Reitingas
Licencija

Nr. 981

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

79.6% Complete
4

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas JÅ«sų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogÅ«s laiptai)

74% Complete
3.7

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

79.1% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

RegistratÅ«ros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

86.5% Complete
4.3

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

95.8% Complete
4.8

Ä®staiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškÅ«s ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedÅ«rų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

78.6% Complete
3.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

79.8% Complete
4

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

88% Complete
4.4

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

83.7% Complete
4.2

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

92.4% Complete
4.6

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

87.1% Complete
4.4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

85.8% Complete
4.3

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiÅ«ra)

39% Complete
2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

62.2% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

93.8% Complete
4.7

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2012-03-06, 13:00 | IP: *.*.*.*

vien įejus į kliniką gavau šoką, sėdi miegančios registratūros darbuotojos,duoda lapelį,nei ką daryt su juo,nei kur eit nepasako....aplinka žiauri,vietos lb mažai,dar pasirodo ir liftą turi,kuriuo teko važiuoti,kabinietai siaubingi,sovietinių laikų aplinka,visi pokalbiai už durų girdisi taip,kad net klausytis napatogu ...gydytojo konsultacija trūko vos 5 min,iš kurių visą laiką užėmė gyd.piešimas ant lapelio,po kurio nukreipė tyrimams į kt.gyd.įstaigą,už šį malonumą teko pakloti 150 lt, išėjau taip ir nesupratusi,ko ten ėjau...įdomu,kuo jie klientus pritraukia?

2011-08-25, 14:23 | IP: 188.69.224.161

Lankiausi pas kelis specialistus, kuriuos atitinkamai pasirinkau dėl jų kvalifikacijos, tai ir likau patenkinta. Kainos didelės, kai tiek moki, galėtų bent jau tualetus žmoniškus įrengti.

2010-01-29, 21:41 | IP: 62.212.202.150

Labai patinka si istaiga! Siaip jau labai nemegstu lankytis pas gydytojus, bet cia malonu ir nebaisu kreiptis. Puikus laiko valdymas - idealu turintiems mazai laiko. Paskutini syki uztrukau 20 minuciu, iskaitant vizita pas gydytoja, kraujo tyrimo paemima ir atsiskaityma. Aciu. Neturi rentgeno aparato - ju teigimu, tai vienintelis tyrimas, kurio negali atlikti.

2009-03-20, 13:12 | IP: 78.59.207.16

nėra sutarties su Ligonių kasa

2007-03-14, 13:33 | IP: 88.223.56.213

Nedidelės eilės, norint patekti pas gydytoją ir tikslus priėmimo laikas. Patogus pasiekiamumas. Personalas ir gydytojai malonus.

;