Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1930

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

65.5% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.4% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80.9% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.4% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.5% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.2% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

86.2% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.9% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.6% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.1% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

82.1% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.4% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59.9% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

61.4% Complete
3.1

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-12-26, 11:06 | 5

Personalas malonus, profesionalus ir atidus

2023-07-21, 18:30 | 821

Didelis AČIŪ šeimos gydytojai Dainai Vidmantei už rūpestį ir profesionalumą. PAGARBA

2023-02-23, 18:14 | 3

GYD.Daina Vidmantė,Gydytoja iš didžiosios raidės.Kiekvienu pacientu rūpinasi kaip savo artimu.Profesionali,sąžininga,rūpestinga ir labai maloni gydytoja, kuria mes pasitikim ir
labai džiaugiamės kad esame šios Gydytojos pacientai.Ne kartą yra padėjus,išgydžiusi,konsultavusi ir yra pasiekiama bet kuriuo metu.Manau,kad tai ir yra Gydytoja iš pašaukimo!

2020-10-26, 14:46 | 1

Nuoširdžiausi dėkoju Dievui ir savo srities aukštos kvalifikacijos specialistei
m.d. Gyd. BRIGITAI BūDIENEI.
Nuoširdžiai dėkoju už anūkės greita diagnozės nustatymą ir operaciją.
Mielosios ,,MAMYTĖS,, jei nesusitvarkote su savo nuosavu vaiku, tai nereiškia, kad gydytojai yra AUKLĖS.
GYDYTOJAI atlieka savo darbo pareiga, o JŪSŲ VAIKUČIO NURAMINIMĄ, auklėjimą
SĖKMĖS MIELOJI GYDYTOJA,O Į SKUNDUS NEKREIPKITE DĖMESIO. Tos ,,Mamytės VARGŠĖS ,, NUSKRIAUSTOS ARTIMŲJŲ MEILĖS.

2019-02-13, 09:43 | 3

Administracijai truksta mandagumo ir nuosirdumo, gal atlyginimo aukstesnio..? Daktarai atrodo kompetentingi, taciau nelabai gilinasi i tavo problemas/ ligas.. jei paprasai siuntimo pats tai paraso, bet kazkur siusti tirti netryksta entuziasmu.