Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3952

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

1% Complete
0.1

Susisiekimas su šia gydymo įstaiga yra prastas

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50% Complete
2.5

Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

1% Complete
0.1

Registratūra visai neapgalvota ir nepatogi

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

1% Complete
0.1

Bendravo nemandagiai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75% Complete
3.8

Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

1% Complete
0.1

Laukiau ilgiau kaip 30 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

50% Complete
2.5

Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

Nėra įvertinimų

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

Nėra įvertinimų

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

50% Complete
2.5

Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

1% Complete
0.1

Išviso nebendrauja arba neaksako į klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

1% Complete
0.1

Neatliko savo pareigų

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

Nėra įvertinimų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

50% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?

Nėra įvertinimų

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2022-09-04, 15:19 | 1

Atvažiavus nustatytu laiku, po to kai pralaukėme prie gydytojo kabineto 30 min, pasirodė, kad prieš mus sėdintys žmonės ir laukiantys priėmimo pas gydytoją jau pusantros valandos. Administratorės paklausus, kiek dar teks laukti, ji atsakė, kad nežino "sėdėkite ir laukite". Paklausus, kada galima atvykti kitą kartą, administratorė pasiūlė atvykti kitą penktadienį. Laiko ilgiau laukti neturėjome, todėl apsisukome ir išvažiavome. Paslaugos mokamos, todėl klausimas už ką imami pinigai, jei administratorė nesugeba suderinti pacientų priėmimo laiko ir pacientai turi eilėje sėdėti ir laukti kelias valandas, nors laikas paskirtas konkretus. Po vizito susidarė nuomonė, kad dirba tik klinikos darbuotojai, o kiti neturi darbų, ir turi daug laiko sėdėti eilėje. Administratorė bendravo nemandagiai.