Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1930

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

25.5% Complete
1.3

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

66.7% Complete
3.3

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

34% Complete
1.7

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

67% Complete
3.4

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

42% Complete
2.1

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.3% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75% Complete
3.8

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

38% Complete
1.9

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75% Complete
3.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

91.7% Complete
4.6

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

75% Complete
3.8

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

25.7% Complete
1.3

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75% Complete
3.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

17.3% Complete
0.9

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2021-09-23, 20:11 | 1

Tokio žemo lygio aptarnavimo dar neteko sutikti. Dirba tokia administratorė plius sesutė viename. Visada kalba aukštom natom, jautiesi kaltas kad kažko paklausėi ar pasakėi. Bendrauti su vaikais nemoka ir negali. Patarimas visiems, neveskite priduoti kraujo nes gausit vaiko traumavimą ilgam ir išgirsite visus įmanomus grasinimus ir gazdinimus į jau ir taip išsigandusio vaiko adresą. Ateinanti dirbti odontologė puiki! Gyditoja Aleksandra taipogi. Tik deja, prisiskambinti, užsiregistruoti ir laiku pakliūti pas gyditojus, be kaip minimum MĖNESIO eilės, be šansų...