Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Justė Strups, %

Licencijos

Burnos chirurgas

Išduota: 2017-06-29, Nr. OPL-05057, Galiojanti (duomenys atnaujinti: 2020-09-22)

Gydytojas odontologas

Išduota: 2010-07-07, Nr. OPL-03734, Galiojanti (duomenys atnaujinti: 2020-09-22)

Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

90.1% Complete
4.5

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

95% Complete
4.7

Diagnozė buvo tiksli

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

94.7% Complete
4.7

Pilnai išgydė

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

86.7% Complete
4.3

Išsamiai atsakė į visus klausimus

Ar skyrė pakankamai laiko?

91.3% Complete
4.6

Skyrė laiko visapusiškai problemos analizei ir gydymui

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

94.7% Complete
4.7

Savo iniciatyva susisiekė paklausti, kaip jaučiuosi

Kaip vertinate paslaugų kainas?

91.9% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Pacientų atsiliepimai
2021-01-04, 14:02 | Registruotas lankytojas 1

Laukiau konsultacijos pas gydytoją apie 3 mėnesius. Atvykus dėl 3 protinių dantų rovimo ji net nepasižiūrėjo į pravertą burną. Telefone buvo parodyta pusantrų metų senumo nuotrauka ir liepta man pačiai burnoje parodyti kas buvo rauta, o kas nebuvo rauta. "Apžiūra" truko nei daug nei mažai - 1 minutę. Toliau tiesiog užpildė dokumentus, kad mane įrašytų į laukiančiųjų operacijos eilę ir viskas. Nei kiek laukti, nei kaip laukti nebuvo paaiškinta. Po savaitės laiko bandant susisiekti, nepagarbios Žalgirio klinikos registratorės pasakė, kad Justė nebedirba ten ir niekas man jokios informacijos dėl planuojamos operacijos nesuteiks. Buvau šokiruota ir klinika ir gydytojos "apžiūra".

Strups Justė atsakė

Sveiki. Jūs nebuvote registruotas pas mane, 3 mėn laukėte pas kitą gydytoją :) Apžiūros trukmė šiuo periodu visada yra minimali dėl akivaizdaus saugumo tiek pacientams, tiek personalui. Dėl tolimesnės operacijos Jums reikia skambinti ne į Konsultacinę polikliniką ir trukdyti perkrautas registratores, o į VULŽK Priėmimo skyrių. Pastarojo numeris yra nurodytas ant lapelio, kurį gavote į rankas kartu su tyrimų sąrašu prieš planinę procedūrą. Dar nepraėjo nė savaitė nuo Jūsų vizito, kantriai laukite skambučio ir Jums bus viskas paaiškinta. Jei turite papildomų klausimų su manimi asmeniškai galite susisiekti burnos.chirurge@gmail.com ir padėsiu kuo galėsiu :)

2018-08-29, 11:35 | Registruotas lankytojas 2

Atvykau pas gydytoja i zalgirio poliklinika budama nescia, su siuntimu kuo skubaiu israuti danti kadangi buvo puliniai. Gydytoja atsisake man padeti nes neturi tam laiko. Nors turejau issiemus taloneli. Pati pasake kad reiki danti rauti, bet to nepadare. Privacioj klinikoj uztrukau 10min. Gaila kad vizito metu gydytoja negali skirti pacientui 10min. Nors is vakaro buvau zalgirio poliklinikoj ir pasake atvaziuoti ryte danties rovimui. Nusivyliau tiek gydytoja, tiek poliklinika. O skubiaja pagalba teikia zalgirios poliklinikos nakti budintis gydytojas o ne dirbantis diena. Tdl man nakti ir neisrove ir pasake ateiti ryte. Pasake kad ryte butinai israus! Jeigu ateina zmogus su taloneliu tai ne skubios pagalbos prasyt.

Strups Justė atsakė

Apgailestauju, kad Jums taip nutiko. Gydymo įstaigose skubi būtinoji pagalba teikiama pagal SAM įstatymą: “DĖL BŪTINOSIOS MEDICINOS PAGALBOS IR BŪTINOSIOS MEDICINOS PAGALBOS PASLAUGŲ TEIKIMO TVARKOS BEI MASTO PATVIRTINIMO “ https://e-seimas.lrs.lt/rs/legalact/TAD/24281bb15e9011e896f6c1bcca8cd3a8/transcript
Pagal kurį danties šalinimas nėra priskiriamas būtinajai pagalbai.

2018-07-25, 15:40 | Registruotas lankytojas 1

Procedūros atliktos gerai. Tačiau iš kabineto išėjau su įspūdžiais pačiais blogiausiais. Reiktų daktarei pasitobulinti bendravimo įgūdžius.

2018-06-15, 07:15 | Registruotas lankytojas 1

Nesugebėjo deramai susiūti žaizdos...

Strups Justė atsakė

Laba diena. Kas Jums nutiko? Kviečiu atvykti apžiūrai.

2018-05-03, 17:28 | Registruotas lankytojas 1

Rekomenduoju vengti šios gydytojos... Mano manymu - ypač susireikšminusi; žmogaus nemato, mato tik popierius, o popieriuose radusi bent kokią dingstį Jus išvarys be paaiškinimo.. Bendrauja labai nemaloniai ir atžagariai. Žalgirio klinikos poliklinikoje dėl "neva ne tokio" siuntimo be paaiškinimų išvarė mano 80 metų tėvuką, kuris laukė pas šią "specialistę" konsultacijos daugiau nei mėnesį... Pati konsultacija baigėsi per nepilną minutę, J.Strups tiesiog nenorėjo teptis rankų ir pareiškusi, kad "nežino ką jai čia daryt", liepė kitą siuntimą atsivežti.... iš kito miesto... ū0 metų pacientui....Prieš mano tėvą, buvusį pagyvenusį pacientą irgi išvarė, girdint visiems koridoriuje . Nesuprantu kaip J Strups gavo gydytojo diplomą ir licenziją, juk su žmonėn dirbt reikia, o ši gygytoja tiesiog tyčiojasi iš pacientų.... Rekomenduoju vengti šios gydytojos ypač Žalgirio klinikoje, kur gydymą turėtų kompensuoti Ligonių kasos. Tai ko Žalgirio klinikos "konsultantė" nesugebėjo išspręsti" po mėnesio laukimo, mes išsprendėm privačioje klinikoje per 10 min už 35 EUR. Graudu ir gėda

Strups Justė atsakė

Dėkoju už komentarą. Visiems pacientams stengiuosi suteikti kuo išsamesnę konsultaciją ir gydymo galimybes konkrečioje įstaigoje, nepaisant to, kad konsultacijai yra skiriama 15min. Nesu nei vieno išvariusi, įskaitant ir jūsų tėčio, nepaisant to, kad kai kurie pacientai sau leidžia nepagarbiai elgtis su gydytoju ir ligoninės personalu, reikalauti mokamų paslaugų ir atsisakius jas teigti grasina valdžios pareigūnais. Apgailestauju, kad Jūsų netenkino bendra tvarka, kuri taikoma visiems pacientams ir paskirtas gydymas. Gydytis privačioje klinikoje yra kiekvieno pasirinkimas.