Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3675

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

93.8% Complete
4.7

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

80% Complete
4

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75% Complete
3.8

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

40.6% Complete
2

Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

85% Complete
4.3

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

85% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

80.2% Complete
4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

80.2% Complete
4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

85% Complete
4.3

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

90% Complete
4.5

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

70.2% Complete
3.5

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

50.3% Complete
2.5

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2022-12-23, 00:55 | 5

Vilniaus filiale, Antakalnyje dirba nemandagi administratorė. Jų yra dvi, šviesiais plaukais su akiniais jauna moteris tikrai dirba ne taip, kaip turėtų. Buvome su 7m dukra, ji nuėjo į žaidimų namelį atsisėsti ant kėdės, pasižvalgyti. Administratorė leptelėjo “durų namelio neišneškit, didelis vaikas”. Ar turėtų klinikos administratorė taip replikuoti? Nemanau :)
Tokia administratorė tikrai sudarė nekokį įspūdį.

2021-12-24, 10:11 | 1

Labai prasta atministratoriu darbo kokybe.
Pirmadieni lankemes pas gydytoja del plauciu ligos. Sake butinai atvykti pasirodyti penktadieni, gal but reikes pakeisti vaistus, paklausyti plaucius. Kartu su gydytoja nuejome prie administratores, paskyre laika penktadieniui, atsiskaiteme.
Atvykome pries sventes penktadieni paskirtu laiku, ir mums teigia, kad mes neuzrasyti, laikas nepasikirtas, niekas musu nepriims.
Vaikas su plauciu problemomis paliktas sventems be gydymo. Kai butume tureje visa savaite laiko susirasti kita gydymo istaiga ir gydytoja.
Stai tokiu graziu svenciu mums palinkejo si klinika.

2021-11-05, 22:59 | 65

Šauni klinika, puikus personalas. Ypatingai gyd. Laima Dmukauskienė.