Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

83.3% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.5% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

38% Complete
1.9

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

83.3% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

75% Complete
3.8

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50.3% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

38% Complete
1.9

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50.3% Complete
2.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

66.7% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.3% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

66.7% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

34% Complete
1.7

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

100% Complete
5

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2021-04-07, 12:54 | 4

Labai džiaugiuos vaikų gydytoja bei sesele. Tačiau kitas personalas nėra kokybiškai atliekantis savo pareigas. Toks jausmas, kad trūksta personalo. Prisiskambinti beveik neįmanoma. Kartais skambinu ir 3 dienas iš eilės tenka laukti kol atsiliepia. Autoatsakiklyje informuoja, kad susisieks, tačiau to dar nėra atsitikę per 3metus kol lankaus šioje klinikoje. Pas ginekologą tenka ilgai laukti, nors specialistas ir geras. Į darbą ateina gerokai pvėlavęs ir ne kartą.
Įstaigos vadovė ir atsainiai vertina skambučius.

2017-07-21, 00:49 | IP: *.*.*.*

Labai nemalonus administracijos bendravimas. Registratūroje dirbanti moteris net nesiteikė išklausyti, apšaukė. (Aš atvykusi pirma kart norėjau sužinoti ar reikia užpildyti kokius dokumentus o ji tik kartojo kabineto numeri pakeltu). Daktare neatsake į klausimus. O pati nieko nekomentavo, tik uždave standartinius klausimus. Diagnozes nenustate.