Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2797

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

100% Complete
5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

Nėra įvertinimų

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

50.5% Complete
2.5

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

75% Complete
3.8

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

87.5% Complete
4.4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

75% Complete
3.8

Patalpos pritaikytos daugumai poreikių

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

50% Complete
2.5

Dažnai siunčia į kitą įstaigą

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75% Complete
3.8

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

75% Complete
3.8

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

100% Complete
5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

1% Complete
0.1

Tokių paslaugų išviso nėra

Kaip vertinate paslaugų kainas?

87.5% Complete
4.4

Nereikėjo mokėti

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

Nėra įvertinimų
Pacientų atsiliepimai
2023-02-27, 10:52 | 1

Nerekomenduoju - viskas gerai, kol nėra problemų. Kelis kartus kreipiausi dėl skubios pagalbos - visus kartus gavau atsakymą "nėra vietų". Tai kam tokia klinika??? Tik eilinei profilaktinei patikrai po mėnesio? O kaip tais atvejais, kai reikia skubios pagalbos?
Paskutiniai 2 pvz.: penktadienį paskambinus, kad krečia šaltis, laužo kaulus, aukšta temperatūra ir pan., atsakymas - per mažai dar sergat, kreipkitės pirmadienį. O jei pvz. gripas, kurį sako būtina pradėt gydyti ne vėliau kaip 2 paras po simptomų atsiradimo? O skarlatina? Taip pat gali palaukti, kol savaitgalis praeis? (vaikai ką tik sirgo skarlatina, registratūros darbuotoja apie tai informuota).
Kitas atvejis - pirmadienį paskambinus, kad 2 savaitės po pūlinės anginos vėl labai stipriai skauda gerklę ir aukšta temperatūra nuo šeštadienio, atsakymas - ateikit trečiadienį.
Ar tikrai nesvarbu nustatyti ligą dar jos pradžioje? Ar pvz. atsikartojanti pūlinė angina (simptomai identiški) neturi kuo greičiau būti gydoma antibiotikais? Galima laukti 5 dienas iki pirminio vizito pas gydytoją??

Labai stipriai abejoju šios klinikos darbuotojų (ypač registratūros) kompetencija ir tai buvo paskutinis skambutis jiems - net valstybinėje poliklinikoje geresnis požiūris ir greitesnis aptarnavimas extra atvejais. Nesvarbu kaina, svarbu požiūris, o Inmedica Lazdynuose verti blogiausio įvertinimo.