Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

54.5% Complete
2.7

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

20.6% Complete
1

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

46.3% Complete
2.3

Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

33.8% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

62.8% Complete
3.1

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

45.4% Complete
2.3

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

55.4% Complete
2.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

45.4% Complete
2.3

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50.3% Complete
2.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

35.6% Complete
1.8

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

40.6% Complete
2

Bendravimas nėra malonus arba klausimai atsakomi tik iš dalies

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

40.6% Complete
2

Pareigas atliko prastai

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

35.6% Complete
1.8

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

15.8% Complete
0.8

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2024-01-02, 19:17 | 5

Ne pirmą kartą paskambinus į registratūrą niekas neatsiliepia, o perskambinama tik kitą dieną.

2022-03-04, 20:31 | 3

Esu labai nusivylusi šita klinika. Priskambint labai sudėtinga, jei paprašai kad sujungtų su kabinetu, gydytoja nekelia. Turim 3 mėnesių kūdikį. Pirmadienį 27 kartus skambinom niekas nekalbejo su mum. Antradienį 18 kartu taip pat nieko. Trečiadienį 13 kartu - nieko. Bet kaip nuėjau i klinika tai po pietų paskambino gydytoja.
Gyd.Gelčienė neduoda savo asmeninio tel.nr. Su suaugusiais elkitės kaip tik norit, bet būkit malonūs gydytojai prižiūrėkit bent kūdikius.

2022-02-04, 15:09 | 1

Labai prastai dirba registratūroje mergina, realiai gali skambinti kiek nori, bet niekas nepakels telefono:) O kai buvau nuėjusi į polikliniką, tai akivaizdžiai neturėjo ką veikti, vaikštinėjo sau visur ir į tualeta labai dažnai "nori" , būna girdėti kaip telefonas skamba, o ji kažkur vaikštinėja ir neatsiliepia. Tai kaip susisiekti stipriai sergant ar dėl tyrimų atsakymų su gyd. įstaiga? Būna užregistruoja skambutį, bet niekada niekas neperskambina.