Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3952

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

60.2% Complete
3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

75% Complete
3.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

75.3% Complete
3.8

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

70.2% Complete
3.5

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

90% Complete
4.5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

75.2% Complete
3.8

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

75.3% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

100% Complete
5

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

80% Complete
4

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

80.2% Complete
4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

67% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

83.3% Complete
4.2

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

75% Complete
3.8

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2024-09-11, 17:33 | 1

Puiki patirtis. Vienintelė klinika, kurioje priimtinomis kainomis radau smūginės terapijos procedūras. Gydytoja į viską labai įsigilino, labai gerai atliko.

2024-08-31, 20:49 | 1

Reikia pagalvoti ar verta atlikti procedūras "Empatijos" klinikoje. Turiu problemą su alkūnę, parinkau bangos smūgio terapiją. 6 procedūros - 180 eur. Visos procedūros taip ir nebuvo atliktos. Per du mėnesius du kartus sugedo aparatas ir pabaigoje susirgo gydytoja (gydytojai linkiu tik sveikatos) ir dėlto procedūra nebuvo atlikta. Atlikti man šią procedūrą laisvų, man tinkančių datų neatsirado, neįsigilinę į mano problemą, man buvo pasiūlyta bet kokia procedūra. Tai yra: jeigu tau skauda ranka - mes galime pagydyti koją. Už paskutinę procedūrą aš atsiėmiau pinigus. Su tokiu požiūriu tai yra ne gydymas, o pasityčiojimas bei pinigų švaistymas. Skausmai alkūnėje nemažėja, o gydymas buvo neveiksmingas.

2022-09-04, 18:19 | 1

Atvažiavus nustatytu laiku, po to kai pralaukėme prie gydytojo kabineto 30 min, pasirodė, kad prieš mus sėdintys žmonės ir laukiantys priėmimo pas gydytoją jau pusantros valandos. Administratorės paklausus, kiek dar teks laukti, ji atsakė, kad nežino "sėdėkite ir laukite". Paklausus, kada galima atvykti kitą kartą, administratorė pasiūlė atvykti kitą penktadienį. Laiko ilgiau laukti neturėjome, todėl apsisukome ir išvažiavome. Paslaugos mokamos, todėl klausimas už ką imami pinigai, jei administratorė nesugeba suderinti pacientų priėmimo laiko ir pacientai turi eilėje sėdėti ir laukti kelias valandas, nors laikas paskirtas konkretus. Po vizito susidarė nuomonė, kad dirba tik klinikos darbuotojai, o kiti neturi darbų, ir turi daug laiko sėdėti eilėje. Administratorė bendravo nemandagiai.