Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

62.6% Complete
3.1

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

29.1% Complete
1.5

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

53.3% Complete
2.7

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

35% Complete
1.8

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

78.1% Complete
3.9

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

34.8% Complete
1.7

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

81.3% Complete
4.1

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

93.8% Complete
4.7

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

40.9% Complete
2

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

46.7% Complete
2.3

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

56.4% Complete
2.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

34.8% Complete
1.7

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

17.5% Complete
0.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.1% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

38% Complete
1.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2021-02-11, 15:42 | 1

Mano visa seima ir draugai niekada nerekomenduos sios klinikos niekam. Gydytojos ir seseles visada nesiklauso ir yra nemandagios. Odontologai dirba neatsakingai ir privaciu kliniku kainomis. Vienas odontlogas sugadina danti nepataisomai,o tada siuncia pas kita.Juk kitam reikia irgi uzsidirbti.O tai gaunasi jau didele suma. Visus nepageidaujamus irasus istrina-atsiliepimus. Zmones reaguokite ir rasykite i GOOGLE paskyra tenai jie nieko negali padaryti ir istrinti.

2021-01-11, 06:28 | 1

Be galo stipriai nusivyliau šeimos gydytojos Zitos Streikuvienės kompetencija ir Panevėžio MediCA klinikos klientų aptarnavimo kokybe.
Pirmas vizitas buvo malonus ir atrodė, kad gydytojai mano sveikata rūpi. Deja, bet antrasis pokalbis su ja buvo kardinaliai priešingas. Pirmo vizito metu man buvo pasakyta, kad paskambinčiau, kai prireiks naujo recepto. Taip ir padariau. Į registratūrą paskambinau ir paprašiau sujungti su Zita Streikuviene kelioms minutėms, kad paaiškinčiau situaciją ir paprašyčiau išduoti man receptą likus 2 savaitėms iki seno recepto pabaigos dėl nenumatytų asmeninių priežasčių (jas gydytojai paaiškinau). Prieš tai susisiekiau su Valstybine Ligonių Kasa, kur gavau patvirtinimą, kad gydytojas turi teisę išduoti receptinius kompensuojamus vaistus likus 2 savaitėms (arba mažiau) iki receptinio vaisto pabaigos.
Paskambinus į kliniką, administratorė buvo be galo nemandagi, išbarė ir pareiškė, kad dėl tokių kaip aš jie visuomet vėluoja ir nieko nepaaiškinusi dingo. Aš nusprendžiau palaukti kelias minutes ir nepadėti ragelio ir tuomet atsiliepė pati gydytoja. Gydytoja buvo be galo atžagari, grubi ir visiškai nesileido į kalbas, kartodama tą pačią frazę “tik po mėnesio” apie 10 kartų, net neleisdama man įsiterpti. Ji kalbėjo su manimi taip, lyg aš būčiau pamazgų krūva. Tuomet ir pamačiau tikrąjį jos veidą ir supratau, kad gydytojos vardo ji visiškai neverta. Toks elgesys yra visiškai nepriimtinas nė vienoje profesijoje, ypač dirbant su žmonėmis. Tačiau, panašu, kad klinika tai toleruoja, o pacientai kažkodėl tyli.
Aš negrįšiu nei į šią kliniką, nei pas šią gydytoją, tačiau jaučiu pilietinę atsakomybę pasidalinti šia nemalonia patirtimi, kad kitiems to netektų patirti.
Beje, mano pirmo vizito metu administratorės garsiai diskutavo vieno iš jų esamo paciento bylą bei jo ligas. Deja, bet paciento vardo neįsiminiau, kitu atveju klinika ir Sveikatos Apsaugos Ministerijos Etikos Komitetas jau seniai būtų gavę skundą dėl paciento konfidencialumo pažeidimo. Visa tai tik parodo, kad Panevėžio MediCA klinikos padalinys yra supuvęs nuo pagrindų, o jame lankosi tie, kurie arba neturi kitos išeities, arba nėra patyrę aukštos kokybės aptarnavimo gydymo įstaigose.

2019-05-08, 12:36 | 39

Švaru, tvarkinga. Visada atsako į klausimus registratūroje. Gydytoja ginekologė Ž.P. nuoširdžiai bendrauja, pataria. Minusas-prie durų reikia palaukti nuo 30 min. iki valandos. Yra kainynas registratūroje, galima pasitikslinti kainas. Yra tualetas. Yra spinta pasikabinti rūbams. Rekomenduoju.

2017-12-17, 16:53 | 1

Negaliu nieko gero pasakyti apie šią įstaigą! Seselių bendravimas tragiškas vaiko su temperatūra nepriima. Pasakymas kad lauksit ilgai ir nuobodžiai tai iš vis šokiravo! Gydytoja iš vis nenustate diagnozes ! Nematyti kad vaikui yra puliuojanti angina manau tokie gydytojai neturėtų dirbti gydytojo darbo. Apie komfortą net nekalbu nėra nei kur atsisėsti nei kuo kvėpuoti. Labai nusivylusi šia įstaiga ir tikiuosi kad užsidarys ši klinika nes ji neatlieka savo funkcijų!