Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2797

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

100% Complete
5

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

67% Complete
3.4

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

83.3% Complete
4.2

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

91.7% Complete
4.6

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

83.3% Complete
4.2

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

75% Complete
3.8

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

83.3% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

83.3% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

100% Complete
5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.5% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

91.7% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2023-02-27, 12:52 | 1

Nerekomenduoju - viskas gerai, kol nėra problemų. Kelis kartus kreipiausi dėl skubios pagalbos - visus kartus gavau atsakymą "nėra vietų". Tai kam tokia klinika??? Tik eilinei profilaktinei patikrai po mėnesio? O kaip tais atvejais, kai reikia skubios pagalbos?
Paskutiniai 2 pvz.: penktadienį paskambinus, kad krečia šaltis, laužo kaulus, aukšta temperatūra ir pan., atsakymas - per mažai dar sergat, kreipkitės pirmadienį. O jei pvz. gripas, kurį sako būtina pradėt gydyti ne vėliau kaip 2 paras po simptomų atsiradimo? O skarlatina? Taip pat gali palaukti, kol savaitgalis praeis? (vaikai ką tik sirgo skarlatina, registratūros darbuotoja apie tai informuota).
Kitas atvejis - pirmadienį paskambinus, kad 2 savaitės po pūlinės anginos vėl labai stipriai skauda gerklę ir aukšta temperatūra nuo šeštadienio, atsakymas - ateikit trečiadienį.
Ar tikrai nesvarbu nustatyti ligą dar jos pradžioje? Ar pvz. atsikartojanti pūlinė angina (simptomai identiški) neturi kuo greičiau būti gydoma antibiotikais? Galima laukti 5 dienas iki pirminio vizito pas gydytoją??

Labai stipriai abejoju šios klinikos darbuotojų (ypač registratūros) kompetencija ir tai buvo paskutinis skambutis jiems - net valstybinėje poliklinikoje geresnis požiūris ir greitesnis aptarnavimas extra atvejais. Nesvarbu kaina, svarbu požiūris, o Inmedica Lazdynuose verti blogiausio įvertinimo.