Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

25.5% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

1% Complete
0.1

Registratūra visai neapgalvota ir nepatogi

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

38% Complete
1.9

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

87.5% Complete
4.4

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

1% Complete
0.1

Laukiau ilgiau kaip 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

38% Complete
1.9

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

50% Complete
2.5

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

38% Complete
1.9

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

50% Complete
2.5

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.5% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75% Complete
3.8

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

50% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Gydytojai, kurie dirba "MediCA klinika"
Pacientų atsiliepimai
2018-11-26, 17:12 | 1

Gyd. Augaitienė SIAUBINGAI BENDRAUJA, NEPROFESIONALIAI GRUBIAI BE SKRUPULŲ BENDRAUJA SU PAGYVENUSIO AMŽIAUS ŽMOGUMI, SAKO, KAD DĖL ŽMOGAUS NERIZIKUOS SAVO DIPLOMU IR P. JEIGU PONIA DAKTARĖ PERVARGUSI NUO ŽMONIŲ KIEKIO, POPIERIZMO IR PAMIRŠO SAVO GYDYTOJO PRIESAIKĄ, SIŪLYČIAU EITI DIRBTI BET KUR , KUR NĖRA ŽMONIŲ. IR TAI NĖ VIENO ŽMOGAUS ĮSPŪDIS APIE ŠITĄ DAKTARĘ. UŽTENKA TYČIOTIS IR PRISIDENGTI NUOVARGIU ,O KAM DABAR LENGVA? KASININKEI MAXIMOJE ? JAZZAKI DARBUOTOJAI? KAM? PONIA AUGAITIENĖ DRĮSO SUABEJOTI NĖ VIENO PROFESORIAUS IŠVADOMIS IR TOLIAU PASIUNTĖ SENĄ ŽMOGŲ PAČIAM IEŠKOTIS KITŲ GYDYTOJŲ IR JŲ PAGALBOS SPRENDŽIANT PROBLEMĄ. MANAU LAIKAS KREIPTIS Į ATITINKAMAS INSTANCIJAS IR IŠSIAIŠKINTI , AR TIKRAI GYDYTOJA NEGALI IŠSPRĘSTI ŠIOS PROBLEMOS, NETURI NORO AR TRŪKSTA KOMPETENCIJOS!!!!

2017-10-15, 19:21 | 2

до того, как Kraujažolė была поглощена Medica Klinika, в Kraujažolė, где принимал наш семейный врач, все было очень хорошо и удобно. После поглощения, в помещение, предназначенное для одной клиники, впихнули две. Раздевалка находится в том же помещении, что и регистратура, что создает неудобство пациентам, место для ожидания у кабинетов было рассчитано на гораздо меньшее количество людей (коридоры узкие, сидячих мест мало). Из-за неразберихи в работе клиники, врачи не успевают принимать пациентов. Прийдя на прием согласно талона, запросто можно простоять (сесть некуда) более 2 часов. Врач нервничает, торопится, качество осмотра ухудшается (это претензии не к врачу, а к организации работы клиники).

;