Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

91.7% Complete
4.6

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

25.8% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.5% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

75% Complete
3.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

62.8% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

38% Complete
1.9

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.3% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

87.5% Complete
4.4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

100% Complete
5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

58.7% Complete
2.9

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.5% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

100% Complete
5

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2023-02-24, 16:29 | 1

Šeimos gydytojai puikūs, bet patekti pas juos pastaruoju metu tapo ypač didelė problema. Registracijos laikus siūlo po mėnesio, nors dėl atsinaujinančios lėtinės ligos pagalbos reikia dabar, kad galbūt pavyktų užkirsti kelią rimtam paūmėjimui. Kaip pasakė registratūroje, jei būklė būtų ūmi, tai priregistruotų greičiau. O jei būklė šiuo metu dar nelabai ūmi, tai turbūt galima nieko nedaryti ir palaukti, kol taps ūmi :) O kaip tai dera su Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymu, kur nurodoma, kad pirminės ambulatorinės sveikatos priežiūros paslaugą būtina suteikti ne vėliau kaip per 7 kalendorines dienas?

2021-12-02, 18:44 | 2

Su gydytoja susisiekti, kaip iki prezidentės - neįmanoma. Savaitę laiko bandyta susisiekti, tačiau nei klinika nesugebėjo sujungti su gydytoja nei su pačia gydytoja susisiekti, net kreipiantis į atsakingus Medica klinikos asmenis. Per savaitę laiko nepavyko nei siuntimo gauti, nei su gydytoja susisiekti. Su šeimos daktaru susisiekti pasiūltė tik po trijų savaičių, konsultaciniu būdu, budint prie telefono ragelio, kol paskambins gydytoja.
Savo nesąmoninga sistemą vadovybė pateisina, kaip dėl Covido užimtumo situacijos, o kitų ligų ar konsultuotis su gydytojais nėra reikalo turbūt, nes apart Covido kitų ligų nebėra ir siuntimo ,,šiaip sau" nerašo, administracija pasiūlė vykti ne su siuntimu, o ,,turėsite eiti už pinigus" ir padėjo ragelį. O šioje klinikoje seselės turbūt nedirba, nes nebuvo nė užsiminta apie jas, nei nukreipta.
REZIUME: su pacientu nesusiekta, siuntimas neišrašytas, o administracija pasiūlė už pinigus vykti.
P.s.: vadovybės kontaktų nėra nei klinikoje, nei klinikos svetainėje.