Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

38% Complete
1.9

Susisiekimas nėra gerai apgalvotas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

1% Complete
0.1

Išorės aplinka netinkama atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

31.8% Complete
1.6

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

38% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

56.5% Complete
2.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

62.5% Complete
3.1

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

91.7% Complete
4.6

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

62.8% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75% Complete
3.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

81.3% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.3% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.3% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2019-09-03, 07:10 | 1

Registracijoje dirbantys žmonės šiurkštūs, nemandagus. Dažnai tenka laukti kol jie tarpusavyje pasikalbes, kad aptarnautų. Jau du kartus bandžiau registruotis telefonu bet vis sako paskambinti po 19h (kai jie nedirba). Registracija internetu į kurią nukreipia išvis neveikia.

2019-01-28, 09:53 | 2

Aptarnavimo sąlygos tragiškos - vizito pas gydytoją reikia laukti siaurame paėjime į "Camelia" vaistinę, kur eina sergantys žmonės pirkti vaistų. Yra tik vienas minkštasuolis, kiti pacientai su vaikais stovi prie kabineto durų. Gydytojos kabinetas ankštas, vos telpa 2 žmonės, dirba be seselių. Prisiregistravus į šią gydymo įstaigą, kortelę rado tik po 6 mėn. Registratūroje niekas nežino, atsakomybės už paciento dokumentus niekas neprisiima. Parašiau skundą ir gavau atsakymą kad iš esmės viskas OK - kortelė galų gale atrasta, visi gydytojai turi licencijas, aptarnavimo sąlygas gerins. Valstybinėje poliklinikoje aptarnavimo ir gydymo sąlygos yra daug kartų geresnės.

;