Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

93.4% Complete
4.7

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

89.7% Complete
4.5

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

91.7% Complete
4.6

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

91.7% Complete
4.6

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

93.2% Complete
4.7

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

91.7% Complete
4.6

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

88.4% Complete
4.4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

95.7% Complete
4.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

88.4% Complete
4.4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

90.9% Complete
4.5

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

93.4% Complete
4.7

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.9% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

89.7% Complete
4.5

Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas

Kaip vertinate paslaugų kainas?

98.3% Complete
4.9

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

93.3% Complete
4.7

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2024-05-10, 12:32 | 1

Labai gaila, bet teko nusivilti šia įstaiga ir ten dirbančiais gydytoju ir slaugytoja. Sunku patekti pas gydytoją, nes slaugytoja sprendžia ar tau reikalingas vizitas. Sprendžia kokius tyrimus atlikti, be gydytojo paskyrimo. Paskambinau, atsiliepė slaugytoja, paprašiau pasikalbėti su gydytoju, nes esu po sudėtingos kaklo slankstelių operacijos ir blogai jaučiuosi. Slaugytoja atsakė, kad su gydytoju nėra reikalo kalbėtis, ji žinanti nuo ko pradėti ir ji paskyrė crb kraujo tyrimą kitai dienai. Po tokios operacijos bet kokia infekcija yra labai pavojinga, tuo labiau,kad išsakiau nusiskundimus. Esu diabetikė, cukrai 15-20, pulsas virš 100. Į tai net nebuvo sureaguota! Slaugytoja peržengia savo kompetencijų ribas, bendrauja šaltai ir į klausimus atsako pakeltų tonu. Atvykus sekančią dieną atlikti kraujo tyrimo,išsakiau savo nepasitenkimą skaugytojai, ji pasiūlė susirasti kitą gydymo įstaigą ir įžūliai nusijuokė. Nuėjau į gydytojo kabinetą, išsakiau savo nusiskundimus ir sveikatos reikalais bei išsakiau nusiskundimus slaugytoja. Į tai buvo nesureaguota, pasake gydytojas kad šiandien penktadienis ir nelabai nori klausytis. Atliko apklausą, pasiuntė rentgeno tyrimui, o visus kitus nusiskundimus, kaip labai aukštus gliukozės svyravimus ir padidėjusį pulsą, nereagavo. Kraujo spaudimo net nematavo! Į slaugytojos pasiūlymą persirasyti į kitą gydymo įstaigą taip pat nereagavo. Padėkojau už atliktą darbą. Atsiprašymo ar kitokios reakcijos nesulaukiau. Esu labai nusivylusi ir šoke dėl šitokio požiūrio į pacientą. Kreipsiuos į aukštesnes instancijas. Nerekomenduoju šitos ambulatorijos!