Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2834

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

73% Complete
3.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

73.9% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

78.2% Complete
3.9

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

77.3% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.9% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85.9% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

77.7% Complete
3.9

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

71.6% Complete
3.6

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

88.8% Complete
4.4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

86.4% Complete
4.3

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

78.9% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

73.1% Complete
3.7

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

87.6% Complete
4.4

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

39.4% Complete
2

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Vilniaus sveikatos namai"
Pacientų atsiliepimai
2022-06-23, 12:48 | 1

Nemaloni patirtis abu kartus lankantis šioje įstaigoje.
Pirmąjį kartą užsiregistravau registratūroje 10 min likus iki numatyto vizito laiko. Registratorė pasakė, kad laukite, pakvies. Registratorė pasakė, kad sistemoje pažymėjo ir gydytoja mato, kad atvykau. Kvietimui vėluojant 5 min pradėjau aiškintis, kada mane priims. Paaiškėjo, kad vėliau registruota klientė buvo gudresnė už mane ir užėjo ne savo laiku. Tą dieną sugaišau papildomai 20 min. Gydytoja žinojo, kad esu atvykusi paskirtam vizitui ir laukiu. Mano manymu, vėliau registruotą klientę turėjo paprašyti palaukti savo laiko. Buvo tikrai nemalonu, tuo labiau, kad turėjau ribotą suplanuotą laiką, kurį galėjau skirti vizitui. Gydytojos darbui nusiskundimų neturiu.
Antrąjį kartą veltui buvo visa kelionė. Sugaištas laikas 1 val, kuras ir sugadinta nuotaika. Atvykau paskirtoms procedūroms, tačiau darbuotojo tiesog nebuvo. Registratorė sako, kad buvo siųstas sms apie atšauktą vizitą. Tačiau manęs čia nebūtų buvę, jei žinutė būtų siųsta. Patikrinau gautus pranešimus ir tikrai jokio sms nebuvo.
Įstaigą vertinu kaip neatidžią ir nepagarbią klientui.

2022-04-29, 23:34 | 2

Puiki gydymo įstaiga!

2021-07-14, 07:28 | 1

Daug metų lankomės visa šeima ir esame patenkinti klinikos darbu ir paslaugų kokybe. Registratorės dirba atsakingai ir padeda išspręsti net labai skubias problemas ar surasti reikiamą pagalbą. Gydytojų spec. konsultacijų tenka palaukti dėl didelio užimtumo, bet beveik niekada nesusidaro eilės ar žmonių sambūris laukiamajame, priėmimas organizuotas, atmosfera rami, darbuotojai paslaugūs ir geranoriški. Vyresniems, neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliu yra keltuvas.

2021-02-16, 11:52 | 3

Registratūros darbuotoja (negaliu kalbėti už visas, bet ta, su kuria pasitaikė susisiekti man), turėtų būti klinikos vizitinė kortelė. Deja, man pasitaikiusi registratūros darbuotoja buvo visiškai neprofesionali, jau nekalbant apie elementaraus mandagumo trūkumą. Išdėsčius problemą ne tik, kad nepasiūlė sprendimo būdų, bet pradėjo juoktis ir dėl susidariusios situacijos apkaltino mane. Negana to, kai padėkojau už skambutį ir pasakiau, kad teks pagalbos ieškoti kitur, ji neatsisveikino, nepadėkojo, nepaklausė ar dar kuo gali padėti, o tiesiog numetė ragelį.
Negana viso šito, parašiusi skundą klinikos elektroniniu paštu nesulaukiau visiškai jokios reakcijos, net patvirtinimo, kad mano skundą gavo. Nežinau, į ką orientuojasi ši klinika, bet profesionalumo paslaugų teikimo srityje turi akivaizdų ir didelį trūkumą.

2020-09-16, 07:37 | 2

Klinika labai prasto lygio, paskambinus i registratura pasidometi dėl vizito pakeitimo darbuotoja pasiulė susirasti kita įstaiga ir gydytoja. Palkausus kuria valanda esu užsiregistravus numetė ragelį (vėliau neperskambino). Bendravo labai nemandagiai, nedraugiškai, įžuliai. Esu buvusi šioje klinikoje vizite pas daktare. Ta pati situacija. Visiškas abejingumas, atrodo, jog gydytoja labai nepatenkinta, sutrukdžiau ir kažkaip sugadinau jei diena. Šioje klinikoje jautiesi kaip žmogus, kažka labai blogo padaręs personalui, nes atmosfera ir bendravimas labai neprofesionalius.

2020-09-16, 07:37 | 2

Klinika labai prasto lygio, paskambinus i registratura pasidometi dėl vizito pakeitimo darbuotoja pasiulė susirasti kita įstaiga ir gydytoja. Palkausus kuria valanda esu užsiregistravus numetė ragelį (vėliau neperskambino). Bendravo labai nemandagiai, nedraugiškai, įžuliai. Esu buvusi šioje klinikoje vizite pas daktare. Ta pati situacija. Visiškas abejingumas, atrodo, jog gydytoja labai nepatenkinta, sutrukdžiau ir kažkaip sugadinau jei diena. Šioje klinikoje jautiesi kaip žmogus, kažka labai blogo padaręs personalui, nes atmosfera ir bendravimas labai neprofesionalius.

2018-01-18, 14:08 | 1

Lankiausi tik kartą ir paslaugos kaip ir negavau, tai pasidalinsiu tik įspūdžiais:
Klinikos vadovams reikėtų investuoti į personalo mokymus apie bendravimą su pacientais bei konfliktų valdymą. Visi kartais gali vėluoti ir tai yra žmogiška, bet personalas turi būti apmokytas kaip spręsti tokias situacijas, o ne vėlavimą pateikti kaip savaime suprantamą faktą, kad profesoriaus laukti valandą yra normalu- jei tai yra įprasta praktika, tuomet tiesiog reiktų koreguoti registracijos laikus. Ir mažas pastebėjimas dėl procedūrų: spirometrijos tyrimui naujas antgalis uždedamas prie paciento, jis negali būti paruoštas iš anksto...

Sveikatos klinika | Viršuliškės, (UAB, Vilniaus sveikatos namai) atsakė

Labai atsiprašome už nekokius įspūdžius, būtinai pasitaisysime. Dėkojame už išsakytas pastabas.