Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1875

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

90.6% Complete
4.5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

87.5% Complete
4.4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

93.8% Complete
4.7

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

97.2% Complete
4.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

66.9% Complete
3.3

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

100% Complete
5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

84.4% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

97.2% Complete
4.9

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

96.9% Complete
4.8

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

100% Complete
5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

38% Complete
1.9

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

92.9% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2024-10-18, 13:26 | 1

Net nežinau kaip įvertinti... Paskutinis pavyzdys - š.m. spalio 15d. skambinau į registratūrą pasiklausti kaip teisingai elgtis situacijoje, jeigu Covid testas man teigiamas. Nesu tas kuris mėgsta lankytis sveikatos įstaigose, jeigu ne būtinas nedarbingumas, tikrai net ir nesikreipčiau, net įvertinant blogą savijautą. Bet dirbu kontaktuodamas su žmonėmis ir tikrai nenoriu būti užkratu. Registratorė savo darbą atliko puikiai, informavo kad po pietų man paskambins gydytoja. Gydytoja paskambini vakarop, jau keli formalūs klausimai kada susirgau ir jau kaip supratau, toliau mano atsakymą nesigilino. Gydymas - rekomendacija gerti arbatas ir maždaug kvėpuoti. Nedarbingumas nuo 15 iki 17d. Tiesiog buvau šokiruotas, įdomu ar ši mergaitė (jaunas balsas, aš vardą pavardę žinoma žinau) pati įsivaizduoja kaip per tris dienas galima išsikapstyti iš Covid ir nebūti užkratu?
Kadangi visa mano šeima šioje gydymo įstaigoje ir su panašiu gydytojų požiūriu jau bendrai susiduriame ne pirmą kartą, tiesiog nusprendėme rasti įstaigą, kurioje šiek tiek rūpi pacientas, o ne tik gražūs rodikliai. Nesmagu, bet yra kaip yra...

2020-08-20, 09:46 | 1

7 10 balų sistemoj

2017-01-25, 22:54 | IP: 88.222.224.240

Gyd. A. Janaviciene puikiai atsake i visus iskilusius klausimus, atidziai vede apziura, tyrimus isaiskino tiksliai, pakomentuodama