Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3011

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

84.4% Complete
4.2

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

65.2% Complete
3.3

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

81.3% Complete
4.1

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

66.9% Complete
3.3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

96.9% Complete
4.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.6% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90.6% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

100% Complete
5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

78.7% Complete
3.9

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

75.2% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

84.4% Complete
4.2

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

87.6% Complete
4.4

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

69% Complete
3.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

47.8% Complete
2.4

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

100% Complete
5

Internetas veikė be priekaištų

Gydytojai, kurie dirba "Affidea Lietuva"
Pacientų atsiliepimai
2023-06-16, 22:50 | 9

Apsilankius Alytaus AFFIDĖJOJ likau šokiruota. Lankiausi pas odos gydytoją. Kadangi turiu daug apgamų kartą į metus pasitikrinu. Susimokėjus ~70e likau šokiruota. Atėjau pas gyd. Sakau noriu pasitikrinti apgamus, kadangi daug turiu. O man gydytoja sako. Nu tai parodyk kokie tau ramybės neduoda, o apžiūrėti daugumos net nekėtino. Pasižiūrėjo 3 apgamus. Sako viskas gerai. Tuo patikra už ~70e ir baigėsi užtrukau lygiai 3min. Likau šokiruota. Ateini konsultacijai susimoki pinigus ir negauni konsultacijos jokios. Nes kaip supratau gydytoja nebuvo nusiteikusi apžiūrinėti nieko. Tai taip ir nesupratau už ką susimokėjau ~70e. Nerekomenduoju ten niekam eiti ir mesti į balą pinigus.

2022-12-31, 08:49 | 1

NEREKOMENDUOJU JOKIAIS BŪDAIS.

Vakar (gruodžio 30 d.) lankiausi AFFIDEA EXPRESS CARE Vilniuje prireikus skubios pagalbos-atėjau su ausies skausmu ir "užkritimu".

Gydytojas patvirtino, kad ausyje susidaręs sieros kamštis ir nusiuntė pas slaugytoją jo išplauti. Slaugytoja plaudama sakė "aš čia nemoku", o gydytojas po procedūros patvirtino, kad kamščio nebėra ir galiu keliauti namo.

Kadangi jausmas ausyje nė trupučio nepasikeitė, apie tai informavau gydytoją, o jis atsakė, kad tai yra visiškai normalu, išrašė kažkokių lašiukų tam atvejui, jei ausį skaudėtų ir toliau.

O ausį skaudėjo, tad vakare apsilankiau pas šeimos gydytoją. Gydytoja po apžiūros pasakė, kad nieko Affidea klinikoje niekas man iš ausies neišplovė, o kamštis - didelis ir akivaizdžiai matomas, tai nežinau, kur ten žiūrėjo gydytojas, jei jam pasirodė, kad viskas su ausimi jau gerai.

Kitai slaugytojai išplovus ausį savo akimis mačiau, kokio dydžio sieros kamštis iškrito, o jausmas ausyje akivaizdžiai pasikeitė.

Tad ačiū Affidea už nieką ir už tą nieką sau pasiimtą nemažą (109 eur) pinigų sumą.

Nesupraskite manęs klaidingai - džiaugiuosi, kad yra vietų, į kurias galima kreiptis ištikus skubiai problemai ir visai neprieštarauju už tai mokėti daug didesnes, nei šiaip įprasta, sumas. Tačiau už tą kainą tikiuosi ir gauti paslaugą, kurios atėjau.

Apmaudu, tačiau Affidea klinikoje tiesiog susimokėjau pinigus, tačiau paslaugos negavau, o gydytojas mane apgavo. Apmaudu.

2022-03-07, 23:30 | 2

Registratūroje vis papuolu ant visiškų akiplėšų - niekam nerekomenduočiau. Techninis personalas mandagus, įstaiga tvarkinga. Labai keista, kad nors ši kontora ir turi licenciją aptarnauti TLK kompensuojamus pacientus, nusprendžia iš jų nuplėšti papildomų pinigų: niekur savo atmintinėse nerašo, kad tyrimams netinka tam tikri drabužiai(pvz marškiniai) ir reikalauja iš jų pirkti vienkartinius; arba už beveik 20eur pasiūlo įrašyti tyrimo medžiagą į USB, nes siuntime gydytojas pamiršo įrašyti magiškus žodžius "prašau įrašyti į skaitmeninę laikmeną". Recepcijoje tiesiog šaiposi "mes įkelsim į e-sveikatą", nors puikiai žino, kad nuo 2021 pradžios ta funkcija neveikia. Laikas nuo laiko papuolu čia, ir vis ant grėblio. Beje, panašu, kad jie ignoruoja BDAR ir saugo visus tyrimus, nors pildydamas anketą visada tai draudžiu daryti. Užklausiu VDAI. Venkite kiek galima šio klinikų tinklo

2021-06-08, 19:18 | 2

Pasirinkome būtent šitą kliniką, nes ten yra MRT, bet joje dirbantis ortopedas-traumatologas apsilankimo metu pasakė, kad kažkodėl negali vyro nusiųsti MRT tyrimui šioje klinikoje, registruokitės kitur. Nerekomenduoju, praradome laiką ir pinigus.