Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Julija Gerulienė, %

Licencijos

Neturime informacijos

Gerulienė Julija dirba šioje gydymo įstaigoje
Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

85.9% Complete
4.3

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

100% Complete
5

Diagnozė buvo tiksli

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

100% Complete
5

Pilnai išgydė

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

100% Complete
5

Išsamiai atsakė į visus klausimus

Ar skyrė pakankamai laiko?

85.9% Complete
4.3

Skyrė laiko visapusiškai problemos analizei ir gydymui

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

75% Complete
3.8

Domėjosi, bet mano iniciatyva

Kaip vertinate paslaugų kainas?

79.2% Complete
4

Nereikėjo mokėti

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Pacientų atsiliepimai
2019-11-12, 16:52 | 4

Super gydytoja! Nesu sutikusi geresnės dantų gydytojos: kruopšti, profesionali, viską aiškiai paaiškina, pateikia galimas alternatyvas, rekomenduoja dėl tolimesnės priežiūros.

2018-05-25, 09:03 | 2

Nuostabi odontologė! Rūpestinga, švelni ir maloni. Esu labai nustebusi, gydytojos atsidavimu. Tvarkant dantį, gydytoja komentavo kiekvieną savo žingsnį, o po procedūros pateikė begalią patarimų apie tinkamą dantų priežiūrą ir buvo begalo maloni. Tikrai rekomenduoju šią jauną ir profesionalią odontologę!

2017-10-06, 15:46 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!

Gerulienė Julija atsakė

Gerb. Jolita,

visų pirma norėčiau pasakyti, kad apgailestauju dėl tokios situacijos, tačiau Jūs pati savo pastaboje rašote, kad patekti pas gydantį odontologą nepavyko dėl to, kad tam pritrūko laiko. Norėčiau pastebėti, kad net ir prie nuoširdžiausių norų neįmanoma kelių darbų atlikti vienu metu, t.y. priimti visus registruotus gydymui pacientus, sudalyvauti iš anksto suplanuotame susitikime su įmone, klinikai teikiančia odontologines medžiagas, tuomet nuvykti į kitą darbovietę aptarnauti ten laukiančių pacientų ir tuo pačiu priimti iš anksto neregistruotą ir apie savo atėjimą iš anksto neinformavusį pacientą, kuriam, norint įvertinti situaciją ir suteikti bent jau skubią pagalbą, reikalingas bent minimalus laiko tarpas. Dėl šios priežasties Jums buvo pasiūlyta atvykti valanda vėliau, kai pamainą pradės kita gydytoja odontologė.

Labai nemalonu, jog Jums teko laukti valandą, tačiau, dėl įtemptos darbotvarkės, gydytojas ne visada gali rasti laiko išeiti į laukiamąjį ir apžiūrėti, ar nėra laukiančių neregistruotų pacientų. Būtent dėl to registratorė, priėmusi Jūsų skambutį, rekomendavo atvykus į kliniką užeiti į kabinetą ir pranešti apie savo problemą.

Norėčiau pridurti, kad gydytojui visuomet nemalonu, jei pacientas lieka nepatenkintas, nelaimingas ir dėl šios priežasties dažnai tenka praleisti pietus, atsisakyti pertraukų, užtrukti darbe – su tuo susiduriame kasdien. Mane asmeniškai kiek liūdina situacijos, kuomet pacientui nepavyksta paaiškinti, kad tai, ko jis prašo, yra fiziškai neįmanoma. Ir nors norisi tokiam pacientui padėti (nes, pasikartosiu, joks gydytojas nenori nuvilti), to padaryti kitų žmonių sąskaita aš negaliu.

Ačiū už pastabą, stengsiuosi rasti sprendimus, kurių dėka ateityje tokių situacijų nebeliktų. Geros dienos.

Pagarbiai

Julija Gerulienė

2017-06-02, 20:05 | 1

Kadangi nuo vaikystės dantų gydymas man asocijuojasi su labai nemaloniois, net bauginančiomis patirtimis, visada į vizitus pas odontologą keliauju tik iš didelio reikalo ir su nerimu, baime.

Po apsilankymo pas gyd. Gerulienę visos baimės išgaravo - ji ir maloni, ir labai profesionali. Pažingsniui, labai detaliai paaiškina procedūrą, galimus pojūčius tiek pačios procedūros metu, tiek po jos.

Susitvarkiusi tuo metu skubaus dėmesio reikalavusią problemą mielai grįžau antrą kartą - profilaktinei konsultacijai ir tikrai žinau, jog grįšiu ir dar kartą.