Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 207

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

87.5% Complete
4.4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

75% Complete
3.8

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80.1% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

79.5% Complete
4

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

100% Complete
5

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

50.3% Complete
2.5

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

80% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

68.4% Complete
3.4

Įrangos būklė gera, bet kartais nėra reikiamo aparto

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.7% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

59.5% Complete
3

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

70.9% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

94.4% Complete
4.7

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

28.4% Complete
1.4

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

40.6% Complete
2

Internetas veikė prastai

Pacientų atsiliepimai
2022-02-15, 08:54 | 1

Gyditoja išrašė vaistus kurie man netinka ir per jos klaida vos neatsiguliau į ligonine gerai, kad laiku nutraukiau vaistų gerima o nuėjus pas gyditoja konsultacijai ji man pasakė, kad nutraukti vaistų kol nepabaigiau gerti viso lapelio negalima ir nesvarbu, kad mano sveikatai tai kelia pavoju ir dar pasakė '' jei patinka vaistai gerk jei nepatinka negerk" man atrodo, kad šiai gyditojai nereikėti dirbti jai nesugeba net išrašytitinkamu vaistų.

2015-01-17, 12:54 | IP: *.*.*.*

Bekit. Bet nežinau kur..........

2014-07-31, 15:01 | IP: *.*.*.*

kad neturiu geros nuomones... anksciau buvo didesnis demesys zmogui,o dabar sedi apacioje registraturoje baltos varnos 3 ir nesioja pliotkus,girdejau pati kaip apkalbineja moteris.paskutiniu metu patyriau kelis nemalonius ivykius,pradejau susimastyti ka as ten veikiu.....

2010-10-19, 05:54 | IP: 78.58.12.232

sekmės darbe