Nr. 745
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūros patogumas nepateisimo lūkesčių
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Kilo sunkumų registruojantis, aptarnavimo kokybė nepatenkinama
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Laukiau nuo 15 min iki 30 min
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos pritaikytos daugumai poreikių
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Pareigas atliko prastai
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: