Nr. MPL -20645
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Priėmė iškarto sutartu laiku
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Buvo rūpestingos ir paslaugios
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina atitiko paslaugos kokybę
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Internetas veikė be priekaištų
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: