Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1930

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

67.8% Complete
3.4

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

58.6% Complete
2.9

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

86.1% Complete
4.3

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

52.9% Complete
2.6

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

83.3% Complete
4.2

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

64.1% Complete
3.2

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

88.9% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.4% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

64.1% Complete
3.2

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

72.3% Complete
3.6

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

77.7% Complete
3.9

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

57.6% Complete
2.9

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.7% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

34% Complete
1.7

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2020-10-26, 14:46 | 1

Nuoširdžiausi dėkoju Dievui ir savo srities aukštos kvalifikacijos specialistei
m.d. Gyd. BRIGITAI BūDIENEI.
Nuoširdžiai dėkoju už anūkės greita diagnozės nustatymą ir operaciją.
Mielosios ,,MAMYTĖS,, jei nesusitvarkote su savo nuosavu vaiku, tai nereiškia, kad gydytojai yra AUKLĖS.
GYDYTOJAI atlieka savo darbo pareiga, o JŪSŲ VAIKUČIO NURAMINIMĄ, auklėjimą
SĖKMĖS MIELOJI GYDYTOJA,O Į SKUNDUS NEKREIPKITE DĖMESIO. Tos ,,Mamytės VARGŠĖS ,, NUSKRIAUSTOS ARTIMŲJŲ MEILĖS.

2019-02-13, 14:32 | 2

Užsiregistravau internetu pas Odontologę 2019-02-07 dieną. Vizitas buvo suplanuotas 2019-02-13 d. 17 h. Registracijos patvirtinimo negavau, todėl 13d. 16 h. paskambinau į Lašo kliniką.
Man buvo pasakyta,kad aš pati atšaukiau apsilankymą. Kadangi aš pati apsilankymo neatšaukiau, prašiau išsiaiškinti kaip tai įvyko ir suorganizuoti man apsilankymą pas odontologą šiai dienai.
Gavau nemalonų atsakymą, kad tai yra ne kalbančios telefonu merginos darbas ir kad aš pati turiu skambintis odontologei ir derintis kitą apsilankymą. Labai buvo nemalonus situacijos sprendimo būdas, mergina neatsiprašė už nesklandumus ir nesirūpino paciento gerove. To pasekoje nusprendžiau Lašo klinikoje nesilankyti.

2019-02-13, 09:43 | 3

Administracijai truksta mandagumo ir nuosirdumo, gal atlyginimo aukstesnio..? Daktarai atrodo kompetentingi, taciau nelabai gilinasi i tavo problemas/ ligas.. jei paprasai siuntimo pats tai paraso, bet kazkur siusti tirti netryksta entuziasmu.