Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3386

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

55.4% Complete
2.8

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

13.3% Complete
0.7

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

55.4% Complete
2.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.4% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

60.4% Complete
3

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

44.3% Complete
2.2

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50.5% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

44.3% Complete
2.2

Įranga pasenusi arba veikia netiksliai, dažnai reikiamos įrangos neturi

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50.4% Complete
2.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

44.3% Complete
2.2

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

50.5% Complete
2.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

50.5% Complete
2.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.8% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

19.5% Complete
1

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

1% Complete
0.1

Šioje įstaigoje nebuvo Wifi interneto

Pacientų atsiliepimai
2022-03-04, 20:31 | 3

Esu labai nusivylusi šita klinika. Priskambint labai sudėtinga, jei paprašai kad sujungtų su kabinetu, gydytoja nekelia. Turim 3 mėnesių kūdikį. Pirmadienį 27 kartus skambinom niekas nekalbejo su mum. Antradienį 18 kartu taip pat nieko. Trečiadienį 13 kartu - nieko. Bet kaip nuėjau i klinika tai po pietų paskambino gydytoja.
Gyd.Gelčienė neduoda savo asmeninio tel.nr. Su suaugusiais elkitės kaip tik norit, bet būkit malonūs gydytojai prižiūrėkit bent kūdikius.

2022-02-04, 15:09 | 1

Labai prastai dirba registratūroje mergina, realiai gali skambinti kiek nori, bet niekas nepakels telefono:) O kai buvau nuėjusi į polikliniką, tai akivaizdžiai neturėjo ką veikti, vaikštinėjo sau visur ir į tualeta labai dažnai "nori" , būna girdėti kaip telefonas skamba, o ji kažkur vaikštinėja ir neatsiliepia. Tai kaip susisiekti stipriai sergant ar dėl tyrimų atsakymų su gyd. įstaiga? Būna užregistruoja skambutį, bet niekada niekas neperskambina.