems darbo sąlygas, o mums pacientams mažiau kainuojančios sveikatos prisiregistruojant pas specialistus.
Pagarbiai
nuolatinė Jūsų pacientė

2015-01-21, 19:41 | IP: *.*.*.*

GERŲ SPECIALISTŲ TIK VIENETAI REIKIA ŽINOTI PAS KĄ REGISTRUOTIS

2014-11-16, 16:29 | IP: *.*.*.*

Labai bloga ligoninė, turint rimtų sveikatos problemų geriau aplenkti šią ligoninę, nes gydytojai labai mėgsta spėlioti diagnozes varo vieni nuo kitų. Gydytojai neišmanantys savo srities grubūs ir pasipūtę. Laiko ir sveikatos gaišinimas su šia gydymo įstaiga...

2014-11-15, 09:27 | IP: *.*.*.*

Baisu pakliuti i minimos ligonines priemimo skyriu,turi bijoti uzduoti klausima,budintis personalas tiesiog grudiai elgiasi,labai gaila,jog neisidemejau pavardziu,kai blogai jauciasi tavo artimas zmogus,nelabai domiesi pavardemis,o tikrai reiketu isidemeti ir paskelbti jas

2014-11-12, 21:28 | IP: 78.61.66.230

Smarkiai kraujuojanti atvaziavau i priemima. Laukti ilgai nereikejo. Gydytojas ginekologas apziurejo ir labai greitai atsiduriau operacineje. Patenkinta labai ir ginekologinio skyriaus slaugytojom. Malonus ir geras aptarnavimas. Pries operacija gydytojas labai aiskiai paaiskino ka darys, isleidziant namo taip pat paaiskino rezima.

;