Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

94.4% Complete
4.7

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

90.6% Complete
4.5

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.1% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

97.5% Complete
4.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

42.2% Complete
2.1

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

86.1% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

81.3% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

61.3% Complete
3.1

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.5% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

84.4% Complete
4.2

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

75.2% Complete
3.8

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

82.3% Complete
4.1

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

40.4% Complete
2

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-02-28, 09:14 | 1

Labai gaila kad neįmanoma užsiregistruoti pas ginekologę. Per 10 min nuo talonų atsiradimo neliko nei vieno talono, vėl laukti mėnesio galo kol atsiras keli talonai ir tikriausiai vistiek nespesim jų gauti..
Tai ka daryti jei reikia tirtis reguliariai dėl bėdų(ne nėštumo),nesinori eiti mokamai tik dėl ehoskopo .

2019-05-18, 14:17 | 7

Neduok dieve pakliūti pas gydytoją Krikščiūnienę ,Medic Klinikoje Šiauliuose
Į savo darbo vietą VISADA ateina 15 min
pavėlavusi.Pasipūtusi,negali nieko paklausti,net nepamatuoja kraujo spaudimo.
Su pažįstamais čiulba jau kolidoriuje iš tolo
Nuomonė baisi ir gydymas jei tokiu galima pavadinti baisus.
Ų

2017-09-26, 16:47 | IP: *.*.*.*

Labai nuvyle, registraturos darbas labai prastas, laukimo eiles pailgejo, tyrimu reikia eiti i kitas istaigas, grizau i savo senaja poliklinika.

2017-07-27, 17:51 | 1

Pirma patirtis: susirgau išvykęs į komandiruotę Vilniuje. Kolega parvežė į Šiaulius ir nuvežė tiesiai į MediCA klinika Šiauliuose, kad gydytojas apžiūrėtų. Jau buvo po 17 val šeimos gydytojų nebuvo ir niekas nebesuteikė jokios pagalbos. Bet labiausiai nustebino registratūroje bendravimas. Manęs buvo paklausta kiek turiu temperatūros. Buvo atsakyta, kad nežinau, nes susirgau darbe ir neturėjau priemonių pasimatuoti temperatūros, pasakiau, kad jaučiuosi blogai ir įtariu, kad gali būti angina. Registratūroje net nebuvo pasiūlyta prisėsti ir pasimatuoti temperatūros. Ir buvo puiki replika, iš kur aš žinau, kad sergu jei nežinau kiek man temperatūros. Teko tuomet vykti į Respublikinę Šiaulių ligonine, kad suteiktų pagalba. Buvo nustatyta 39.3 laipsnio temperatūra padaryti tyrimai ir išvada angina. Po to pasakyta apsilankyti pas šeimos gydytoja.
Antra patirtis: užregistravau pas šeimos gydytoja pasakė atvykti 15 val. registratūroje buvo pasakyta, kad gydytojas pakvies dabar laukite. Pralaukiau iki 17 val. gydytojas į kabinetą taip ir nepakvietė. Kvietė anksčiau, net tuos žmonės kurie atvyko vėliau. Registratūroje pasakiau atšaukite vizita aš nebegaliu laukti ilgiau, nes pralaukiau dvi valandas ir jau turiu pasiimti vaiką iš darželio. Tai registratūroje man buvo pasakyta, tai kodėl nieko nesakėte. Eilių kontorle aš neužsiimu jei nusitate vidines tvarkas tai jomis ir vadovaukites, o ne aišku kuo.
Išvada nusivylęs

;