Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2834

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

80.8% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

77.1% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

86.5% Complete
4.3

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

81.4% Complete
4.1

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90.4% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

79.3% Complete
4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

93.8% Complete
4.7

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.3% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

89.6% Complete
4.5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

89.6% Complete
4.5

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.7% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

71.6% Complete
3.6

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

97.5% Complete
4.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus sveikatos namai"
Pacientų atsiliepimai
2020-09-16, 10:37 | 2

Klinika labai prasto lygio, paskambinus i registratura pasidometi dėl vizito pakeitimo darbuotoja pasiulė susirasti kita įstaiga ir gydytoja. Palkausus kuria valanda esu užsiregistravus numetė ragelį (vėliau neperskambino). Bendravo labai nemandagiai, nedraugiškai, įžuliai. Esu buvusi šioje klinikoje vizite pas daktare. Ta pati situacija. Visiškas abejingumas, atrodo, jog gydytoja labai nepatenkinta, sutrukdžiau ir kažkaip sugadinau jei diena. Šioje klinikoje jautiesi kaip žmogus, kažka labai blogo padaręs personalui, nes atmosfera ir bendravimas labai neprofesionalius.

2020-09-16, 10:37 | 2

Klinika labai prasto lygio, paskambinus i registratura pasidometi dėl vizito pakeitimo darbuotoja pasiulė susirasti kita įstaiga ir gydytoja. Palkausus kuria valanda esu užsiregistravus numetė ragelį (vėliau neperskambino). Bendravo labai nemandagiai, nedraugiškai, įžuliai. Esu buvusi šioje klinikoje vizite pas daktare. Ta pati situacija. Visiškas abejingumas, atrodo, jog gydytoja labai nepatenkinta, sutrukdžiau ir kažkaip sugadinau jei diena. Šioje klinikoje jautiesi kaip žmogus, kažka labai blogo padaręs personalui, nes atmosfera ir bendravimas labai neprofesionalius.

2018-01-18, 16:08 | 1

Lankiausi tik kartą ir paslaugos kaip ir negavau, tai pasidalinsiu tik įspūdžiais:
Klinikos vadovams reikėtų investuoti į personalo mokymus apie bendravimą su pacientais bei konfliktų valdymą. Visi kartais gali vėluoti ir tai yra žmogiška, bet personalas turi būti apmokytas kaip spręsti tokias situacijas, o ne vėlavimą pateikti kaip savaime suprantamą faktą, kad profesoriaus laukti valandą yra normalu- jei tai yra įprasta praktika, tuomet tiesiog reiktų koreguoti registracijos laikus. Ir mažas pastebėjimas dėl procedūrų: spirometrijos tyrimui naujas antgalis uždedamas prie paciento, jis negali būti paruoštas iš anksto...

Sveikatos klinika | Viršuliškės, (UAB, Vilniaus sveikatos namai) atsakė

Labai atsiprašome už nekokius įspūdžius, būtinai pasitaisysime. Dėkojame už išsakytas pastabas.

;