Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2528

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

85% Complete
4.3

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

79.7% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

82.5% Complete
4.1

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

77.5% Complete
3.9

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

86.3% Complete
4.3

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

80.8% Complete
4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

84.2% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

84.8% Complete
4.2

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

77.9% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.5% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

80.3% Complete
4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

74.9% Complete
3.7

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75.6% Complete
3.8

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

64.8% Complete
3.2

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2024-08-20, 15:31 | 1

Pati klinika kaip ir viskas gerai,bet ten dirbančios registratūros darbuotojos tik kelios yra bendraujančios ,atsakančios i klausimus.Bet yra ir tokiu kurios sugeba ne tik nemandagiai kalbėti, bet ir įžeisti , išjuokti. Jos ten kaip dievai,jos nusprendžia registruos pas gydytoja ar nereikia, nurodo kokius vaistus  gerti.Šiandien paskambinus ,kad sūnui atsitiko nelaime ,koja gipse.Paskambinau ir viska paaiškinau.Ligoninėje pasakė,kad nevisus lūžius galima matyti iškarto kiti matosi,tik po kurio laiko padarius rentgeną.Todėl reikia kreiptis pas šeimos gydytoja ir nusiūs pas traumatologą. Na ir ka prasidėjo įžeidinėjimai iš tikriausiai net medicininio išsilavinimo neturinčios darbuotojos. Ko jums reikia,tai švietė nerodė dabar daktarė skirs nuotrauka ir jau matys.Niekur eiti nereikia ,mat prisigalvoju nesamoniu Ir pradėjo i telefono rageli juokis.Pasakius ačiū atvyksiu pati pas gydytoja jei negalite užregistruoti ,dar karta garsiai nusijuokė ir padėjo rageli.Kažkoks kosmosas.

2022-06-28, 14:34 | 1

Siaubinga, daugiau nei prieš mėnesį užsiregistravau pas šeimos gydytoją, atlaukiau tokią eilę ir.....:) Šiandien ryte paskambinus pasitikslinti kelintai valandai esu užsiregistravusi pasakė, jog apskritai nėra registracijos. Nuėjus į kliniką išsiaiškinti situacijos paklausė, ar man pasakė šiandien ateiti:) nesuprantu, kada dar galėjau ateiti, jei šiandienai buvau užsiregistravusi:) Paprašė prisėsti, palaukti, palaukus pasakė, jog geriau registruočiaus kitai dienai, nes gali tekti laukti iki pat gydytojos darbo pabaigos:) Manęs net nebuvo atsiprašyta:) Vienintelis geras dalykas, jog antrai registracijai neteks laukti mėnesio:) Jei registratorės nesugeba atlikti vienos iš savo pagrindinių pareigų, galbūt pats metas "paleisti" internetinę registraciją??:)

2021-06-23, 12:24 | 1

Promedica tikrai turi geru specialistu, bet pas juos pakliuti sunku, eiles labai ilgos. Pas tuos, kurie priima greiciau, darbas atmestinas ir poziuris i pacienta tragiskas. Tiek i vaika, tiek i suaugusi zmogu. Registraturos darbuotojos visiskos akiplesos ir leidzia sau bendrauti be jokios pagarbos bei pakeltu tonu. Nuosirdziai nerekomenduoju sios gydymo istaigos, tuo labiau, kad visi jos geri specialistai dirba ir kitose klinikose, kur situacija nepalyginamai geresne.

2021-03-11, 22:48 | 1

Gydausi šioje klinikoje 4 metus, esu labai patenkinta visais gydytojais bet aptarnaujančiu personalu. Smagu lankytis!

2021-02-03, 14:30 | 1

Viskas su gydytojais labai gerai, tačiau registratūros darbuotojos bendrauja šaltai, pyktai ir nemandagiai. Pirmą kartą pridaviau tam tikrus tyrimus, nežinojau nei kur eiti, nei kur padėti. Klausinėjo pyktai ko čia atėjau, kaip aš nežinau kur eiti ir pasakė, kad pati kalta, kad nesupranti. Tikrai norėtusi daugiau mandagumo, tuo labiau pirma kartą viską paaiškintu gražiai. Tiek telefonu atsiliepiant nemandagiai atsakinėja ir duoda suprasti, kad daugiau neskambinėti.

2019-11-05, 12:16 | 1

NEREKOMENDUOJU! Paskambinus į kliniką su manim kalbėjusi administratorė labai nemandagiai šnekėjo, ir nesugebėjo atsakyti į konkrečius klausimus. Paprašius užrašyti pas gydytoją, ji neišgirdusi mano žodžių liepė, jog kalbėčiau garsiau,(o kur atsiprašau ar galite kalbėti garsiau? Ar čia pasikeitė aptarnavimo standartai?) o pasakius garsiau ji man užrekė, kad aš nerėkčiau. Matyt nėra išmokusi kliento aptarnavimo taisyklių, nes paskambinusi užsiregistruoti, nebėra noro eiti į šią kliniką, dėl ten dirbančių administratorių.

2017-08-28, 17:40 | IP: 95.215.123.46

Labai gera klinika. Visiems rekomenduoju

2017-08-20, 15:50 | IP: 188.69.198.163

Moderni, siuolaikiska klinika!! tokiu tik daugiau!