Nr. 3952
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su šia gydymo įstaiga yra prastas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Aplinka tik formaliai tinkama, bet praktiškai nepateisina lūkesčių
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūra visai neapgalvota ir nepatogi
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Bendravo nemandagiai
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga logiškai suskirstyta ir yra daug ženklų, bet naviguoti gana sudėtinga
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau ilgiau kaip 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos tik iš dalies arba trūksta komforto
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Nepavyko diagnozuoti problemos arba gydymas buvo neveiksmingas
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Išviso nebendrauja arba neaksako į klausimus
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Neatliko savo pareigų
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Wifi internetas
- Visi (1)
- Rekomenduoja ( 0)
- Nerekomenduoja ( 1)