Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

91.1% Complete
4.6

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

77% Complete
3.9

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

54.2% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

89.1% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

47.3% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

78.6% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

71.3% Complete
3.6

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

56.9% Complete
2.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

71.6% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

76.8% Complete
3.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

65.2% Complete
3.3

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.5% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

71.4% Complete
3.6

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

33.8% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Inmedica klinika"
Pacientų atsiliepimai
2023-12-04, 09:01 | 1

Esu nusivylusi gyd. Raimonda Lanauskiene! Kiek teko lankytis, visada reikia ilgiausiai laukti eilėje: užregistruota buvau 18val, priėjau 20val - nei tyrimų jokių pasidaryti negalėjau, nei nieko - teko ateiti kitą dieną. Kitą kartą atėjau su temperatūra ir pykinimu, eilėje taip pat teko laukti daugiau nei valandą. Gydytoja nesugebėjo išrašyti biuletenio, nors buvo nurodžiusi, kad biuletenis išrašytas 5 dienoms. Sakė, kad strigo sistema ir pasistengs išrašyti biuletenį atgaline data. Leidimas iš Sodros buvo gautas lapkričio 29 d., tačiau gruodžio 4d. rytą biuletenio dar nėra, o gydytoja šiandien dar ir nedirba - tai realiai daryk ką nori - atostogas rašykis toms dienoms ar pravaikštas gali pildyti darbdavys, niekam neįdomu.

2022-05-16, 11:16 | 9

Bandysiu ieškoti gydymo įstaigos.
Gali ir numirti bieškant pagalbos šioje klinikoje.
Prisiskambinti neįmanoma,eilės ilgiausios.
Atsitikus nelaimei,neprisiskambinsite.
Nerekomenduoju.

2021-03-01, 12:27 | 1

Gydytojai ir personalas geri. Bet užsiregistruoti į medika clinika kažkoks košmaras. Visą diena būdama su temperatūra skambinau ir vis atsakydavo ...jūsų skambutis užregistruotas.. perskambins... taip ir nesulaukiau. Negi negali savo miesto žmonės skambintis tiesiogiai į savo miesto klinika. Ar būtinai reikia per centrinę. Jau svarstau keisti gyd. įstaigą vien dėl sudėtingos registracijos.

2020-02-28, 07:14 | 1

Labai gaila kad neįmanoma užsiregistruoti pas ginekologę. Per 10 min nuo talonų atsiradimo neliko nei vieno talono, vėl laukti mėnesio galo kol atsiras keli talonai ir tikriausiai vistiek nespesim jų gauti..
Tai ka daryti jei reikia tirtis reguliariai dėl bėdų(ne nėštumo),nesinori eiti mokamai tik dėl ehoskopo .

2019-05-18, 11:17 | 9

Neduok dieve pakliūti pas gydytoją Krikščiūnienę ,Medic Klinikoje Šiauliuose
Į savo darbo vietą VISADA ateina 15 min
pavėlavusi.Pasipūtusi,negali nieko paklausti,net nepamatuoja kraujo spaudimo.
Su pažįstamais čiulba jau kolidoriuje iš tolo
Nuomonė baisi ir gydymas jei tokiu galima pavadinti baisus.
Ų

2017-09-26, 13:47 | IP: *.*.*.*

Labai nuvyle, registraturos darbas labai prastas, laukimo eiles pailgejo, tyrimu reikia eiti i kitas istaigas, grizau i savo senaja poliklinika.

2017-07-27, 14:51 | 1

Pirma patirtis: susirgau išvykęs į komandiruotę Vilniuje. Kolega parvežė į Šiaulius ir nuvežė tiesiai į MediCA klinika Šiauliuose, kad gydytojas apžiūrėtų. Jau buvo po 17 val šeimos gydytojų nebuvo ir niekas nebesuteikė jokios pagalbos. Bet labiausiai nustebino registratūroje bendravimas. Manęs buvo paklausta kiek turiu temperatūros. Buvo atsakyta, kad nežinau, nes susirgau darbe ir neturėjau priemonių pasimatuoti temperatūros, pasakiau, kad jaučiuosi blogai ir įtariu, kad gali būti angina. Registratūroje net nebuvo pasiūlyta prisėsti ir pasimatuoti temperatūros. Ir buvo puiki replika, iš kur aš žinau, kad sergu jei nežinau kiek man temperatūros. Teko tuomet vykti į Respublikinę Šiaulių ligonine, kad suteiktų pagalba. Buvo nustatyta 39.3 laipsnio temperatūra padaryti tyrimai ir išvada angina. Po to pasakyta apsilankyti pas šeimos gydytoja.
Antra patirtis: užregistravau pas šeimos gydytoja pasakė atvykti 15 val. registratūroje buvo pasakyta, kad gydytojas pakvies dabar laukite. Pralaukiau iki 17 val. gydytojas į kabinetą taip ir nepakvietė. Kvietė anksčiau, net tuos žmonės kurie atvyko vėliau. Registratūroje pasakiau atšaukite vizita aš nebegaliu laukti ilgiau, nes pralaukiau dvi valandas ir jau turiu pasiimti vaiką iš darželio. Tai registratūroje man buvo pasakyta, tai kodėl nieko nesakėte. Eilių kontorle aš neužsiimu jei nusitate vidines tvarkas tai jomis ir vadovaukites, o ne aišku kuo.
Išvada nusivylęs