Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

50.3% Complete
2.5

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

20.6% Complete
1

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

21.5% Complete
1.1

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

25.7% Complete
1.3

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

38% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

42% Complete
2.1

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

55.4% Complete
2.8

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

42.2% Complete
2.1

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

66.7% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.8% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.2% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

83.5% Complete
4.2

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2021-10-22, 23:18 | 2

Negalima prisiskambinti.Nesugeba perskambinti.
Registracija blogai veikia
Daktare Aldona Dimaitiene nesugeba atsakyti I laiškus išrašyti recepto blogai atlieka savo darba nesugeba perskambinti
Prisiregistravus per interneta po 2 -3savaičiu niekam neidomu ar miršti tavo laikas laukti, mirti negali gal laisvas laikas yra pas kyta gytyjoje, nevertina žmogausVedu šuni gaunu didesni serviza.
Privati klinika prasta reputacija apsilankius palei skirts laika parieškiau pretenzijas tai buvo baisu baisiau Registraturos darbuotuojai išsityčiojo ir dar geriau mes jusu neaptarnausime.Likau negates paslaugu nei recepto.
Iš vada nesilankikite Uab medica klinika
Mažos patalpos gali covida pasigauti greitai registrturoje kaukiu neneśioje.

2021-10-22, 23:17 | 2

Negalima prisiskambinti.Nesugeba perskambinti.
Registracija blogai veikia
Daktare Aldona Dimaitiene nesugeba atsakyti I laiškus išrašyti recepto blogai atlieka savo darba nesugeba perskambinti
Prisiregistravus per interneta po 2 -3savaičiu niekam neidomu ar miršti tavo laikas laukti, mirti negali gal laisvas laikas yra pas kyta gytyjoje, nevertina žmogausVedu šuni gaunu didesni serviza.
Privati klinika prasta reputacija apsilankius palei skirts laika parieškiau pretenzijas tai buvo baisu baisiau Registraturos darbuotuojai išsityčiojo ir dar geriau mes jusu neaptarnausime.Likau negates paslaugu nei recepto.
Iš vada nesilankikite Uab medica klinika
Mažos patalpos gali covida pasigauti greitai registrturoje kaukiu neneśioje.

2019-09-03, 05:10 | 1

Registracijoje dirbantys žmonės šiurkštūs, nemandagus. Dažnai tenka laukti kol jie tarpusavyje pasikalbes, kad aptarnautų. Jau du kartus bandžiau registruotis telefonu bet vis sako paskambinti po 19h (kai jie nedirba). Registracija internetu į kurią nukreipia išvis neveikia.

2019-01-28, 08:53 | 2

Aptarnavimo sąlygos tragiškos - vizito pas gydytoją reikia laukti siaurame paėjime į "Camelia" vaistinę, kur eina sergantys žmonės pirkti vaistų. Yra tik vienas minkštasuolis, kiti pacientai su vaikais stovi prie kabineto durų. Gydytojos kabinetas ankštas, vos telpa 2 žmonės, dirba be seselių. Prisiregistravus į šią gydymo įstaigą, kortelę rado tik po 6 mėn. Registratūroje niekas nežino, atsakomybės už paciento dokumentus niekas neprisiima. Parašiau skundą ir gavau atsakymą kad iš esmės viskas OK - kortelė galų gale atrasta, visi gydytojai turi licencijas, aptarnavimo sąlygas gerins. Valstybinėje poliklinikoje aptarnavimo ir gydymo sąlygos yra daug kartų geresnės.